Nieuwe chatmoderator!

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Nieuwe chatmoderator!

Bericht door Tristan »

Nieuwe chatmoderator

Beste leden,

Met de toenemende drukte van de chat hebben we besloten om een nieuwe chatmoderator aan te nemen. In de chat kennen ze hem al onder de naam Kiepedaarp. Hij is ook al een tijdje actief op het forum en vanaf het heden kan je hem herkennen aan zijn nieuwe rode forumnaam: buitje.

Bericht van Kiepedaarp/Buitje zelf:
buitje schreef:Hoi allemaal,

Sinds vandaag ben ik een chatmoderator in lunatip!
Ik zit al jaaaaren in lunatip, de ene keer meer actief dan de andere keer, maar ik ben zeker het laatste jaar actief geweest. De laatste tijd is gebleken dat de chat erg groeit en daarom heb ik voorgesteld of ik mod mocht worden aan het chatteam. En zo geschiedde.

Ik speel rs3, maar probeer ook iedereen te helpen die osrs speelt. (Al verandert daar ook veel, weet dus niet alles). Meestal ben ik aan het slayen of wat dailies aan het doen. Ik houd ook een blog bij, voor de geïnteresseerden.

Mocht je vragen hebben dan mag je altijd een pm sturen, zowel hier als op rs: ign: kiepedaarp

Groetjes,

Buitje
Wij wensen Kiepedaarp veel succes met zijn nieuwe taken!

Met vriendelijke groet,
Tristan
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie