Counterstrike: Global Offensive

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

kilboy590 schreef: 900uur played op css en 100 fz op cs go, ik speel nog maar sinds vorige week terug, competitief, ik ben nu silver 2 en heb al 26gewonnen wedstrijden maar ik stijg
Maar niet in rank..denk maar 4 keer verloren overigens..

kilboy590 of <<het stoned aapje>> is steam naam. :D

Toegevoegd na 6 minuten:

https://steamcommunity.com/profiles/76561198014909586
Stijgen zal wel komen. Het probleem is waarschijnlijk dat je in MM gewoonweg vaak uit komt tegen mensen van een even lage rang en je dus niet enorm veel punten krijgt voor overwinningen. Als je met wat mensen van een hogere rang in je team kan spelen kom je ook uit tegen mensen met hogere rang en zal je sneller stijgen als je ook dan blijft winnen.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Amnesia schreef:
i k0nijn i schreef:
Amnesia schreef:
i k0nijn i schreef: Verkloot de scene alleen maar, imo.
Why? Voegt juist iets extra's toe bij het kijken. Het enige nadeel is wel dat sommige matches geDDoSt worden maar tegenwoordig gebeurd dat ook steeds minder omdat de meeste nu weten hoe je het kan voorkomen. :P
Er is zo veel geld mee gemoeid dat elk klein toernooi nu gebroadcast wordt en serieuze prijzen kan geven aan de teams en zo geraken de teams en de community enkel maar meer verzadigd. Om nog niet te spreken van de DDOSen en het throwen.
Hoe meer matches/prijzen, hoe beter right? Je overdrijft echt enorm met het DDoSen aangezien je net doet alsof het in elke match gebeurd wat totaal niet waar is. Als jij je steam op offline zet, je skype uit zet etc. en je reset je router voor de game dan is de kans dat je geDDoS't wordt enorm klein. Daarbij gebeurt throwen tegenwoordig zelden.
i k0nijn i schreef:
Amnesia schreef:
Royenroy schreef: Op LAN's wordt minder geDDOS'd dan gecheat. 8-[
Op LAN's is het onmogelijk om geDDoS'd te worden aangezien het offline is.
De eerste ESEA-LAN niet meegemaakt, zeker? Of DHW 2013, of w/e het was.
Het kan alleen geDDoS'd worden als de DDoSer ook werkelijk op dat netwerk zit. Dat is zeer zeker mogelijk (al hoewel de kans enorm klein is) alleen dat is goed tegen te houden.
De tijden dat elk groot toernooi geDDOSt werd is geen verhaal van jaren terug hoor, sterker zelfs, jaren geleden - toen CS nog gespeeld werd in sporthallen en w/e - waren er geen DDOS-attacks op toernooien. LAN was LAN, niets meer.

Ik vind het niet beter dat er meer matches zijn, eigenlijk. Je merkt dat teams al snel hun edge verliezen en alles sparen voor de majors; iets wat hen onmogelijk kwalijk te nemen valt. Dat er dan zaken gebeuren zoals op afgelopen DHW met Fnatic, tja. Het is niet omdat ze niet genoeg spelen dat dergelijke zaken gebeuren.
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

i k0nijn i schreef:
Amnesia schreef:
i k0nijn i schreef:
Amnesia schreef:
i k0nijn i schreef: Verkloot de scene alleen maar, imo.
Why? Voegt juist iets extra's toe bij het kijken. Het enige nadeel is wel dat sommige matches geDDoSt worden maar tegenwoordig gebeurd dat ook steeds minder omdat de meeste nu weten hoe je het kan voorkomen. :P
Er is zo veel geld mee gemoeid dat elk klein toernooi nu gebroadcast wordt en serieuze prijzen kan geven aan de teams en zo geraken de teams en de community enkel maar meer verzadigd. Om nog niet te spreken van de DDOSen en het throwen.
Hoe meer matches/prijzen, hoe beter right? Je overdrijft echt enorm met het DDoSen aangezien je net doet alsof het in elke match gebeurd wat totaal niet waar is. Als jij je steam op offline zet, je skype uit zet etc. en je reset je router voor de game dan is de kans dat je geDDoS't wordt enorm klein. Daarbij gebeurt throwen tegenwoordig zelden.
i k0nijn i schreef:
Amnesia schreef:
Royenroy schreef: Op LAN's wordt minder geDDOS'd dan gecheat. 8-[
Op LAN's is het onmogelijk om geDDoS'd te worden aangezien het offline is.
De eerste ESEA-LAN niet meegemaakt, zeker? Of DHW 2013, of w/e het was.
Het kan alleen geDDoS'd worden als de DDoSer ook werkelijk op dat netwerk zit. Dat is zeer zeker mogelijk (al hoewel de kans enorm klein is) alleen dat is goed tegen te houden.
De tijden dat elk groot toernooi geDDOSt werd is geen verhaal van jaren terug hoor, sterker zelfs, jaren geleden - toen CS nog gespeeld werd in sporthallen en w/e - waren er geen DDOS-attacks op toernooien. LAN was LAN, niets meer.

