Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Joost »

De Top Ltf'ers van Mei 2014!
De afgelopen maand heeft voor velen in het teken gestaan van tentamen- of (eind)examenweken. Daarentegen waren er ook een aantal speciale weekeinden omwille van de Road Trip op RuneScape. Ook de 120 capes update is een zeer aanlokkelijke reden om veel te spelen. Of dit veel invloed heeft gehad op onze RuneScape toppers is maar de vraag. Leggo!
Afbeelding

 Voor de mensen die graag een muziekje willen:
Winnaar van Mei 2014: Dardan!

1. Dardan (Dartmoul1) 2.326M (+95.8M)
LTF-profiel | YouTube

Het lijkt alsof er maar geen einde aan komt. Dardan doet het weer hoor, met een verpletterende 95.8M is hij opnieuw de winnaar van de maand. Ook kan hij weer 3 nieuwe capes aan zijn collectie toevoegen, waaronder de Slayer master skillcape omdat 32.4M xp voor hem genoeg was om deze prachtige mantel op te halen bij Kuradal. Slayer is niet de snelste skill maar je hebt het geluk dat je daarbij ook andere skills traint, waardoor er zo'n 45M combat xp gehaald werd. Hiermee bereikte hij ook zijn laatste 2 master skillcapes die hij kon halen op het gebied van combat, namelijk Attack en Strength, proficiat! Slayer is dan wel weer vrij intensief als je het maximale eruit wilt halen, daarom is 5.4M Firemaking niet zo gek om af en toe wat te kunnen AFK'en. De silverhawk boots hebben hun werk voor deze maand ook prima gedaan, ze leverden Dardan rond de 6M Agility op. Ook kwam er een nieuwe Trim requirement uit in het begin van de maand, waarvoor een paar uur Divination gedaan moest worden. Het lijkt alsof Dardan nog wat langer dan dat ballen in een put heeft zitten dumpen aangezien hij deze maand 3M in deze skill haalde. Ten slotte haalde hij ook eindelijk 200M DG, waarvoor maar 44k nodig was. Gefeliciteerd met je eerste afgeronde skill.

Afbeelding

2. Joaaaa (Joa) 1.611M (+35.3M)
LTF profiel | Blog

"Waarom speel ik dit spel nog?", heb ik al een paar keer voorbij horen komen van onze Joa. Het lijkt er toch op dat hij steeds een mooi antwoord op deze vraag weet te verzinnen, want xp halen blijft hij gewoon doen. Of er ooit een 200M aankomt is nog maar de vraag, hoewel het er onderhand wel op gaat lijken dat dit niet al te lang meer zal gaan duren. DG, de skill die het dichtst bij de 200M ligt is net als vorige maand nauwelijks aan bod gekomen met maar 500k. Ik geef hem ook geen ongelijk als hij niet als eerst 200M DG wilt halen, dat is zóóó mainstream. Farming wordt dan een hele grote kanshebber met 5.2M xp deze maand, wat hem dichtbij de 150M brengt. Cappen moet natuurlijk ook weer met 1.4M Crafting, 4.3M Slayer waardoor ook 14M Combat xp is ook niet mis en blijkbaar had hij ook nog zin om wat te vissen waardoor hij 3.2M Fishing erbij kreeg. Ik denk dat Joa niet ontevreden mag zijn.

Afbeelding

3. i_Matthijs 1.178M (+31.5M)
LTF profiel | Blog

Wat Matthijs allemaal doet is mij vaak een raadsel. Hij trekt wel zijn lijn van vorige maand door wat betreft Hunter, wat hem 23.1M oplevert. Volgende maand 120 moet goed te doen zijn op dit tempo, met nog 26M xp te gaan. 2M combat xp, wat waarschijnlijk deels te danken is aan een paar dungeons doen, en misschien om wat nieuwe monsters, Kal'gerion demons, te doden? Ten slotte was 3M Firemaking de laatste uitschieter van deze maand. Wat wel opvalt is dat er erg veel skills zijn waar een hoopje xp in is gehaald, dus dat dit wel degelijk voor een korte tijd getraind is. Is dit wat ik denk dat het is...?!

