Comfortabele bureaustoel

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Plaats reactie
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Comfortabele bureaustoel

Bericht door Burn the Sof »

Iemand suggesties voor een comfortabele bureaustoel rond de 150€.
Ja ik weet dat je gewoon ikea kan kijken enzo maar dacht misschien heeft iemand hier wel een hele relaxte stoel 8-[
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Stefan »

Ik zelf heb bureaustoel Stijn, die was altijd verkrijgbaar bij Leen Bakker. Ik heb er 160 euro voor betaald, maar soms is die ook afgeprijsd naar 120. Zit echt zalig, gebruik hem nu 3 jaar. Of die nog verkrijgbaar is weet ik niet, moet je even Googlen
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Yves W »

Ik heb deze bureaustoel, als ik me niet vergis. Misschien niet de meest stijlvolle die je tegen zal komen, maar ik vind hem erg comfortabel.
Afbeelding
Jimmy
Berichten: 1876
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 12:07
Oude naam: Jimmytje

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Jimmy »

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/ deze gebruik ik al jaren. Zit nog steeds prima
''When does a man die? When he is hit by a bullet? No! When he suffers a disease? No! When he ate a soup made out of a poisonous mushroom? No! A man dies when he is forgotten!''
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Poekies »

Bureaustoelen moet je eigenlijk ter plekke testen voordat je weet of het een comfortabele stoel is. Ook de 'luxe' bureaustoelen kunnen namelijk helemaal niet lekker zitten, dat hangt echt van je bouw af, zeker als je kleiner of langer bent dan gemiddeld. Ik heb mijne bijvoorbeeld bij een tweedehands winkel vandaan en ik vind 'm heerlijk zitten, terwijl anderen 'm over 't algemeen direct wegschuiven. De ene kan daarom gelukkig zijn met een goedkope bureaustoel, terwijl een ander een stuk duurdere nodig heeft. Als je in een goede houding (minste spierspanning) wilt zitten, moet je bij het testen dan vooral letten op hoe hoog/laag de stoel kan (ook t.o.v. je bureau!), of de armleuningen goed zitten zodat je goede steun kan krijgen (niet te breed/smal, laag/hoog etc, zodat je armen steun krijgen, maar je niet je schouders omhoog duwt), dat je nog een vuist tussen je knieën en de zitting kan doen en dat de steun van de rugleuning vooral in je onderrug is.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Snipercover
Berichten: 2358
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 22:18
RS: Gestopt
Clan: BOT-clan
Contacteer:

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Snipercover »

Poekies schreef: Bureaustoelen moet je eigenlijk ter plekke testen voordat je weet of het een comfortabele stoel is. Ook de 'luxe' bureaustoelen kunnen namelijk helemaal niet lekker zitten, dat hangt echt van je bouw af, zeker als je kleiner of langer bent dan gemiddeld. Ik heb mijne bijvoorbeeld bij een tweedehands winkel vandaan en ik vind 'm heerlijk zitten, terwijl anderen 'm over 't algemeen direct wegschuiven. De ene kan daarom gelukkig zijn met een goedkope bureaustoel, terwijl een ander een stuk duurdere nodig heeft. Als je in een goede houding (minste spierspanning) wilt zitten, moet je bij het testen dan vooral letten op hoe hoog/laag de stoel kan (ook t.o.v. je bureau!), of de armleuningen goed zitten zodat je goede steun kan krijgen (niet te breed/smal, laag/hoog etc, zodat je armen steun krijgen, maar je niet je schouders omhoog duwt), dat je nog een vuist tussen je knieën en de zitting kan doen en dat de steun van de rugleuning vooral in je onderrug is.
Mooi verkooppraatje.

Markus van de Ikea #1.
Afbeelding
' Vrouwen willen hem hebben, mannen willen hem zijn. '
Afbeelding
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door pauperunit »

Ik kan een tuinstoel ook aanraden

mvgr, pauper
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Nilsie »

pauperunit schreef: Ik kan een tuinstoel ook aanraden

mvgr, pauper
Meen je dit?
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Joa »

koop een stoffen ipv leer, daar trekt je zweet en scheten beter in zodat het persoonlijker wordt
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: Comfortabele bureaustoel

Bericht door Robert Gx »

Markus is een genot voor de derrière.
AfbeeldingPlaatje
Plaats reactie