Ik vind het niet beter dat er meer matches zijn, eigenlijk. Je merkt dat teams al snel hun edge verliezen en alles sparen voor de majors; iets wat hen onmogelijk kwalijk te nemen valt. Dat er dan zaken gebeuren zoals op afgelopen DHW met Fnatic, tja. Het is niet omdat ze niet genoeg spelen dat dergelijke zaken gebeuren.
Bedoel je Fnatic - LDLC op Oloffpass?
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

^ dat was schandalig tbh. Het feit dat dat hen zo'n groot voordeel gaf en dat ze ook nog eens een kerel hebben afgekocht om het stil te houden ipv het aan Valve te melden om te patchen ... Walgelijk.
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Ik speelde die dag zelf ook Overpass en iemand uit het andere team deed het zelfde en niemand wist wat er gebeurde lol, we werden 1 voor 1 gepicked.
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

i k0nijn i schreef: De tijden dat elk groot toernooi geDDOSt werd is geen verhaal van jaren terug hoor, sterker zelfs, jaren geleden - toen CS nog gespeeld werd in sporthallen en w/e - waren er geen DDOS-attacks op toernooien. LAN was LAN, niets meer.
Ja so? Hoe is dat precies relevant aan wat ik zei? Je overdrijft enorm met het DDoSSen.
i k0nijn i schreef:Ik vind het niet beter dat er meer matches zijn, eigenlijk. Je merkt dat teams al snel hun edge verliezen en alles sparen voor de majors; iets wat hen onmogelijk kwalijk te nemen valt. Dat er dan zaken gebeuren zoals op afgelopen DHW met Fnatic, tja. Het is niet omdat ze niet genoeg spelen dat dergelijke zaken gebeuren.
Lol serieus? Dus jij vind het een logisch gevolg dat er iets gebeurd als dat Fnatic deed omdat er veel matches zijn tegenwoordig? Wat een bullshit. Zoiets mag nooit gebeuren en is enorm triest en zielig van Fnatic (ze wisten die pixelwalk al 2 maanden). Daarbij moet Flusha is wat aan z'n aimlock doen. :lol:

Als teams toch alles sparen voor majors in jouw ogen, dan zouden er geen veranderingen moeten zijn als dat er minder matches gespeeld worden dus waar maak je je druk om? Kleinere toernooien zijn imo altijd wel leuk om te kijken zelfs als teams niet altijd hun 100% geven. Lijkt me nou niet echt een logische reden waardoor je het betten kut vind + niemand verplicht het je om die matches te kijken. Hoe meer geld er komt, hoe groter de community wordt en er meer goede teams ontstaan wat zorgt voor leukere toernooien.