Afbeelding

4. Roy Boy106 1.126M (+65.8M)
LTF profiel

Roy heeft net zoals Dardan wat mooie mijlpalen bereikt. Ten eerste haalde hij met 5.8M Cooking xp de master cape van deze skill binnen. Ik denk dat ik toch wel mag zeggen dat dit de minst gewilde 120 cape is, omdat die ten eerste niet al te moeilijk is om te halen en ten tweede niet al te mooi gevonden wordt. Dat doet echter niet af aan de prestatie, knap gedaan. Daarnaast haalde Roy ook 200M DG, nogmaals proficiat. Wat wordt de volgende? Hij is ook prima op weg met zijn long term goal van 120 Fishing, waar hij deze maand een mooie 10.2M xp in haalde. Nog maar 2.4M te gaan, dus dat wordt een eitje. Als hij van plan is om nog een 120 te gaan halen zou dat zo maar eens Strength kunnen zijn, aangezien hij daar 86M xp in heeft, waarvan 7M gehaald deze maand. Hij haalde nog ~8M aan overige combat xp en 4.6M Slayer. Wat geld in het laatje is ook altijd mooi meegenomen, en wat is er nou mooier om dat met de skill Hunter te combineren? Juist, 5M Hunter na wat pluizenbollen motten te hebben gevoed en daarna wat egels te hebben gevangen. Ten slotte zie ik nog een mooie 4.4M Farming. Ik geloof dat hij dit doet zonder Warbands, hulde!

Afbeelding

5. Z Dragon999 (Chris) 1.013M (+12.3M)
LTF profiel

Chris blijft lekker rustig aan doen met ongeveer even veel (of weinig?) xp als vorige maand. 3.8M Slayer steekt er bovenuit, maar hoe hij dan maar aan 3M combat xp komt blijft een groot raadsel voor iedereen. Is het bonus xp? Is het soul wars? Is het monsters doden met ring of recoils? Of is het dan toch deels het speciale Slayer weekend van afgelopen maand? We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen. Ook kwam er nog wat Divination aan bod, 1.1M xp. "Alle Trim reqs behalve Castle Wars halen" zal dan ook wel van toepassing zijn hierop, aangezien ik vermoed dat die xp van de honderd elder chronicles vangen af komt.

Afbeelding

6. Darkcruiso 981.5M (+28.9M)
LTF profiel

Theo weet volgens mij ook niet helemaal waar hij aan toe is nadat hij zijn Trimmed Completionist cape in ontvangst heeft kunnen nemen. Elke maand is het wel een beetje hetzelfde verhaaltje; redelijk wat xp in redelijk wat skills. De enige skill die in aanmerking komt voor het meesterschap is op dit moment Firemaking, waar hij 4.5M xp mee haalde. Elder chronicles moesten gevangen worden voor wat gouden rook dus er kwam 1.5M Divination bij. Theo doet spijtig genoeg wel warbands naar mijn idee, totaal 3.8M xp in de tent looting skills. Ook bij jou vraag ik me af hoe je het voor elkaar krijgt om maar 8.8M combat xp te doen terwijl je maar liefst 4.2M Slayer deed. Wat is dit toch met die (ex-)ELlTE mensen? Ten slotte deed je nog wat Thieving (2.1M) en Cooking (1.5M), gewoon omdat het kan denk ik. Als ik het goed zie heb je je Trim ook nog niet terug, succes nog met een battle commendation van de Kal'gerion demons in je bezit zien te krijgen!

Afbeelding

7. J00stie (Joost) 969.4M (+56.1M)
LTF profiel

Tja, wat kan ik over mezelf zeggen? Ik kan geen jadinko meer zien. Ik heb Hunter altijd de leukste skill gevonden voordat Dungeoneering uitkwam maar een maand lang een paar uur per dag draakjes vangen (of hoe noem je zulke beesten?) wordt je ook niet helemaal goed van. Daarom ben ik halverwege de maand ook grenwalls gaan vangen, wat me een stuk beter beviel en goed voor wat afwisseling was. Hierdoor heb ik 42.8M Hunter kunnen halen en heb ik nu een hele leuke cape om mijn schouders hangen, namelijk de Hunter master cape. Aan het begin van de maand heb ik ook nog dagelijks wat Nex gedaan, en daarnaast af en toe nog eens Rise of the Six wat me 10M combat xp opbracht, wat vooral bestaat uit Magic. Ten slotte heb ik de elder chronicles moeten vangen, net zoals alle trimmers of toekomstige trimmers. Echter speelde ik een beetje vals en liep ik rond met twee accounts in plaats van alleen mijn eigen. Hierdoor kreeg ik meer chronicles en heb ik maar 600k Divination gedaan waar de rest meestal 1M+ kreeg. Of het eerlijk is? Eigenlijk niet, maar dat is zoveel niet in RuneScape.

