Combat Pets

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Plaats reactie
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Combat Pets

Bericht door Zeekoe »


Combat non-skill, maar toch wel skill, pets!

Afbeelding

Inleiding
De combat pets zijn een groep van huisdieren die gebaseerd zijn op de skilling pets. Die laatsten kwamen op 22 augustus 2016 in het spel en bleken een schot in de roos. Een groot van de community vond het zelfs de beste update van het jaar! Concreet wil Jagex met deze combat pets er voor zorgen dat elke skill zijn eigen pet heeft. Dit betekent dat er pets bijkomen voor de volgende combat (duh) skills: Attack, Strength, Defence, Contitution, Ranged, Magic, Prayer & Summoning.

Poll
Om de community zo veel mogelijk te betrekken in het ontwerpen van de pets (lees: om geld uit te sparen aan een concept artist) mocht iedereen zijn of haar idee insturen. De werknemers van Jagex hebben vervolgens een top 5 opgesteld met hun favorieten voor elke skill. Vanaf 3 juli 2017 loopt er een ingame poll om het beste idee te kiezen. Deze poll is uitgestrekt over twee stemrondes: in ronde één mag je kiezen tussen de vijf ideeën en in ronde twee kies je tussen de twee meest populaire ideeën van ronde één. Voor meer info verwijs ik je graag naar de Franse presidentsverkiezingen van 2017 (of een eerdere editie, zotte Fransen).
De concepten voor al de skills kan je terugvinden op het RSOF, via deze link.

Discuss!
Laat ons weten welke pet jou favoriet is! Of vind je misschien dat dit een domme update is? Moet Jagex stoppen met ingame polls? Is combat stom? En is Macron een goede winnaar van de verkiezingen?!
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Combat Pets

Bericht door Holy Wallie »

Ik vind de constitution pets niet echt mooi. Het maakt mij niet zoveel uit wat het wordt, ik zal ze waarschijnlijk toch een hele poos niet te pakken krijgen. :P
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Combat Pets

Bericht door buitje »

Pets <3

Enorm fan van skillpets en ben bezig om ze allemaal te krijgen. Nu met nieuwe moet ik er meer :( Maar combat is niet zo moeilijk, dus dat zal wel meevallen hoe lang dat duurt. Ben zeer benieuwd naar de overige, vind deze allemaal leuk!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Combat Pets

Bericht door Zeekoe »

Constitution vond ik ook tegenvallen, attack eigenlijk ook nu ik er bij nadenk. Bij Constitution vind ik die ene die ik in de OP heb gezet nog het coolste, maar je weet dat het in game er nooit zo goed gaat uitzien.
Plaats reactie