Jij hebt je vooroordelen al klaar liggen over het onderwerp betten waardoor je automatisch het betten van skins/geld op cs go matches ook niks vind waardoor je nu bullshit redenen gaat bedenken. In mijn ogen gebeuren 90% van de DDoS aanvallen op kleinere toernooien en wat mindere teams dus je hebt zelf de keus om die te kijken.
kilboy590 schreef:Kan je ook weapon skins krijgen zonder die kistjes te openen, winnen na een ronde of te ruilen? Door te downloaden fz?
Je kan skins krijgen na een match maar die skins zijn niks waard. Downloaden gaat hem niet worden vriend.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

kilboy590 schreef: Kan je ook weapon skins krijgen zonder die kistjes te openen, winnen na een ronde of te ruilen? Door te downloaden fz?
Je kan skins krijgen als drop na een match, door cases te openen, door ze te kopen of te traden op de marketplace of als gift.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Amnesia schreef:
i k0nijn i schreef: De tijden dat elk groot toernooi geDDOSt werd is geen verhaal van jaren terug hoor, sterker zelfs, jaren geleden - toen CS nog gespeeld werd in sporthallen en w/e - waren er geen DDOS-attacks op toernooien. LAN was LAN, niets meer.
Ja so? Hoe is dat precies relevant aan wat ik zei? Je overdrijft enorm met het DDoSSen.
i k0nijn i schreef:Ik vind het niet beter dat er meer matches zijn, eigenlijk. Je merkt dat teams al snel hun edge verliezen en alles sparen voor de majors; iets wat hen onmogelijk kwalijk te nemen valt. Dat er dan zaken gebeuren zoals op afgelopen DHW met Fnatic, tja. Het is niet omdat ze niet genoeg spelen dat dergelijke zaken gebeuren.
Lol serieus? Dus jij vind het een logisch gevolg dat er iets gebeurd als dat Fnatic deed omdat er veel matches zijn tegenwoordig? Wat een bullshit. Zoiets mag nooit gebeuren en is enorm triest en zielig van Fnatic (ze wisten die pixelwalk al 2 maanden). Daarbij moet Flusha is wat aan z'n aimlock doen. :lol:

Als teams toch alles sparen voor majors in jouw ogen, dan zouden er geen veranderingen moeten zijn als dat er minder matches gespeeld worden dus waar maak je je druk om? Kleinere toernooien zijn imo altijd wel leuk om te kijken zelfs als teams niet altijd hun 100% geven. Lijkt me nou niet echt een logische reden waardoor je het betten kut vind + niemand verplicht het je om die matches te kijken. Hoe meer geld er komt, hoe groter de community wordt en er meer goede teams ontstaan wat zorgt voor leukere toernooien.

Jij hebt je vooroordelen al klaar liggen over het onderwerp betten waardoor je automatisch het betten van skins/geld op cs go matches ook niks vind waardoor je nu bullshit redenen gaat bedenken. In mijn ogen gebeuren 90% van de DDoS aanvallen op kleinere toernooien en wat mindere teams dus je hebt zelf de keus om die te kijken.
kilboy590 schreef:Kan je ook weapon skins krijgen zonder die kistjes te openen, winnen na een ronde of te ruilen? Door te downloaden fz?
Je kan skins krijgen na een match maar die skins zijn niks waard. Downloaden gaat hem niet worden vriend.
Ik vind dat je serieus onderschat hoe veel er geDDOS't wordt bij toernooien. Zeker de kleinere waarbij online gespeeld werd. Caseking is zowat stopgezet door DDOS-attacks. Het is relevant omdat geen enkel toernooi tegenwoordig nog op schema zit, geen enkel toernooi verloopt vlekkeloos. Dat was allemaal geen probleem toen er geen betting was. Mensen keken omdat ze graag pro's aan het werk zagen. Tegenwoordig kijken er enorm veel mensen omdat ze er geld op gezet hebben, maar het kan hen niet schelen wie achter het team zit, zolang hun team maar wint.

De teams sparen alles op, maar moeten intussen wel spelen voor de kleinere toernooien. De motivatie gaat omlaag en ze worden inconsistent. Het grootste voorbeeld zijn Fnatic en LDLC die een week voor DHW allebei gewoon een week pauze genomen hebben en dat er nu ook redelijk wat teams vakantie nemen. Er ontstaan geen goede teams uit betten, of je dat nu wilt geloven of niet. Noem er eens één op? Het enige dat je ziet is dat teams zo veel moeten spelen dat ze burnt out geraken en om de haverklap team changes doen.

Ik heb geen vooroordelen, ik spreek puur uit wat er gebeurd is met toernooien dankzij betten. Fnatic is helemaal om zeep aan het gaan door bets. Iedereen verwacht dat ze winnen en als ze niet winnen is iedereen die op hen gebet had mad. Fnatic heeft forfait gegeven omdat ze het beu waren constant op de kap gezeten te worden door de community. En ik zou het ook wel weten als ik vrijwel non-stop doodsbedreigingen zou krijgen. Gokken heeft in geen enkele sport goed gedaan behalve er meer geld in gepompt en ik vind het zelfs betwijfelbaar of dat wel altijd zo goed is.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

Tbh was het terecht dat de community zo op de kap zat van Fnatic na Olofpass ze. Doodsbedreigingen gaan erover natuurlijk, maar wat voor een sh*t team moet je zijn als je weken/maanden lang kennis hebt over de meest OP boost die je maar kan inbeelden, en dan nog eens een kerel afkoopt om het stil te houden zodat je het kan gaan gebruiken op de laatste major van het jaar ...
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

i k0nijn i schreef: Ik vind dat je serieus onderschat hoe veel er geDDOS't wordt bij toernooien. Zeker de kleinere waarbij online gespeeld werd. Caseking is zowat stopgezet door DDOS-attacks. Het is relevant omdat geen enkel toernooi tegenwoordig nog op schema zit, geen enkel toernooi verloopt vlekkeloos. Dat was allemaal geen probleem toen er geen betting was. Mensen keken omdat ze graag pro's aan het werk zagen. Tegenwoordig kijken er enorm veel mensen omdat ze er geld op gezet hebben, maar het kan hen niet schelen wie achter het team zit, zolang hun team maar wint.
Hoe kan ik het onderschatten als ik bijna elk toernooi kijk en dus weet hoeveel er geDDOS't wordt? Caseking was inderdaad heel erg maar zoals ik al zei, 90% van de DDoS aanvallen gebeuren op kleinere toernooien en ik noem Caseking een klein toernooi. Misschien heb ik het gemist hoor maar waar is de LAN van afgelopen dreamhack geDDoS'd?
i k0nijn i schreef:De teams sparen alles op, maar moeten intussen wel spelen voor de kleinere toernooien. De motivatie gaat omlaag en ze worden inconsistent. Het grootste voorbeeld zijn Fnatic en LDLC die een week voor DHW allebei gewoon een week pauze genomen hebben en dat er nu ook redelijk wat teams vakantie nemen. Er ontstaan geen goede teams uit betten, of je dat nu wilt geloven of niet. Noem er eens één op? Het enige dat je ziet is dat teams zo veel moeten spelen dat ze burnt out geraken en om de haverklap team changes doen.
Lol wat, zal het je even uitleggen: hoe meer geld er in omloop komt hoe meer prijzen er uit gedeeld kunnen worden in toernooien. Genoeg mensen die erg goed zijn maar niet pro kunnen gaan omdat ze er de tijd niet voor hebben en de keuze om full-time te gaan te eng vinden. Als er dus meer prijzen komen gaan er dus meer mensen mee doen wat dus resulteert in meer (betere) teams. Het geld kan zowel komen van de winst uit betten of bijvoorbeeld van de viewers van twitch. Hoe meer mensen er dus kijken, hoe meer geld er komt.
i k0nijn i schreef:Ik heb geen vooroordelen, ik spreek puur uit wat er gebeurd is met toernooien dankzij betten. Fnatic is helemaal om zeep aan het gaan door bets. Iedereen verwacht dat ze winnen en als ze niet winnen is iedereen die op hen gebet had mad. Fnatic heeft forfait gegeven omdat ze het beu waren constant op de kap gezeten te worden door de community. En ik zou het ook wel weten als ik vrijwel non-stop doodsbedreigingen zou krijgen. Gokken heeft in geen enkele sport goed gedaan behalve er meer geld in gepompt en ik vind het zelfs betwijfelbaar of dat wel altijd zo goed is.
Vind je het gek dat Fnatic heeft geforfait? Ooit van het woord sportiviteit gehoord? Dat is wel het minste wat je kon doen na zo'n trieste actie. Je neemt het op voor hun terwijl hun zo'n trieste actie hebben gedaan dat ze het wel hebben MOETEN doen. Fnatic is helemaal niet om zeep aan het gaan puur door de bets, dat is al helemaal bullshit. Ze hebben genoeg fanboiis en je moet wel heel diep gezonken zijn om uberhaupt wat aan te trekken van doodsbedreigingen aangezien dat toch altijd bs is. :lol: Dat flusha hacked was nogal overduidelijk, niet? Ze verdiende het gewoon om gediskwalificeerd te worden ipv een rematch te krijgen.
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Flusha is al jaren actief in de scene en is gewoon goed. Er is geen enkel bewijs tegen hem dat hij zou cheaten. De kans dat andere pro's cheaten die soms ongelooflijke dingen doen is even groot. Fnatic heeft die boost misbruikt, ja, maar hoe zou je zelf eigenlijk zijn als het om zo veel geld gaat? Ze hadden het kunnen checken bij de admins. Anderzijds hadden de admins ook kunnen ingrijpen na de eerste keer en Fnatic DQen, maar ze lieten de match gewoon uitspelen. Ze hadden LDLC ook kunnen DQen in de eerste helft, maar dat deden ze ook niet.

