Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Plaats reactie
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Bericht door Bot »

Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Originele tekst

From 12:00 UTC (game time) on 9th June until 12:00 UTC on 12th June, every free-to-play account will have the chance to experience RuneScape with members' features enabled.

This opt-in offer will give you a look at what adventures await you in the wider RuneScape world ? not least of all the newly opened city of Menaphos!

Already a member? This could be a great time to get some friends into the game you love. Our recruit a friend system offers some awesome mutual benefits should your friend subscribe fully, so why not give them a taste?

Exploring the world is never better than with the whole community, and the more the merrier. See you at the weekend!

The RuneScape Team
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Bericht door Daan »

Ik weet nog dat ze de gnomecopters een hele tijd geleden verwijderden omdat ze niet wilden dat f2p als een demo van p2p beschouwd werd.

Maar dit is echt precies hetzelfde, lol.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Bericht door Dexter »

Mja nee, gnomecopters was permanente reclame waarbij je zaken kon bekijken, hier is het effectief één week dat ze echt zaken mogen uitproberen. Lijkt me wel leuk.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Bericht door Zeekoe »

Alle f2p updates zijn promo's om member te worden. De hele toevoeging van Burth & Taverley met de mogelijkheid om p2p-skills tot 5 te trainen was juist van hetzelfde.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Bericht door Hank1705 »

Dit is toch wel wat gaver dan gnomecopters. Bij gnomecopters kon je slechts beperkt kijken op een aantal vastgestelde plekken, dit uitproberen is toch wel van een hele andere orde :p
Misschien ga ik het weekend nog wel een beetje misbruiken om met m'n (nu weer) f2p ironman weer wat skills te trainen :-({|=
Afbeelding
Afbeelding
Remco
Berichten: 1778
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 17:26

Re: Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Bericht door Remco »

Hank1705 schreef: dinsdag 6 juni 2017, 9:46 Dit is toch wel wat gaver dan gnomecopters. Bij gnomecopters kon je slechts beperkt kijken op een aantal vastgestelde plekken, dit uitproberen is toch wel van een hele andere orde :p
Misschien ga ik het weekend nog wel een beetje misbruiken om met m'n (nu weer) f2p ironman weer wat skills te trainen :-({|=
We kunnen ook met al onze alts cw spotlight spelen dit weekend!
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Open Weekend | Starts 12:00 UTC, 9th June

Bericht door Hank1705 »

Laat ik dat nou net als plan B hebben gehad.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie