Via dit Steam-bericht laten Jagex en Hyper Hippo weten dat het spel de komende weken gesloten zal worden nadat gebleken is dat het spel weinig spelers kan behouden.
Zelfs heb ik het in beta een weekje gespeeld en vond er vrij weinig aan, veel intensieve elementen en weinig plezier. Helaas is het dus weer jammer dat Jagex wederom een falend project heeft dat weer development geld en tijd kostte.
Sluiting RS: Idle Adventures
-
- Update Lounge
- Berichten: 802
- Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
- RS: Holy Wallie (p2p)
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
Jagex moet de tijd en moeite gewoon in Runescape steken en stoppen met dit soort sideprojects. Het is inmiddels wel duidelijk dat al die falende projecten weinig hebben opgeleverd.
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
Toch ongelofelijk wat voor een slecht management er heerst daar. Hoeveelste project is dit nu al dat gefaald is? Chronicle zal ook wel niet lang meer duren.
De enige goede bedrijfsbeslissing die ze de laatste 10 jaar genomen hebben was OSRS online brengen. En die game puurt op de fanbase die ze ontwikkeld hadden met runescape.
De enige goede bedrijfsbeslissing die ze de laatste 10 jaar genomen hebben was OSRS online brengen. En die game puurt op de fanbase die ze ontwikkeld hadden met runescape.
-
- Berichten: 1116
- Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
- RS: Ceecs (p2p)
- Clan: Ceecs Clan
- Contacteer:
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
Ik vond er ook niks aan en RS ftw! Inderdaad wel jammer van de resources I guess
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
Ik vond het wel een leuk spel maar op een gegeven moment was het meet click-intensive grinding dan echt leuk spelen zoals bv cookie clicker
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
Maar dan was het dus niet echt Idle? Want dan zou je beloond moeten worden voor het niet spelen van het spel.
Toegevoegd na 8 seconden:
Niet spelen/klikken
Toegevoegd na 8 seconden:
Niet spelen/klikken
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
Er zat een flinke dosis dungeon combat zooi in waar je best actief voor moest zijn. Je kon het wel idle spelen maar dat schoot ook niet op (en bovendien moest je steeds quests doen)
-
- Tijdelijk afwezig
- Berichten: 3495
- Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
- RS: Gi0 (p2p)
- Extra rang: Vroege vogel
- Contacteer:
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
Dit, ik heb vooral de bèta gespeeld. Maar moest like 4 keer opnieuw spelen ivm reset, dus ik ging er mee stoppen.
-
- Ex-chatmoderator
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: dinsdag 27 februari 2007, 18:37
- Oude naam: Jeanneau 12
Re: Sluiting RS: Idle Adventures
En ik maar wachten voor een Iphone versie