Doei!

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Doei!

Bericht door Renschmov »

Ik zit er al een tijdje mee, maar ik ben nu tot het besluit gekomen dat ik na bijna 3 jaar mijn functie als RS-moderator neer wil leggen. Ik beleef al een tijdje weinig plezier meer aan dit forum en het inloggen voelt als een verplichting. Ik ben van mening dat dit op geen enkele wijze bijdraagt aan de heropleving en de verfrissing van dit forum. Daarnaast merk ik dat ik het dit jaar nogal druk heb met mijn opleiding en alles wat ik er nog naast doe en dit zal de komende drie jaar alleen maar drukker worden, wanneer ik met mijn co-schappen begin. Toch wil ik kwijt dat ik naast de afgelopen tijd altijd heel veel plezier heb gehad bij het uitoefenen van mijn functie. Daarnaast heb ik veel vrienden gemaakt en ben ik veel beter geworden in discussiëren. Ik heb de samenwerking met iedereen als heel prettig ervaren. Ergens vind ik het natuurlijk jammer dat mijn moderatorschap hier eindigt, maar ik kijk met een goed gevoel terug naar alle leuke dingen voor dit forum waaraan ik heb mogen bijdragen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de prettige tijd hier!

Groetjes,
Rens
Afbeelding
Plaats reactie