Fnatic heeft echt geen forfait gegeven uit sportiviteit. Als je dat gelooft, ben je gewoon naïef. Ze hebben forfait gegeven omdat ze toch geen steun meer gingen krijgen. Zelfs Anders was volledig uit zijn dak aan het gaan tijdens de match, maar na de match is hij gewoon schijnheilig beginnen veroordelen. De boost was goed gevonden en op zich hebben ze geen regels gebroken die in het DHW tournament reglement stonden. Het sloeg ook nergens op dat het uren duurde vooraleer een beslissing was genomen.


DH Invitational, trouwens. Hebben ze uiteindelijk verder gespeeld op LAN en alle streams neergelegd nadat ze tot een stuk in de nacht geprobeerd hadden on-stream verder te gaan. En zoals ik zei: noem eens één team dat opgekomen is sinds er meer geld in het spel is? C9 is misschien een kanshebber, maar uiteindelijk was dat gewoon coL dat opgekocht werd.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

i k0nijn i schreef: Flusha is al jaren actief in de scene en is gewoon goed. Er is geen enkel bewijs tegen hem dat hij zou cheaten. De kans dat andere pro's cheaten die soms ongelooflijke dingen doen is even groot. Fnatic heeft die boost misbruikt, ja, maar hoe zou je zelf eigenlijk zijn als het om zo veel geld gaat? Ze hadden het kunnen checken bij de admins. Anderzijds hadden de admins ook kunnen ingrijpen na de eerste keer en Fnatic DQen, maar ze lieten de match gewoon uitspelen. Ze hadden LDLC ook kunnen DQen in de eerste helft, maar dat deden ze ook niet.

Fnatic heeft echt geen forfait gegeven uit sportiviteit. Als je dat gelooft, ben je gewoon naïef. Ze hebben forfait gegeven omdat ze toch geen steun meer gingen krijgen. Zelfs Anders was volledig uit zijn dak aan het gaan tijdens de match, maar na de match is hij gewoon schijnheilig beginnen veroordelen. De boost was goed gevonden en op zich hebben ze geen regels gebroken die in het DHW tournament reglement stonden. Het sloeg ook nergens op dat het uren duurde vooraleer een beslissing was genomen.


DH Invitational, trouwens. Hebben ze uiteindelijk verder gespeeld op LAN en alle streams neergelegd nadat ze tot een stuk in de nacht geprobeerd hadden on-stream verder te gaan. En zoals ik zei: noem eens één team dat opgekomen is sinds er meer geld in het spel is? C9 is misschien een kanshebber, maar uiteindelijk was dat gewoon coL dat opgekocht werd.
Als ik me niet vergis hebben ze de regel omtrent pixelwalking gebroken, niet?
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

