Sluiting RS: Idle Adventures

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Plaats reactie
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Dexter »

Via dit Steam-bericht laten Jagex en Hyper Hippo weten dat het spel de komende weken gesloten zal worden nadat gebleken is dat het spel weinig spelers kan behouden.

Zelfs heb ik het in beta een weekje gespeeld en vond er vrij weinig aan, veel intensieve elementen en weinig plezier. Helaas is het dus weer jammer dat Jagex wederom een falend project heeft dat weer development geld en tijd kostte.
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Holy Wallie »

Jagex moet de tijd en moeite gewoon in Runescape steken en stoppen met dit soort sideprojects. Het is inmiddels wel duidelijk dat al die falende projecten weinig hebben opgeleverd.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Zeekoe »

Toch ongelofelijk wat voor een slecht management er heerst daar. Hoeveelste project is dit nu al dat gefaald is? Chronicle zal ook wel niet lang meer duren.

De enige goede bedrijfsbeslissing die ze de laatste 10 jaar genomen hebben was OSRS online brengen. En die game puurt op de fanbase die ze ontwikkeld hadden met runescape.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Ceecs Clan »

Ik vond er ook niks aan en RS ftw! Inderdaad wel jammer van de resources I guess
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Bearserk »

Ik vond het wel een leuk spel maar op een gegeven moment was het meet click-intensive grinding dan echt leuk spelen zoals bv cookie clicker
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Daan »

Maar dan was het dus niet echt Idle? Want dan zou je beloond moeten worden voor het niet spelen van het spel.

Toegevoegd na 8 seconden:
Niet spelen/klikken
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Bearserk »

Er zat een flinke dosis dungeon combat zooi in waar je best actief voor moest zijn. Je kon het wel idle spelen maar dat schoot ook niet op (en bovendien moest je steeds quests doen)
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door Gio »

Bearserk schreef: dinsdag 18 april 2017, 9:30 Ik vond het wel een leuk spel maar op een gegeven moment was het meet click-intensive grinding dan echt leuk spelen zoals bv cookie clicker
Dit, ik heb vooral de bèta gespeeld. Maar moest like 4 keer opnieuw spelen ivm reset, dus ik ging er mee stoppen.
The Jeanneau
Ex-chatmoderator
Berichten: 1841
Lid geworden op: dinsdag 27 februari 2007, 18:37
Oude naam: Jeanneau 12

Re: Sluiting RS: Idle Adventures

Bericht door The Jeanneau »

En ik maar wachten voor een Iphone versie :(
Plaats reactie