Afbeelding

8. LeonSkills 926.0M (+24.5M)
LTF profiel

Leon is ook erg afwisselend in het trainen van skills en er valt ook niet echt te zeggen wat de volgende skill zal zijn waarin hij het zogenaamde level 120 haalt, mocht dit een doel van hem zijn. Maar wat zie ik nu, combat??? Dat zijn we niet gewend van deze geboren skiller. Blijkbaar willen de demons niet geven waar Leon zo hard voor bezig is, namelijk een paar stomme stukjes perkament met een titel erop. Dit leverde hem dan wel 3.5M combat xp op. Daarnaast deed hij skills die dus een potentiële 120 kunnen zijn: 5.3M Divination, 1.5M Farming en 4.8M Runecrafting. 2.9M Fishing mag ook zeker genoemd worden. Ten slotte 3.7M Agility die natuurlijk weer te danken zijn aan de Silverhawk boots. Wat moet men toch zonder die dingen? Ik hoop voor Leon dat hij de titel "the Warmonger" snel in zijn bezit zal hebben aangezien ik het idee heb dat we volgende maand niet veel meer te melden zullen hebben dan "veel combat xp"...

Afbeelding

9. Captain Jozz 799.0m (+26.2M)
LTF profiel

Opnieuw laat Joachim het afweten en haalt hij maar 830k Dungeoneering, wat hem nog op 8M van de eindstreep houdt. Ik denk dat we beter maar kunnen ophouden met het maken van verwachtingen want hij heeft er blijkbaar geen oren naar. Wat hij wel blijft doen is Warbands (lol xp bands) en dit levert hem 8.1M Farming, 2.7M Herblore en iets minder dan 1M Mining op. Dat wordt dus wel gewoon dagelijks bijgehouden. Daarnaast heeft Jozz zijn draai wel gevonden op het gebied van PvM, waar hij 7.2M Combat xp haalde wat waarschijnlijk voor een groot deel te danken is aan Vorago, RotS en wat al niet meer. Ten slotte is Divination (1.7M) nog noemenswaardig. Je raadt het nooit, elder chronicles! 120 Farming als doel voor op de lange termijn?

Afbeelding

10. Nederlandar 768.1M (+19.2M)
LTF profiel

Nederlandar houdt er wel van om veel verschillends te doen in een maand, waar ik je ook helemaal gelijk in geef. Constant hetzelfde doen is erg saai, ook al is dat vrij aanlokkelijk met die nieuwe master capes. Die capes schijnen jou niets te schelen want het lijkt er ook niet op dat jij er binnenkort één in ontvangst zal gaan nemen. Slayer en alle combat skills steken er op dit moment bovenuit, alleen deze maand deed je juist nauwelijks wat in deze skills, namelijk ~1M combat en 200k Slayer. Nou, wat deed ie dan wel? 1.4M Fishing, 2.3M Smithing, 1.4M Herblore, 3.7M Thieving, 4.3M Runecrafting, 2.1M Divination. Een hele waslijst inderdaad, knap gedaan. Waar ik dus wel benieuwd naar ben: Heb je nog een speciaal doel gesteld voor jezelf? Ik kom er niet uit in ieder geval...

Afbeelding

11. BurnedUDown 758.3M (+13.1M)
LTF profiel

Sander, hem kunnen we onderhand wel de slacker van LTF noemen denk ik. Hij was één van de eerste met 120 Dungeoneering op LTF maar sindsdien is het toch echt wel een slowpoke geworden. Max duurde eeuwen, de Completionist cape kwam gelukkig vrij snel erachteraan maar 200M DG kwam er ook maar niet van, tot een tijdje terug. Blijkbaar is het 'loltrim' dus dan moet je maar wat anders verzinnen. En dat wordt dan 120 Fishing. Geen slechte keuze lijkt me, vooral Sander kennende is dit een prima AFK skill voor hem en het boeit hem volgens mij niet veel wanneer hij het haalt, ooit is prima. Daarom dus 5M Fishing xp deze maand bij de rocktails. Ook heb ik hem gespot bij Stealing Creation, waarschijnlijk een mooie berg bonus experience behaald in het speciale weekend waar je dubbele reward punten kreeg. Hij deed ook nog 5M Combat xp wat waarschijnlijk een mix van PvM, Slayer en wat nieuwe content uitproberen is.

