Tuska World Event

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Tuska World Event

Bericht door Mahjarrat »

Chris schreef: Ja, dat telt. Als jij 10x de spear op een dag gooit telt dat mee. Echter niet voor je persoonlijke score en daar zit het probleem. Dan doet bijna niemand dat.

Toegevoegd na 5 minuten:

Oh, dat gaat aangepast worden blijkbaar. :P
http://services.runescape.com/m=forum/a ... 2328,60#67
als ik het goed lees, de eerste stab blijft 1k points, correct?
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Tuska World Event

Bericht door Frankos9 »

Godless heeft vandaag gewonnen. Hoe kan dit opeens? Is er minder inzet nodig sinds vandaag?
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Tuska World Event

Bericht door Joa »

Ja een jmod heeft op het forum gezegd dat er zo nu en dan 'getweaked' wordt

Toegevoegd na 1 minuten:

Zamorak haalt ineens ook dubbel zoveel als Saradom terwijl het de eerste dag andersom was. Jagex heeft gewoon hun plannen al klaar en weet al hoe ze het gaan laten aflopen, daar ben ik 99% zeker van.
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Tuska World Event

Bericht door Frankos9 »

Nogal vreemd ja. xd

Naar mijn mening kunnen ze beter stoppen met het maken van dit soort events, en dit soort gebeurtenissen in quests laten afspelen, zoals vroeger het geval was. Doodzonde van de developtijd voor een maandje content, en dan kan er ten minste nog jaren van genoten worden.
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Tuska World Event

Bericht door Ijs is koud »

Kan je na 100% op een dag niet eens meer de d&d doen? Dat zou dom zijn namelijk.
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Tuska World Event

Bericht door Joost »

Ijs is koud schreef: Kan je na 100% op een dag niet eens meer de d&d doen? Dat zou dom zijn namelijk.
Kan wel, maar je doet het voor niets in principe, behalve dat beetje renown voor jouw faction wat het dus niet echt waard is om te doen.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Tuska World Event

Bericht door Joa »

Zou leuker zijn mochten het renown voor je faction het gemiddelde zijn van wat iedereen haalt, en niet gewoon alles opgeteld. Kan goed zijn dat godless populair is enzo, maar stel dat spelers uit een andere faction dubbel zoveel moeite doen om te winnen, dan verdienen die het gewoon vind ik. Maakt het ook een stuk spannender elke dag. Nu is het gewoon de faction met de meeste spelers die wint.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Tuska World Event

Bericht door Bearserk »

Joa schreef: Zou leuker zijn mochten het renown voor je faction het gemiddelde zijn van wat iedereen haalt, en niet gewoon alles opgeteld. Kan goed zijn dat godless populair is enzo, maar stel dat spelers uit een andere faction dubbel zoveel moeite doen om te winnen, dan verdienen die het gewoon vind ik. Maakt het ook een stuk spannender elke dag. Nu is het gewoon de faction met de meeste spelers die wint.
Als je niets kiest zit je automatisch in Godless 8-[
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Tuska World Event

Bericht door Dexter »

Bear, is niet zo, heb dit getest voor Armadyn, Astromancer zegt dat je eerst een factie moet kiezen.

@joa: inderdaad, vooral met Zamorak in WE1 was dit erg, Zamorakians deden iets van een 2.5x meer renown dan Saradoministen gemiddeld. :/
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Tuska World Event

Bericht door Tristan »

Frankos9 schreef: Nogal vreemd ja. xd

Naar mijn mening kunnen ze beter stoppen met het maken van dit soort events, en dit soort gebeurtenissen in quests laten afspelen, zoals vroeger het geval was. Doodzonde van de developtijd voor een maandje content, en dan kan er ten minste nog jaren van genoten worden.
Precies ja. Terug naar quests verplaatsen en de keuzes weer leggen bij het individu. Zo had ik ook liever Bandos zijn fate gezien in die goblin quest serie. Die hele serie draaide om Bandos en de goblins en dan wordt hij afgemaakt zonder dat jouw proces in de quests er maar enige invloed op had. Tuska had ik zo ook liever in een quest gezien in plaats van deze collectieve onzin.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Tuska World Event

Bericht door Jas »

Dus... anderhalf uur na de reset....
Afbeelding

Toegevoegd na 59 minuten:

EDIT:

Tuska heeft al verloren r0fl
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Tuska World Event

Bericht door Zeekoe »

Joa schreef: Zou leuker zijn mochten het renown voor je faction het gemiddelde zijn van wat iedereen haalt, en niet gewoon alles opgeteld. Kan goed zijn dat godless populair is enzo, maar stel dat spelers uit een andere faction dubbel zoveel moeite doen om te winnen, dan verdienen die het gewoon vind ik. Maakt het ook een stuk spannender elke dag. Nu is het gewoon de faction met de meeste spelers die wint.
Dit is dan ook weer niet geheel eerlijk want fractions met veel mensen hebben automatisch meer mensen die weinig doen en zo het gemiddelde naar beneden trekken.
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Tuska World Event

Bericht door Lars »

Godless is ook gewoon beter. :mrgreen:
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Tuska World Event

Bericht door Going4Quests »

Godless is imo niet een goede faction, maar alle Zarosians (waar ik ook tussen zit) zitten bij de Godless atm, waardoor ze denk ik winnen. Mocht je Zaros in een World Event steken wint hij het ook instantly. Vorago/Godless staan in dit World Event het dichtste bij de doelen van Zaros.
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska World Event

Bericht door Kings abbot »

De kans dat Zaros zal meevechten vind ik nogal klein, na Fate of the Gods zei hij toch daar iets over? (Ik heb gewoon de questbeschrijving gelezen voor de lore 8-[ ) En hoewel Bandos dood is, kinnen zijn volgelingen toch ook nog mee doen?
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Tuska World Event

Bericht door Going4Quests »

Daarom ook het deel "mocht" trouwens, mocht Jagex dit ooit doen, dan wint Zaros meteen alle events. Maar dit gaat nooit (normaal toch) gebeuren, aangezien Jagex bevestigdheeft dat Zaros niet in World Events komt.

Toegevoegd na 4 uur en 14 minuten:

Nieuwe Lore!
Astromancers log, RuneDate 4844

Outrageous! Two days have passed already, and Tuska is none the weaker. What is this god-spear made of, soft clay? We need to redouble our efforts, I refuse to return defeated to the wizard’s tower, this is my moment and no gigantic pig-like space creature will take that from me. I refuse it categorically.

On the plus side, I finally managed to get rid of Apollo’s protective apparatus to some passing adventurer. Good riddance, the smell of singed monkey hair was beginning to be unbearable.
Astromancers log, RuneDate 4845

Now that’s what I call Astromancy! The singular moment, when after hours of toil and tireless effort Tuska flinched in her course was somewhat unique. Something that I will remember for the rest of my days, however many of those I have left!

If today proves anything, it’s that we can stop Tuska, and we will. We have no choice.
http://services.runescape.com/m=forum/c ... 4,goto,1#8
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Tuska World Event

Bericht door Zeekoe »

Going4Quests schreef:Vorago/Godless staan in dit World Event het dichtste bij de doelen van Zaros.
Ik dacht dat elke fraction hetzelfde doel had in dit WE? o.O
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Tuska World Event

Bericht door Dexter »

Ik denk dat hij de algemene doelen, los van dit WE, bedoelt.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Tuska World Event

Bericht door Going4Quests »

Alle facties hebben een universele dialoog, terwijl Godless een unieke heeft. ;)
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska World Event

Bericht door Kings abbot »

Hebben free spelers en members dezelfde gather limit? :-k
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Plaats reactie