i k0nijn i schreef: Flusha is al jaren actief in de scene en is gewoon goed. Er is geen enkel bewijs tegen hem dat hij zou cheaten. De kans dat andere pro's cheaten die soms ongelooflijke dingen doen is even groot. Fnatic heeft die boost misbruikt, ja, maar hoe zou je zelf eigenlijk zijn als het om zo veel geld gaat? Ze hadden het kunnen checken bij de admins. Anderzijds hadden de admins ook kunnen ingrijpen na de eerste keer en Fnatic DQen, maar ze lieten de match gewoon uitspelen. Ze hadden LDLC ook kunnen DQen in de eerste helft, maar dat deden ze ook niet.
Natuurlijk is er geen bewijs, er zal ook nooit 100% bewijs gevonden worden behalve als de software ondekt wordt. Dan kan je mij naïef noemen maar er zijn genoeg filmpjes waar hij duidelijk meerdere keren precies op een hoofd van iemand aimed ergens door een muur wat zo onlogisch as fuck is om daar te kijken.

Je gaat NOOIT zo'n boost gebruiken en zelfs niet als het om zo veel geld gaat. Het is bij lange na niet het laatste toernooi wat ze spelen dus ze zullen nog genoeg kansen hebben. Die boost zouden ze direct moeten hebben aangegeven bij valve zodat het gefixed werd maar nee, hun houden het 2 maanden stil (er was zelfs een video van 1 iemand die die boost gevonden had en op youtube had gezet, toen heeft JW persoonlijk gevraagd of die die video kon verwijderen) om het vervolgens vol te misbruiken bij een finale van een groot toernooi. LDLC kunnen DQen? Wat hun deden was ten eerste geen pixelwalk en ten tweede sprong die en kon die bij lange na niet heel de map zien + alle rotations. Dus die hele vergelijking slaat nergens op. Fnatic heeft die game gewonnen door een bug in het spel in plaats van door skills/strategies waardoor het totaal niet sportief is verlopen en zwaar triest.

Daarbij was het meest trieste nog dat Fnatic na de klacht vanuit LDLC ook nog eens LDLC is gaan aanklagen omdat ze die jump boost gebruikte. Het was gewoon sad om te zien hoe je zo laf een toernooi wilt winnen. Die admins hebben het laten gaan omdat het in eerste instantie een normale boost leek terwijl het later zowel een pixelwalk was + dat dingen transparant werden. De rematch werd uiteindelijk aangeboden door de dingen die met die boost transparant werden. Wat Fnatic echt wel had kunnen bestuderen in die 2 maanden dat ze hem al hadden.
i k0nijn i schreef:Fnatic heeft echt geen forfait gegeven uit sportiviteit. Als je dat gelooft, ben je gewoon naïef. Ze hebben forfait gegeven omdat ze toch geen steun meer gingen krijgen. Zelfs Anders was volledig uit zijn dak aan het gaan tijdens de match, maar na de match is hij gewoon schijnheilig beginnen veroordelen. De boost was goed gevonden en op zich hebben ze geen regels gebroken die in het DHW tournament reglement stonden. Het sloeg ook nergens op dat het uren duurde vooraleer een beslissing was genomen.
Je interpreteert me verkeerd, ik bedoel niet dat Fnatic heeft opgegeven uit sportiviteit. Dat team bevat geen grijnsje respect voor andere teams maar ze hebben opgegeven voor zowel de sponsors als de fans. Er zou namelijk anders een kans zijn geweest dat ze die zouden verliezen. Joh, Anders kan niet heel Fnatic blamen tijdens het comentaten hé. Hij moet professioneel blijven, lijkt me logisch.

Je bent niet eens goed op de hoogte want ze hebben duidelijk de regel van dat dingen transparent werden (wat verboden is) waardoor ze een rematch moesten doen. Maar doordat LDLC ook een jump boost deed waar het ook transparent werd, begon de rematch niet vanaf 12-3 (wat de score was van de eerste helft) maar de rematch moest helemaal opnieuw beginnen. Even later had fnatic opgegeven.
i k0nijn i schreef:DH Invitational, trouwens. Hebben ze uiteindelijk verder gespeeld op LAN en alle streams neergelegd nadat ze tot een stuk in de nacht geprobeerd hadden on-stream verder te gaan. En zoals ik zei: noem eens één team dat opgekomen is sinds er meer geld in het spel is? C9 is misschien een kanshebber, maar uiteindelijk was dat gewoon coL dat opgekocht werd.
Ik vraag ook of er op de LAN zelf is geDDoS'd. Ik weet niet precies hoe de situatie is/was bij nieuwkomende spelers van het afgelopen jaar dus ik kan niet zomaar met een team komen he. Het is enkel een logische benedenering. Daarbij zijn het vaak niet teams die in 1 keer helemaal pro gaan maar vaak spelers die eerst in wat mindere teams zitten en vervolgens ervoor kiezen om pro te gaan en een ander team joinen. Neem een voorbeeld aan Maikelele en waarschijnlijk nog een stuk meer die hun werk opgegeven hebben omdat prijs die ze winnen toch goed genoeg is.