Afbeelding

12. Burn_the_SoF 713.8M (+3.1M)
LTF profiel

Mark is helaas erg inactief deze maand, gemiddeld 100k xp per dag waar je al bijna aan zit nadat je ingelogd bent, op het schatkistje drukt en 2 of 3 keer een kistje opent, vervolgens je xp lampjes opent en weer op de log out knop drukt. Het enige wat noemenswaardig is voor Mark is 1.5M combat xp en 500k Slayer. Waren het examens, iets anders waardoor je druk was of gewoon geen zin om te Scapen? Hopelijk is het volgende maand weer wat meer.

Afbeelding

13. Bakske 677.2M (+16.9M)
LTF profiel

Jaja, we hebben er weer een Completionist cape drager bij! Gefeliciteerd, ook al heeft het jou en de bemanningsleden van je schepen veel bloed, zweet en tranen gekost. De hele dag op een muurtje zitten en wachten tot je schepen terugkeren is natuurlijk ook geen bal aan, dus Bakske deed ook nog aardig wat skills. Dailyscape leverde 6.3M DG op. Zijn 120 Cooking goal wilt ook niet echt opschieten, 2.3M Cooking is een beetje magertjes. Ook nog wat Slayer (1.5M) gedaan in het Slayer weekend denk ik, wat ook nog 2M combat xp oplevert. Ten slotte nog 1.3M Firemaking. Sorry, er valt niet veel meer te melden dan dit. Echter is er nog wel iets wat ik me af vraag: Wanneer Trim? :3

Afbeelding

14. Jeroeen 629.2M (+27.1M)
LTF profiel

Jeroen doet eigenlijk niks anders dan dat ik had verwacht. PvM, PvM, en PvM, O ja, ook nog PvM. En misschien een stuk of 3 keer een Dungeoneering daily, wat hem 1.5M DG xp gaf. Hij haalde ook nog 1.2M Herblore, maar dat tel ik toch maar even tot PvM, aangezien de productie hiervan gebruikt gaat worden voor PvM. 9.6M Magic en 6M Ranged zijn toch wel de uitschieters. Totaal 21M combat xp, zeker niet slecht. Ook niet voor je bankwaarde mag ik aannemen, maar dit was dan ook wel nodig nadat hij zijn halve bank verloor na een ongelukkige gebeurtenis bij Nex.

Afbeelding

15. Mart Fist (Mart) 554.9M (+35.9M)
LTF profiel | Blog

Helaas pindakaas voor Bram (die op dit moment 551M xp heeft), maar zoals hij vorige maand al voorspelde wordt hij uit de lijst gedonderd door Martijn. En hoe! 3 skills naar 99 gepompt wat ook genoeg was voor de lolMax cape. Nu kan je eindelijk op je eigen account goed loldg'en, about time. 3.7M Hunter wat hem 99 opleverde, 1.3M Slayer wat ook genoeg was voor 99 en als laatst 4.4M Summoning xp dat voor 99 en Max zorgde.
Tja, en wat verwacht je verder? Natuurlijk, DG (9.5M en bijbehorende combat xp (14M). Ik doe een gokje en denk dat Martijns volgende mijlpaal 200M Dungeoneering zal zijn, hoewel hij nu wel de enige in de lijst is zonder Completionist cape. Dus je weet wat je te doen staat...!

Afbeelding

Bonus. Going4Quests 436.24M (+15.8M)
LTF profiel

Deze meneer die zijn hele LTF leven zowat doorbrengt in het Niews & updates deel staat deze maand op de bonus spot. 'G4Q' is nu een tijdje Maxed, en wat doen de meeste mensen die net Maxed zijn? Juist, Dungeoneering. 7.1M deed hij deze maand, en heeft hiermee bijna de 50M behaald. Het zal nog even doorzetten zijn maar hij komt er vanzelf wel. Met die dailies is dat ook niet heel lastig. Waarschijnlijk heeft hij ook nog wat geprofiteerd van het Slayer weekend, waarin 1.3M Slayer en 4M combat xp gehaald werd. Persoonlijk ben ik ook wel benieuwd of hij voor de Completionist cape gaat, dat zou de kleine gains van verschillende skills kunnen verklaren. Ik denk wel dat de Elf City update die, als we Jagex mogen geloven, dit jaar komt een goede motivator is voor hem om dit te halen.

