Veranderingen van ranks in de friends chat

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Veranderingen van ranks in de friends chat

Bericht door Tristan »

Beste leden,

Het chatteam heeft besloten om de chatranks wat aan te passen zodat het een betere representatie geeft van de hiërarchie in de chat en het daardoor duidelijker is voor leden naar wie ze moeten toestappen als er een probleem/vraag is.
  • Chatmoderators hebben vanaf nu een zilveren ster en forummoderators een bronzen ster. Het leek ons logisch om forummoderators die geen chatmoderator functies uitoefenen een lagere rank te geven, zij houden wel hun kickrechten voor noodgevallen. Forummoderators die volledige chatmoderator taken hebben krijgen ook een zilveren ster, zij zijn immers dan ook chatmoderator. Je kan de forummoderators die ook als chatmoderator functioneren in de forumgroep vinden.
  • De nieuwe forumgroep, adviseurs, krijgen ook de bronzen ster. Zij zullen zich bezighouden met adviseren, maar hebben net als forummoderators kickrechten voor noodgevallen.
Afbeelding Teamleiders van de chat en beheerders
Afbeelding Chatmoderators (inclusief forummoderators die ook chatmoderator zijn)
Afbeelding Forummoderators / Adviseurs
Afbeelding Evenementenorganisatoren
Met vriendelijke groet,
Het chatteam
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie