Update van het jaar

Praat hier over nieuwe of toekomstige updates. Alle onderwerpen over updates die minder dan een maand in het spel zijn plaats je hier. Discussies over andere games van Jagex mogen hier ook.
Forumregels
Praat in dit forumdeel mee over recent nieuws of toekomstige updates. Mocht je een zodanig klein nieuwtje hebben dat deze echt niet in een apart discussietopic past, dan kun je in de Wacht Lounge terecht. Het is normaal gesproken echter de bedoeling dat er voor elke toekomstige update een apart discussietopic aangemaakt wordt, waarin tot de datum van release over deze update gesproken kan worden. Zodra de update er is, wordt de discussie door een moderator gesloten en kan er in het nieuw aangemaakte topic van Bot verder gediscussieerd worden.

Wat was jouw favoriete update van 2018?

Stalker Slayer Creatures
0
Geen stemmen
Aura Bag + Bakriminel Bolts upgrade
1
7%
Sliske's Endgame Replayability
0
Geen stemmen
Bank Rework Taster
0
Geen stemmen
Clue Scroll Overhaul
6
43%
Deep Sea Fishing
0
Geen stemmen
The Horrors
0
Geen stemmen
Pieces of Hate
1
7%
Rebuilding Edgeville
2
14%
Safecracking
0
Geen stemmen
You Are It.
0
Geen stemmen
Overgrown Idols
0
Geen stemmen
Solak
0
Geen stemmen
Hall of Memories
0
Geen stemmen
ED1: Temple of Aminishi
0
Geen stemmen
Master Skillcape Perks
0
Geen stemmen
ED2: Dragonkin Laboratory
0
Geen stemmen
Player Owned Farm
3
21%
Quest Point Shop
1
7%
Til Death Do Us Part
0
Geen stemmen
The Needle Skips
0
Geen stemmen
Alchemical Onyx
0
Geen stemmen
Violet is Blue
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 14

mikestanley464
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 31 augustus 2020, 6:47

Re: Update van het jaar

Bericht door mikestanley464 »

Update only the YEAR part of a SQL Server date using the DATEADD() function. Let's use the DATEADD() function to update the year from the start_date to a different year VidMateapp.win VidMate app
Canli Mac izle
Laatst gewijzigd door mikestanley464 op donderdag 29 april 2021, 22:51, 3 keer totaal gewijzigd.
dhanushx012
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 10 september 2020, 16:57

Re: Update van het jaar

Bericht door dhanushx012 »

Nu moet ik wel zeggen, ik heb met Mod Doctor samengewerkt in Cambridge zelf toen het Achievement systeem als een flop werd gereleased en dringend moest gepatched worden. Dus ik ben wel blij om te zien dat de rework wat stemmen krijgt. :D
Plaats reactie