The Big RuneScape Survey 2018

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Bot »

The Big RuneScape Survey 2018

Originele tekst

The Big RuneScape Survey 2018 is now live. Take the survey now!

We're already planning what RuneScape's release schedule will look like for the coming year, and as promised in the recent update from Mod Osborne, we want you to be involved in the decision-making process from the get-go.

Please take 15 minutes to fill out the survey, and tell us what's really important to you. There's a focus on the Unfinished Business mentioned by Mod Osborne last week, but also questions looking further to the future.

The survey is open for a limited time, so don't delay ? get involved now and have your say on the shape of RuneScape in 2018!

The RuneScape Team
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Holy Wallie »

Ingevuld. Ik hoop vooral dat de focus meer komt te liggen op het afmaken van 5th age quests.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Zeekoe »

Ook ingevuld, ik hoop dat mijn formulier niet wordt wegdrukt door de meerderheid. Vooral op vlak van combat ben ik erg uitgebreid en negatief geweest. Alles wat met combat is uitgekomen de laatste jaren, haat ik, dusja.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door buitje »

Heb m ook ingevuld. Maar vooral aangegeven dat ik geen quests wil :P Ben benieuwd naar de uitslag
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door jan951 »

Ik hoop op meer quests!

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Ceecs Clan »

Ook ingevuld. Jammer dat clan rework (qua ranks/hoe dingen werken) er niet op staan en clan avatar rework ook niet! Dus miss komt dat dan nog in 2017
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Daan »

Clans boeien ook gewoon echt helemaal geen fuck, dus dat snap ik wel.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Hank1705 »

Ceecs Clan schreef: woensdag 12 juli 2017, 8:52 Ook ingevuld. Jammer dat clan rework (qua ranks/hoe dingen werken) er niet op staan en clan avatar rework ook niet! Dus miss komt dat dan nog in 2017
Hoezo staan die er niet op, volgens mij ben ik die gewoon tegengekomen tijdens de survey? Bij een van de most/less important stukken als ik me niet vergis.
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Zeekoe »

Ja, stonden er inderdaad in, ook het ranken van wat je belangrijk vind binnen een clan.
Spoiler: clan updates staan helemaal onderaan bij mij qua prioriteit. 8-[
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Jelmer »

Avatar rework leek me juist een goede update.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Ceecs Clan »

Dat bedoel ik dus, het lijkt voor vele onbelangrijk maar dat is het juist niet... De rework van ranks is zo hard nodig en avatar rework zou zo mooi zijn inderdaad
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Rotje »

Jagex heeft clans helemaal gesloopt door hun Citadel vorm van clanning in te voeren. Voordat Jagex ingame ook maar iets supporte van clan was het clannen nog mooi.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Zeekoe »

Ceecs Clan schreef: donderdag 13 juli 2017, 12:45 Dat bedoel ik dus, het lijkt voor vele onbelangrijk maar dat is het juist niet... De rework van ranks is zo hard nodig en avatar rework zou zo mooi zijn inderdaad
Heb je ook argumenten om te zeggen dat het niet onbelangrijk is? Want nu geef je gewoon jouw mening en hoewel ik die begreep vanuit je standpunt als clanleider, voor mij blijven clanupdates onbelangrijk.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Hank1705 »

Belangrijkste aan een clan vind ik dat ik er kan praten zonder dat dit ten koste gaat van andere chatmogelijkheden (lees: friend's chat) :>

Zou het overigens geweldig vinden mocht het ooit mogelijk zijn om in meerdere fc's tegelijk te zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Dexter »

Ja, dat was het grote succes aan IRC op Swiftkit, al de channels tesamen. :p

Nja, heb de survey ingevuld met grote focus op quests. Verwacht niet zo veel eigenlijk.
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door BurnedUDown »

Zeekoe schreef: dinsdag 11 juli 2017, 20:33 Ook ingevuld, ik hoop dat mijn formulier niet wordt wegdrukt door de meerderheid. Vooral op vlak van combat ben ik erg uitgebreid en negatief geweest. Alles wat met combat is uitgekomen de laatste jaren, haat ik, dusja.
Maar jij haat alles :(.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Zeekoe »

BurnedUDown schreef: donderdag 13 juli 2017, 18:46
Zeekoe schreef: dinsdag 11 juli 2017, 20:33 Ook ingevuld, ik hoop dat mijn formulier niet wordt wegdrukt door de meerderheid. Vooral op vlak van combat ben ik erg uitgebreid en negatief geweest. Alles wat met combat is uitgekomen de laatste jaren, haat ik, dusja.
Maar jij haat alles :(.
Ja klopt, ik heb dan ook een reputatie die ik moet hooghouden!
Trouwens ik haat Chester niet!
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Ceecs Clan »

Het zit zo dat clan leiders van grotere clans met het probleem zitten dat admin+ ranks kunnen kicken en ze dat niet los kunnen koppelen voor de avatar halen. Daarnaast als je mensen moet kicken/upranken sluit die elke keer erna weer de interface. Daarnaast kunnen admin+ ranks ook weer standaard clan motto, clan vex uiterlijk enzo aanpassen.

Daarnaast is hun citadel zo slecht gecodeerd dat het aparte 'clan data' gebruikt dat dingen er aanpassen een lang durend werk is, dit is de reden waarom er bijvoorbeeld geen T8 of serieuze rework voor citadel is geweest. Om te vergelijken vroeger was citadel een groter project voor Jagex geweest dan Elf City was.

Voor de avatar rework moeten we wachten op Mod Asherz die in zijn TAPP aan de 'spaghetti code' werkt. Dus voor clan dingen veranderingen moet Jagex ook hun code-experts inschakelen die vooral aan de expansies werken.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Zeekoe »

Ja, dat is allemaal waar en sommige dingen klinken best wel onhandig. Maar het punt blijft wel dat alles wat jij beschrijft mij persoonlijk niets aangaat. Je beweert dat het belangrijker is dan velen denken, maar je beschrijft een probleem dat minder dan 1% van de actieve spelers dwarsboomt.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: The Big RuneScape Survey 2018

Bericht door Ceecs Clan »

Ja maar clans is een belangrijk onderdeel van het spel. De meeste willen een goede sociale clan met goede avatar regelingen of een PVM clan maar die moeten ook een goed ranksysteem vaak
Plaats reactie