Afbeelding

Aftermath
We zijn weer een paar 200M's en 120/Completionist/Max capes verder, daarnaast zijn er een aantal volop bezig om meer 120 skillcapes in de wacht te slepen. De zomer staat voor de deur en de zomervakantie zal dus volgende maand ook voor de meeste mensen beginnen. Meer vrije tijd om voor de PC te hangen of om lekker veel te zonnen? We gaan het zien volgende maand. Bedankt voor het lezen en tot gauw!

Joost

Legends of April 2014!
Maar er zijn ook nog andere mensen die ook een prachtige prestatie hebben gehaald in mei. We hebben eens goed gekeken en we willen graag de volgende mensen feliciteren:

W essel met 99 Smithing en Mining
Thys met 99 Hunter, Runecrafting, Agilty en daarmee Max cape!
Thomy101 met 99 Attack
Wesley met 99 Magic
Duco met 99 Crafting
Robbom met 99 Crafting
Skargaroth met 99 Slayer, Smithing en Firemaking
Roy boy106 met 120 Cooking en 200m Dungeoneering!
Mystery met Completionist cape
Zee Koe met 99 Hitpoints
Gozert met 120 Dungeoneering
Schaapje met 99 Fletching
Olivier 1337 met Trimmed Completionist cape!
Oleum met 99 Thieving en 50m Farming
Miss Lioness met 120 Firemaking
Neite met 2100 total
Frank NSC met 99 Summoning
Meleepro NL met 99 Summoning
Mart met 99 Slayer, Hunter, Summoning en daarmee Max cape!
Joost met 120 Hunter

... en natuurlijk de rest die een prachtige prestatie heeft behaald. Keep up the good work! ^^

Wij zijn er volgende maand weer met een kersverse update en een portie felicitaties. We wensen je alvast veel succes in juni!
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door BurnedUDown »

Leuke update Joost, en het is dat ik geen Dg xp meer krijg anders ging er nog een hoop bijzijn ;x.
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Bakske »

Echter is er nog wel iets wat ik me af vraag: Wanneer Trim? :3
Soon :ninja: Leuke update! =D> :bier:
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Joa »

Examens = vissen
Hyperion
Berichten: 33
Lid geworden op: dinsdag 20 mei 2014, 17:29
RS:
Clan: .

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Hyperion »

Het valt me op dat alleen bekende LTFers er in komen.
Nooit eens andere ofzo.
Best jammer.

Succes verder heren en dame.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Kweet Vaniks »

Elke LTF'er die een beetje actief is kan erin komen, mits ze meer XP hebben dan nummer 15. Leuke update Joost!
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Joost »

Hyperion schreef: Het valt me op dat alleen bekende LTFers er in komen.
Nooit eens andere ofzo.
Best jammer.

Succes verder heren en dame.
Kweet Vaniks schreef:Elke LTF'er die een beetje actief is kan erin komen, mits ze meer XP hebben dan nummer 15.
^

Verder ben ik wel benieuwd hoe je zo gauw weet wie de bekende Runescapende LTF'ers zijn tetwijl je pas twee weekjes op het forum zit. En we hebben al heel lang geen dame in de lijst gehad, dus idk hoe je daarbij komt.. :P
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Roy Boy106 »

Leuke update man :)
Hyperion
Berichten: 33
Lid geworden op: dinsdag 20 mei 2014, 17:29
RS:
Clan: .

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Hyperion »

Joost schreef:
Hyperion schreef: Het valt me op dat alleen bekende LTFers er in komen.
Nooit eens andere ofzo.
Best jammer.

