Het verhaal van Jonathan

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Plaats reactie
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Het verhaal van Jonathan

Bericht door Thys »

Het verhaal van Jonathan, zoon van Harlan
Hallo, mijn naam is Jonathan. Vandaag is het eindelijk zover, mijn 13e verjaardag. In de wereld van Gielinor is het de gewoonte om op je 13e verjaardag weg te gaan bij je ouders, om als avonturier carrière te maken. Het is wel gevaarlijk, een leven als avonturier. Je moet oppassen voor monsters, vallen en om over vergiftiging nog niet te spreken! Gelukkig had ik de beste ouders om me er op voor te bereiden. Allebei zijn het veteranen die nieuwelingen begeleiden in Lumbridge. Jazeker, mijn ouders zijn Harlan en Nemarti, instructeurs in gevechten tegen monsters en mensen. Mijn vader staat ook wel bekend als de „Meester der Verdediging”: zijn vaardigheden in de kunst van het verdedigen zijn ongeëvenaard. Mijn vader stond erop dat ik als eerste mijn vaardigheden in de kunst van het vechten ging verbeteren zodat ik mezelf beter zou kunnen redden. Nadat Harlan mij een oefenzwaard- en schild mee had gegeven ging ik op pad om de populatie goblins in Lumbridge wat te verkleinen!

Afbeelding

Vol goede moed stapte ik het beruchte huis binnen, het huis waar de goblins zich graag begaven voor zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Ietwat roekeloos stortte ik mij op de eerste goblin en snel ging deze ter aarde, ik had mijn eerste monster gedood! Helaas had ik geen tijd om te zegevieren, plotseling stortten drie andere goblins zich op mij en moest ik vechten voor mijn leven! Ik vocht dapper en hard als de jonge man die ik was, maar het mocht niet baten. Toen er nog twee goblins geveld waren was ik te vermoeid geworden en kreeg ik een klap op mijn hoofd van de laatste goblin. Vlak voordat mijn ogen dichtvielen zag ik een zwaard op me neerkomen en wist ik dat mijn dagen geteld waren.

Afbeelding

Of toch niet? Toen ik ontwaakte stond ik op de binnenplaats van het kasteel in Lumbridge. Mijn vader kwam grijnzend naar me toe. „En jongen hoe voel je je?” Ik had geen idee wat er gebeurd was, maar toen mijn vader het uitlegde begreep ik het enigszins. Ik was „gedood”, maar door de bescherming die de Goden bieden voor avonturiers was ik teruggebracht naar het dichtstbijzijnde veilige kasteel. Door een pact van de goden met de mensen waren de avonturiers beschermd tegen dit onheil, maar we zouden alleen van het leven verzekerd worden en alles wat we bij ons droegen niet. Tot op drie tot vijf voorwerpen na dan. Ik bedacht me dat ik toch maar even wat lessen zou nemen bij mijn vader, het zou geen kwaad kunnen dacht ik zo.

Wat is het moraal van het verhaal? Ga altijd voorbereid op monsterjacht!
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Neite »

Moet ie maar bronze aandoen, wat een noob.

Mooi verhaaltje :)
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Kweet Vaniks »

Leuk stukje, Thijs!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Daan »

Geweldig stukje! Lekker lang en goed onderwerp.
Gelukkig gaat het weer de goede kant op qua publicaties!
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Thys »

Dankje Daan, we doen ons best ;)
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Joa »

lol daan
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door pauperunit »

mooi
Gebruikersavatar
Arrendelle
Berichten: 14
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 16:33
RS: Bramske (p2p)
Clan: Destiny PvM

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Arrendelle »

Leuk verhaaltje :D
Learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow :D
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door ThaTerror »

i want moar.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Jerren »

ThaTerror schreef: i want moar.
RS status: P2p

Afbeelding
Stijntjeee69
Berichten: 4
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2014, 22:59
RS: Stijntjeee69 (p2p)
Contacteer:

Re: Het verhaal van Jonathan

Bericht door Stijntjeee69 »

Mooi geschreven, lijkt een beetje op pokemon haha.
Plaats reactie