Developers' blogs
Op deze pagina zijn vertaalde developers' blogs van RuneScape.com te vinden.
- 27 augustus 2009Display names: namen veranderen
- Mod Duncan legt uit waarom een simpel naamsveranderingsysteem soms moeilijker kan zijn dan het lijkt.
- 26 augustus 2009Game Engine: RuneTek 5
- Mod Chris E onthult het nieuwste project waar het team van de game engine aan werkt.
- 21 augustus 2009Vertrouw ons, wij zorgen voor kwaliteit
- Mod Reece legt het testproces uit en geeft inzicht in waarom sommige bugs in het spel komen.
- 30 juli 2009Nieuwe dwergenquest: bijna af
- Mod John A praat over het laatste deel van een project maken en hoe hij het naar het testteam gaat brengen.
- 24 juli 2009Community Management: Volunteer Moderators
- Mod Hohbein schept wat meer duidelijkheid rond Player en Forum Moderators.
- 24 juli 2009Community Management: Introductie
- Mod Kelvin introduces the Community Management team in the first of the CM blogs.
- 23 juli 2009Updates: Uploadmanager
- Mod Nexus is probably a familiar name to some on the forums, but what exactly does he do?
- 16 juli 2009Animation Update: Pack 1
- Mod Paul B van het grafische team van RuneScape praat over animatie updates.
- 10 juli 2009Verbeteringen aan de back-end
- De systeembeheerder Mod Tom S praat over de verbeteringen die we aan onze back-end doen.
- 3 juli 2009Verbetering van het feeengebied: Animeren
- Mod Biscuits praat voor de derde en laatste keer over de grafische verbeteringen van het feeëngebied.
- 26 juni 2009Mobilising Armies: wat je kunt verwachten
- Andrew bespreekt de goede en de slechte punten van iets heel nieuws ontwikkelen, een categorie waarin Mobilising Armies zeer goed past.
- 23 juni 2009Nieuwe dwergenquest: commentaar en blauwe dozen
- Mod Mark praat over de uitdagingen bij het geven van commentaar op het ontwerp van de nieuwe quest over de Red Axe.
- 11 juni 2009Game Engine: Verbeteringen aan de engine
- Je weet misschien dat de update van deze week een aantal veranderingen heeft veroorzaakt op de het gebied van hoe bepaalde zaken in het spel werken. Er zijn ook bugs ontstaan. Deze bugs zijn nu opgelost, maar dit bericht legt uit wat er allemaal gaande was.
- 5 juni 2009Fairy Tale III: controle van het ontwerp
- Mod Chihiro praat over de controle van ontwikkelplan voor het komende slot van de Fairy Tale-trilogie.
- 28 mei 2009Nieuwe dwergenquest: coderen en schrijven
- Mod John A continues development work on the new dwarf quest.
- 21 mei 2009Renenergie: testen van de musici
- Mod Frantic vertelt over het testen van de "rust"-update.
- 14 mei 2009Verbetering van het feeëngebied: modelleren
- Mod Nick F vertelt meer over hoe Zanaris en de feeën worden vernieuwd
- 7 mei 2009Spelletjesobjecten
- Mod Hew legt uit wat 'emergent gameplay' is en hoe het zich in RuneScape uit
- 30 april 2009Nieuwe dwergenquest: implementatie van start
- The briefing stages of the new dwarf quest are complete. It's time for development to begin.
- 23 april 2009Renenergie: rusten en musici
- Mod Chihiro reveals what that mysterious 'Rest' button was all about.
- 17 april 2009Verbetering van het feeëngebied: Concept
- Mod Joe vertelt meer over hoe Zanaris en de feeën worden vernieuwd
- 9 april 2009Nieuwe dwergenquest: een concept is goedgekeurd
- Mod John A wijdt uit over zijn eerste ideeën voor de volgende dwergenquest
- 2 april 2009Kaarten van grotten
- De kaarten van grotten komen binnenkort...
- 26 maart 2009Nieuwe dwergenquest: herleving van een oude questserie
- Het eerste deel van de serie over Mod John A's volgende questproject
- 16 juni 2008Een nieuw uiterlijk voor RuneScape - Deel 2
- Geen beschrijving beschikbaar
- 28 mei 2008Een nieuw uiterlijk voor RuneScape - Deel 1
- Geen beschrijving beschikbaar
RuneScape is een handelsmerk van Jagex Ltd uit Groot-Brittannië
© Lunagang 2004 - 2024