Succes verder heren en dame.
Kweet Vaniks schreef:Elke LTF'er die een beetje actief is kan erin komen, mits ze meer XP hebben dan nummer 15.
^

Verder ben ik wel benieuwd hoe je zo gauw weet wie de bekende Runescapende LTF'ers zijn tetwijl je pas twee weekjes op het forum zit. En we hebben al heel lang geen dame in de lijst gehad, dus idk hoe je daarbij komt.. :P
Postcount+ actiefheid+ hoe ze met elkaar om gaan.
Dat heet in het algemeen mensenkennis.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Joa »

Dardan post zelden en gaat amper met iemand om 8-[
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Bearserk »

Hyperion wie wil jij dan graag erin zien?
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Hank1705 »

rip, (meer dan) 170m xp te weinig

ps leuke editie ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Kweet Vaniks »

Joa schreef: Dardan post zelden en gaat amper met iemand om 8-[
Ja, gooi dan ook gelijk DarkCruiso, Burn the Sof, Captain Jozz, Nederlandar, Mart Fist eruit. Kommop zeg Joa, we weten allemaal dat je graag op de eerste plek staat.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Joa »

Je begrijpt het niet. Hyperion zegt dat alleen bekende mensen erin staan. En dat bekend zijn komt door postcount en hoe je met de rest omgaat. Ik bewijs dat Dardan er niet om die redenen instaat.
b.klungers1
Berichten: 53
Lid geworden op: maandag 7 januari 2008, 22:32
RS: Ben Klungers (p2p)
Clan: Dutch Vipers

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door b.klungers1 »

Toch maar eens wat meer reageren dan op de forums :lol: :mrgreen:

Wel leuk om elke keer te lezen :D
Laatst gewijzigd door b.klungers1 op woensdag 4 juni 2014, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Nederlandar »

Leuk geschreven joost!
haha, mijn goal op dit moment is alle skills naar de 20m xp draggen, vandaar de afwisselende xp drops!

mvg-nederlandar :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Slay a Stone »

Als je in ElLTE zit krijg je 100% bonus slayer xp :D
Afbeelding
Kris
Berichten: 928
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 13:25
RS: Le Kris (OSRS)

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Kris »

leuke update :)
martijn zal soon wel de top 10 halen
Afbeelding
Tek Starzz
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 17 februari 2014, 19:20
RS: Tek-StarZz (p2p)
Clan: Rshiders

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Tek Starzz »

Hyperion schreef:
Joost schreef:
Hyperion schreef: Het valt me op dat alleen bekende LTFers er in komen.
Nooit eens andere ofzo.
Best jammer.

Succes verder heren en dame.
Kweet Vaniks schreef:Elke LTF'er die een beetje actief is kan erin komen, mits ze meer XP hebben dan nummer 15.
^

Verder ben ik wel benieuwd hoe je zo gauw weet wie de bekende Runescapende LTF'ers zijn tetwijl je pas twee weekjes op het forum zit. En we hebben al heel lang geen dame in de lijst gehad, dus idk hoe je daarbij komt.. :P
Postcount+ actiefheid+ hoe ze met elkaar om gaan.
Dat heet in het algemeen mensenkennis.
yh ok, maar ik kom bijvoorbeeld vaak met xp voorbij top 15, en kom er ook nooit in. wat ik (en waarschijnlijk hebben meerdere mensen dit die meer xp gainen) jammer vinden.

Toegevoegd na 34 seconden:
Tek Starzz schreef:
Hyperion schreef:
Joost schreef:
Hyperion schreef: Het valt me op dat alleen bekende LTFers er in komen.
Nooit eens andere ofzo.
Best jammer.

Succes verder heren en dame.
Kweet Vaniks schreef:Elke LTF'er die een beetje actief is kan erin komen, mits ze meer XP hebben dan nummer 15.
^

Verder ben ik wel benieuwd hoe je zo gauw weet wie de bekende Runescapende LTF'ers zijn tetwijl je pas twee weekjes op het forum zit. En we hebben al heel lang geen dame in de lijst gehad, dus idk hoe je daarbij komt.. :P
Postcount+ actiefheid+ hoe ze met elkaar om gaan.
Dat heet in het algemeen mensenkennis.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie Mei 2014

Bericht door Joa »

Maar je hebt 1 post gemaakt. Je kan toch ook niet verwachten dat de schrijvers alle leden gaan intypen in de hiscores, om zo iemand te zoeken met meer xp dan de 15de? Als je gewoon eens een topic maakt in prestaties, of je maakt een blog, dan zal je er wel snel genoeg inkomen.
Plaats reactie