De tijd is gekomen...

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Plaats reactie
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

De tijd is gekomen...

Bericht door Bighead »

Sorry om sommigen van jullie teleur te moeten stellen, maar nee, dit is niet mijn afscheidspost. Ik ga dan ook de trend doorbreken.

Zoals beloofd hebben we een onderzoek ingesteld naar de geconstateerde onregelmatigheden in de Tipawards. Dit bleek eenvoudiger te zijn dan ik aanvankelijk had kunnen verwachten, maar heeft een resultaat opgeleverd dat voor sommigen niet als een verrassing zal komen. Om een eerlijke kans te bieden aan diegenen die zich schuldig hebben gemaakt aan manipulatie van de Tipawards hebben we een topic aangemaakt waarin men zich vrijwillig kon aangeven met als enige repercussie een korte ban van het forum. Daar is geen gebruik van gemaakt.

Blijkt dat Kipcorn niet weet hoe proxies werken maar wel graag 196 stemmen wilde uitbrengen. Bij deze heeft hij dan ook een ban van nader te bepalen duur verdiend. Ik twijfel er niet aan dat daan hierover een discussietopic aanmaakt voor wie graag nog met een biertje wil napraten op deze inmiddels wat uit de hand gelopen vrijdagavond.

Natuurlijk zullen we nog nagaan of er meer aan de hand is geweest, en zal in de komende dagen bekend worden gemaakt wat er gaat gebeuren met de uitslag van de Tipawards.

Dank voor het geduld en jullie vertrouwen in het LTF.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: De tijd is gekomen...

Bericht door Tristan »

Sorry om sommigen van jullie teleur te moeten stellen, maar nee, dit is niet mijn afscheidspost.
Hè shit, jammer! :^)
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie