Ik treed af

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Ik treed af

Bericht door Siddy00 »

Een goedemiddag allemaal!

Het onderwerp zegt eigenlijk al het meeste, wat mij een hoop moeite scheelt. Het is inmiddels al vijf jaar geleden (augustus 2012, zoals ik mooi in Odius' overzicht kon terugvinden) dat ik ben begonnen als tipsitemedewerker en nu ook al drie jaar geleden (november 2014, het lijkt veel korter geleden) dat ik ben aangesteld als tweede beheerder op het forum. In die periodes heb ik erg veel plezier gehad in mijn werk en heb ik er ook enorm veel van opgestoken -- waarvoor vele malen dank! De laatste een of twee jaar ben ik echter steeds minder gaan spelen, met grotere tussenpozen, en eigenlijk ben ik sinds het TT event begin dit jaar niet meer actief geweest, op RS of op het forum. Een paar weken geleden heb ik weer een maandje membership gekocht en merk ik dat ik in ieder geval voor een poosje weer soort van actief wil spelen. Die omslag heb ik dan ook aangegrepen om mijn functies (en vooral de verantwoordelijkheden, waar ik gisteren weer aan werd herinnerd) op het forum en de website neer te leggen, zodat ik me in alle rust kan storten op gewoon het zijn van een enthousiast lid ^_^

Bedankt iedereen (nogmaals) voor de fijne samenwerking en de leuke tijden, en opdat er nog veel leuks moge volgen! Alle succes en jullie zien me zeker nog terug in Lunatip en op het forum! :bier:

Groetjes,

Siddy/Luc 🐿️

Een moment geduld graag terwijl ik probeer de juiste knoppen te vinden om dit voor elkaar te krijgen in het beheerderspaneel. In heb volgens mij vaker wel dan niet eerst op een paar verkeerde knoppen gedrukt voor ik iets gedaan kreeg, maar misschien gaat dit in één keer goed zonder dat Feppie me moet komen redden ;)
Afbeelding
Plaats reactie