Back to the Freezer | New Penguin Quest

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Plaats reactie
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Bot »

Back to the Freezer | New Penguin Quest

Originele tekst

Afbeelding

We promised you a quest, and by golly you've got one. Belly-slide into game right away and enjoy Back to the Freezer the very latest Penguin quest.

How to Start

Speak to Chuck at Ardougne Zoo

Requirements

RuneScape membership

Ernest the Chicken

Some Like It Cold

50 Divination

45 Runecrafting

37 Slayer

The penguins are back for another slippery tale of subterfuge and ramshackle science that'll leave you questioning the very fabric of realityas well as the good taste of its puns.

Rewards include hearty chunks of XP to ward off the polar chill, as well as improvements to the XP rewards from Penguin Hide & Seek and the Circus.

And with that, you're on your own. Can you circumvent the latest flashpoint in Gielinor's coldest war? There's only one way to find out.

Enjoy!

There's nothing more RuneScape than a quest about penguins, and Mod Helen and Mod Nexus have really put their all into this one. Have fun, and let us know what you think over on the forums.

The RuneScape Team

In Other News

See the patch notes for further details of today's update.

Live Streams this Week

Check out our live streams over on Twitch. Find a full streaming schedule on the channel too.

Friday 3rd March | 21:00 Game Time | Community update with Mod Shauny

Join Mod Shauny for a sneak-peek of some of next Mondays updates.

Sunday 5th March | 19:00 Game Time | PvM with Mod Lee

Get your weekly dose of PvM goodness with Mod Lee dont miss it!

Patch notes

Graphical
  • The shoreline wobbegong fishing spot is once again visible when using the Java client. Wobbegongs out in the sea remain unchanged.
Skills, D&Ds & Minigames
  • The level requirement has been removed from the Dungeoneering skillcape's Kal'gerion dungeon teleport.
  • Ganodermic armour can now be crafted without thread with the Crafting skillcape perk active.
  • The elven mushroom patch now works correctly with Farming cape perk.
  • A typo formerly seen when combining skillcapes with the max or completionist cape has been fixed.
  • The bloodweed herb patch now functions correctly when harvesting herbs with the farming skillcape perk active.
Other
  • A variety of lucky items from Treasure Hunter can now be stored with Diango. Please note that dying and not protecting the items will still permanently lose the item.
Last week's hotfixes
  • 20/02, 14:30 UTC: Using a skillcape on a hooded max cape will now prompt players about adding skillcape perks.
  • 20/02, 14:45 UTC: When fletching items with no strung component, such as bamboo bundles, players will now receive the finished product.
  • 20/02, 17:35 UTC: Players will now be given Durzag's helmet directly to their backpack or bank instead of potentially dropping underneath Durzag's corpse.
  • 20/02, 17:35 UTC: Logging in to a free-to-play world with skillcape perks active on a Max or Completionist cape now functions correctly.
  • 20/02, 17:35 UTC: Harvesting a Morchella mushroom patch with the Farming skillcape perk no longer switches the patch to bittercap mushrooms.
  • 21/02, 14:50 UTC: Dying while under the effects of the Desert Pantheon aura will no longer put the Defence skillcape perk or sign of life on cooldown if the perk benefit is available.
  • 23/02, 13:10 UTC: Yakamaru's helmet drops are now added straight to the backpack or bank.

Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Ceecs Clan »

Back to the Freezer | Nieuwe Pinguïn Quest

Er is een nieuwe Quest in de Pinguïn serie namelijk: Back to the Freezer! Voor de Quest heb je de Quests 'Ernest the chicken' en 'Some Like it Cold' nodig. Als ook 50 Divination, 45 RC, 37 Slayer. Je start deze quest bij Chuck in de Ardougne Zoo.

De reward van deze quest is 25K Div XP, 25K RC XP, 15K Slay XP, 15K Agil XP en 10K Invention XP (enkel na tutorial, kan je ook later claimen bij Chuck als je tutorial nog moet). En de mogelijkheid om elke week een extra penguïn te spotten bij Peng Hide 'n Seek + XP in circus scaled nu met je level wat resulteert op meer XP op hoger level!

Belangrijkste patch notes

• Spelers kunnen nu met de Dungeoneering skillcape naar de Kalgerion resource dungeon teleporten zonder 115 Dung

• Je kan nu Gano maken zonder thread door middel van de crafting skillcape perk

• De elven muschroom en bloodweed patch werkt nu correct met de farming skillcape perk

• Je kan nu Lucky item storen bij Diango. Als je ze verliest met doodgaan raak je ze nog steeds kwijt
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Zeekoe »

Even de newspost erin gezet.

Wie heeft de quest al gedaan? Was het goed? Zelf heb ik gisteren geen tijd gehad. :(
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Hank1705 »

Ik heb gisteren de quest gedaan in ongeveer 90 minuten, maar dat was wel met kijken of er nog verborgen dingen in zaten en door chat-dialogue gaan etc. ^_^

Als ik heel eerlijk ben vond ik de quest niet echt heel denderend. Zaten wel wat leuke dingen in, heb zelfs nog een U2-verwijzing gevonden ( "I have climbed the highest mountains, I have run through the fields, but I still haven't found what I'm looking for" ), maar dit is niet zo'n quest waarvan ik zeg, wauw, wil ik nog een keer doen. :P
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Gio »

Hank1705 schreef:Ik heb gisteren de quest gedaan in ongeveer 90 minuten, maar dat was wel met kijken of er nog verborgen dingen in zaten en door chat-dialogue gaan etc. ^_^

Als ik heel eerlijk ben vond ik de quest niet echt heel denderend. Zaten wel wat leuke dingen in, heb zelfs nog een U2-verwijzing gevonden ( "I have climbed the highest mountains, I have run through the fields, but I still haven't found what I'm looking for" ), maar dit is niet zo'n quest waarvan ik zeg, wauw, wil ik nog een keer doen. :P
Idem, de dialogues waren zeer vermakelijk.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Jelmer »

Lucky items nu ook naar Diango, mooi! ^_^
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Holy Wallie »

Ik heb me wel vermaakt, maar het was geen super quest o.i.d. Ik vind het concept 'mystery quest' wel interessant. :P
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Ceecs Clan »

Ik vond de references in de nieuwste peng quest ook leuk!
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Zeekoe »

Zaten leuke verwijzingen in, maar ik begreep ze pas allemaal toen ik de wiki las. :P
Is het trouwens geen plothole om divine energies te gebruiken voor hun machine? Aangezien ze er de eerste keer zonder de speler er niet aan konden geraken.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Ceecs Clan »

Zeekoe schreef:Zaten leuke verwijzingen in, maar ik begreep ze pas allemaal toen ik de wiki las. :P
Is het trouwens geen plothole om divine energies te gebruiken voor hun machine? Aangezien ze er de eerste keer zonder de speler er niet aan konden geraken.
Oow ja dan hadden ze in de eerste plaats geen T.A.R.D.I.S. kunnen bouwen of ze moeten een andere bron van kracht hebben gebruikt dan waar jij geen weet van hebt.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Zeekoe »

Inderdaad! It's a trap!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Daan »

Ceecs Clan schreef:Ik vond de references in de nieuwste peng quest ook leuk!
Sowieso die naam alleen al. :P
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Dexter »

Ceecs Clan schreef:
Zeekoe schreef:Zaten leuke verwijzingen in, maar ik begreep ze pas allemaal toen ik de wiki las. :P
Is het trouwens geen plothole om divine energies te gebruiken voor hun machine? Aangezien ze er de eerste keer zonder de speler er niet aan konden geraken.
Oow ja dan hadden ze in de eerste plaats geen T.A.R.D.I.S. kunnen bouwen of ze moeten een andere bron van kracht hebben gebruikt dan waar jij geen weet van hebt.
Het is een bootstrap paradox, we waren altijd al degene die de TARDIS voorzien heeft van divine energy, we hebben altijd ermee gevlogen en laten crashen (daarom dat je in begin van de quest door de penguins als captain wordt aangesproken).
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Zeekoe »

Aah ja, makes sense. Aan de andere kant, makes no sense. :-k
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Back to the Freezer | New Penguin Quest

Bericht door Dexter »

We hebben de time loop zelf geïnitieerd en bestendigd, voor goed voorbeeld uit jullie jeugd: zie Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.
Afbeelding
Plaats reactie