Kluisjes NS-station

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Plaats reactie
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Kluisjes NS-station

Bericht door MrSenne »

Mijn enoge ervaring ermee was in Amsterdam en daar heb ik 10 minuten moeten wachten op een vrij kluisje. Voor de rest waren ze wel veilig imo.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Kluisjes NS-station

Bericht door Rems »

Gewoon je koffers ergens random neerzetten, dan houdt de bombsquad je koffers wel goed in de gaten!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: Kluisjes NS-station

Bericht door The Beast of Terror »

Heb afbeeldingen gezocht via google en wees gerust die dingen kraken is echt teveel moeite op zo'n drukke locatie om een beetje rendabel te zijn :")
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: Kluisjes NS-station

Bericht door Nooby killor »

Ik heb wel eens mijn tas een dagje in zo'n kluisje gedaan, ze liggen daar gewoon veilig hoor. Zijn meestal stevige kluisjes lijkt me en er is niemand die op een drukke plek de tijd gaat nemen om die dingen open te slopen.
Afbeelding
Hakari
Berichten: 110
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2015, 15:28
RS: Hakari (f2p)
Clan: FFA SQUAD
Oude naam: Clan Wars

Re: Kluisjes NS-station

Bericht door Hakari »

The Beast of Terror schreef: Heb afbeeldingen gezocht via google en wees gerust die dingen kraken is echt teveel moeite op zo'n drukke locatie om een beetje rendabel te zijn :")
Ik mag er inderdaad van uitgaan dat die dingen beveiligd zijn tegen brute-force aanvallen. Mocht dat niet zo zijn, is de NS gewoon dom. Heel dom.

Verder lijkt het mij ook dat een inbreker/inbrekster/kluizenkraker/kluizenkrakster zich niet op zijn/haar gemak voelt als er continu mensen zijn.
Mijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCIFBpO ... NgMDzqKo3w

Bedankt voor het bekijken, liken, abonneren en delen!

Afbeelding
Caddie
Berichten: 635
Lid geworden op: maandag 10 februari 2014, 20:48

Re: Kluisjes NS-station

Bericht door Caddie »

Ik heb die dingen een keer gebruikt. Zijn wel monsters inderdaad, daar breek je niet zo snel in. En je ziet van buiten ook niet waar iets in zit.


Ik weet niet zo goed meer waarom ik het gebruikte.. Volgens mij kwam ik net terug van vakantie en had ik een date of intakegesprek ofzo, iets belangrijks, dus moest ik m'n slaapzak en kleding ergens laten. Maar pfft, het is echt heel wazig. Weet ook niet hoe lang 't daar heeft gelegen en waarom ik tussendoor niet naar huis kon.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Kluisjes NS-station

Bericht door Bearserk »

Ik heb er een aantal opengebroken maar er zat niet veel boeiends in, ik zou het niet aanraden.
Afbeelding
Plaats reactie