coL werd trouwens niet opgekocht. Het team is uit zichzelf geleaved en Cloud9 gejoined.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

LDLC was even veel pixel walk als Fnatic, hoor. :") En het kan goed zijn dat Fnatic niet wist dat het een transparency bug was. Je ziet de player namelijk gewoon staan van de andere kant. Wat je kan zien lijkt me ook nogal irrelevant; pixel walking is pixel walking.

Maikelele had al veel ervaring op pro teams als stand-in en NiP is ook gewoon een uitzondering qua pro players. De spelers bij NiP zijn al jaren pro. Shazam was een beter voorbeeld geweest. Er komen echter geen teams bij aan de top; er worden geen teams gevormd die beter zijn en nu wel de commitment durven aangaan om helemaal pro te gaan. Second tier teams zijn nog altijd niet pro.

coL wou contracten verlengen, maar de spelers waren niet akkoord met met wat vooropgesteld werd. C9 heeft hen dan het contract aangeboden dat ze wilden. Het is geen team opkopen, maar C9 is wel het enige nieuwe team dat er is gekomen sinds betting zo populair is, of ze nu coL overgenomen hebben of niet. Voor de rest zijn er geen goeie teams meer gekomen, tenzij je Bravado en Penta etc als goed wilt bestempelen.
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15291
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

Toez schreef: http://steamcommunity.com/id/Toez/
Ik ben Gold nova 3. Iemand zin competitive te spelen met een groepje?
ik durf niet met goeie mensen te spelen
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Toez »

Ruthless schreef:
Toez schreef: http://steamcommunity.com/id/Toez/
Ik ben Gold nova 3. Iemand zin competitive te spelen met een groepje?
ik durf niet met goeie mensen te spelen
Ik word stiekem gewoon gecarried door m'n vrienden op smurfs 8-[
/s
Ruthless
Berichten: 15291
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

maar ik heb jou al op steam :o
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Toez »

Ruthless schreef: maar ik heb jou al op steam :o
Wie ben jij? :dus:
/s
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

i k0nijn i schreef: LDLC was even veel pixel walk als Fnatic, hoor. :") En het kan goed zijn dat Fnatic niet wist dat het een transparency bug was. Je ziet de player namelijk gewoon staan van de andere kant. Wat je kan zien lijkt me ook nogal irrelevant; pixel walking is pixel walking.
Nee, LDLC heeft totaal niet gepixel walked. Fnatic had die hele boost eerst helemaal moeten onderzoeken voor hem te gebruiken in een halve finalle aangezien het een boost is die niet hoort.

Ze moesten een rematch doen door die transparency bug, niet omdat het een pixel walk was. De transparency bug was dat als ze dubbel inzoomde dan konden ze T spawn zien.
i k0nijn i schreef:Maikelele had al veel ervaring op pro teams als stand-in en NiP is ook gewoon een uitzondering qua pro players. De spelers bij NiP zijn al jaren pro. Shazam was een beter voorbeeld geweest. Er komen echter geen teams bij aan de top; er worden geen teams gevormd die beter zijn en nu wel de commitment durven aangaan om helemaal pro te gaan. Second tier teams zijn nog altijd niet pro.
Nee, teams worden niet ineens zoveel beter dat ze allemaal full time het gaan doen aangezien niet iedereen dat durft van een team, meestal worden teams gevormd door zowel oude als nieuwe spelers.
Afbeelding
Plaats reactie