Winter Weekends 2017

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Hank1705 »

Over die treasure trails update kan ik zeggen dat het waarschijnlijk niet binnenkort nog komt :(
Volgens mensen die de streams kijken is het onofficieel postponed tot na januari, dus daar vertrouw ik maar op.

Anderzijds hebben ze wel meer info released, oa 2nd age spullen en de Trailblazer outfit die te verkrijgen is met clue points en benefits geeft voor TT's. Clue points te verkrijgen door clues te completen (je krijgt punten met terugwerkende kracht), ik verwacht persoonlijk 1-2-3-4(-5) punten voor easy-medium-hard-elite(-master), maar dat zal later nog wel bekend gemaakt worden ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Jelmer »

Om heel eerlijk te zijn had ik ook niet anders verwacht.. :-({|=
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Siddy00 »

Ik hoop nog steeds dat de update voor het clues weekend komt, het zou zo mooi zijn om dat samen te laten vallen.

Clue points klinkt goed! Ik was even bang dat de outfit via TH of zo te bemachtigen zou zijn, maar dit klinkt beter ^_^ Ik zou er zelf eigenlijk gewoon een clue reward van maken, trouwens, op dezelfde manier als de hybrid armours van minigames dat je een kleine kans hebt die steeds groter wordt per clue niveau. Ik weet niet of ze nog suggesties zoeken :P
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Hank1705 »

Ze zijn nog niet klaar, dus je kan het altijd proberen :D
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Siddy00 »

Goed punt, ik heb wat op het RSOF gegooid (met wat heerlijke taalfouten en een te korte titel (en uiteraard geen bewerkknop voor de titel)). Ik zie wel wat het wordt 🙂
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Jordenn »

Ik zou het ook erg leuk vinden als het via clue rewards valt te bemachten, alhoewel ik allang blij ben dat het niet via TH gaat. :)
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door buitje »

Clues die je nu al gedaan hebt krijg je ook al punten voor. Dus t is niet zo dat je vanaf dat ze uitkomen nog flink moet hunten voor je pieces kan kopen. En op die stream van laatst zijn leuke rewards voorbij gekomen. Volgens mij zeiden ze ook zoiets als dat t niet dit jaar kwam, maar dat weet ik niet zeker
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Siddy00 »

Ik kom om en nabij 1m Dungeoneering tokens tekort voor de permanente accumulator. Het weekend met dubbele tokens valt precies op kerstmis, maar ik heb denk ik in ieder geval de vrijdag nog voor ik naar mijn grootouders ga, misschien ook de zaterdag. Hebben mensen zin om dan Daemonheim in te duiken? Occult/Warped larges, als het aan mij ligt, en geen experience penalty op death dus ik ga in ieder geval volledig suïcidaal offensief, voor zover ik dat normaal al niet doe :3

Toegevoegd na 22 seconden:
Voor de duidelijkheid: dat is dus vrijdag 22 december, en mogelijk zaterdag 23.

Toegevoegd na 58 seconden:
Oh, het is daadwerkelijk één uur. Blijkbaar zit m'n desktop nog op zomertijd ](*,) Dat verklaart in ieder geval wat :')
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Hank1705 »

Lekker sid :")

Ik wil eigenlijk ook nog wat tokens sparen, maar kan nog niet precies zeggen hoelaat en of ik zeker kan.
Afbeelding
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door Holy Wallie »

Holy Wallie schreef: zaterdag 18 november 2017, 15:53 Tijd voor een lange livid farm sessie
Zit inmiddels op 150.000 punten. Gaat al de goede kant op. :) (eerste keer dat ik livid farm doe)
Afbeelding
arora2deepak
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 22 april 2021, 8:33

Re: Winter Weekends 2017

Bericht door arora2deepak »

Livid Farm zou nu toch geen opgave meer mogen zijn met enhancers, gehalveerde requirements en dit bonus weekend.
Plaats reactie