Het weer

Praat hier over nieuwe of toekomstige updates. Alle onderwerpen over updates die minder dan een maand in het spel zijn plaats je hier. Discussies over andere games van Jagex mogen hier ook.
Forumregels
Praat in dit forumdeel mee over recent nieuws of toekomstige updates. Mocht je een zodanig klein nieuwtje hebben dat deze echt niet in een apart discussietopic past, dan kun je in de Wacht Lounge terecht. Het is normaal gesproken echter de bedoeling dat er voor elke toekomstige update een apart discussietopic aangemaakt wordt, waarin tot de datum van release over deze update gesproken kan worden. Zodra de update er is, wordt de discussie door een moderator gesloten en kan er in het nieuw aangemaakte topic van Bot verder gediscussieerd worden.
Plaats reactie
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Het weer

Bericht door Holy Wallie »


Het weer

Afbeelding

Welkom!
Een favoriet onderwerp onder de spelers is het weer. Tijdens Runefest 2016 is bekend gemaakt dat het weer een toekomstige update gaat worden! In dit topic wordt alle informatie omtrent dit onderwerp bijgehouden.

Informatie die al bekend is
Het weer is een grotere update dan een paar sneeuwvlokjes en drie druppels water. De manier hoe jij het spel speelt wordt beïnvloed door de weersomstandigheden. Een voorbeeld hiervan is een regenstorm die ervoor zorgt dat je planten sneller groeien. Daarnaast zorgt een zandstorm in de woestijn ervoor dat een tombe bloot komt te liggen van waaruit de ondode een aanval plegen op de woestijn. Ook zorgt een onweersstorm ervoor dat jij jouw karakter op kan laden met elektriciteit om die vervolgens te gebruiken voor nieuwe magische spreuken. Op grafisch gebied kun je vooral sneeuwstormen in de bergen, een regenbui in de steden en een gigantische mistbank in een dorpje verwachten. Het weer verandert mee met de cyclus van dag en nacht en per seizoen.

Meer informatie
RuneScape Reveals (From RuneFest 2016)

Discuss!
Wat is jouw verwachting van het weer? Ligt je voorkeur meer bij seizoensgebonden weer of bij dagelijks weer? Wat voor een effect verwacht je dat het weer op jouw skillgedrag heeft? Kijk je uit naar het weer of vind je het geen goede update?
Afbeelding
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Het weer

Bericht door Meleepro NL »

Ben benieuwd, hoop niet dat de voordelen én nadelen op je character te groot zijn.
zal grafisch zeker leuk zijn, een keer wat anders dan elke keer dezelfde filter op het zelfde stukje gebied.
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Het weer

Bericht door Holy Wallie »

Meleepro NL schreef: zondag 26 maart 2017, 3:48 Ben benieuwd, hoop niet dat de voordelen én nadelen op je character te groot zijn.
zal grafisch zeker leuk zijn, een keer wat anders dan elke keer dezelfde filter op het zelfde stukje gebied.
Grafisch lijkt het mij ook een goede update! Ik ben alleen niet zo'n fan van die voordelen. We hebben al genoeg xp-boosts in het spel zitten, daar hoeft een periodiek weersysteem van mij echt niet bij. :P
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Het weer

Bericht door Ceecs Clan »

Komen mijn paraplu's nog van pas :p
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het weer

Bericht door Zeekoe »

Voor mij hoeft dit eigenlijk niet. Klinkt alsof er veel tijd en budget moet worden ingestoken, en dan zie ik liever andere updates. Daarnaast lijkt het me ook gewoon onhandig om steeds ander weer te hebben.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Het weer

Bericht door Dexter »

Ikzelf ben niet echt een fan van deze update en ik vermoed ook dat er uiteindelijk niet veel mee zal gebeuren. Grafische effecten zoals regen kunnen de atmosfeer in een spelregio wel verhogen, maar het nut lijkr me vrij beperkt.
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het weer

Bericht door Bearserk »

Dan krijgen we straks regio's als piscatoris met 2001 graphics gecombineerd met een super HD skybox met regen :')
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Het weer

Bericht door Hank1705 »

:"D

Persoonlijk lijkt het me heel gaaf en zie ik er ook best wel mogelijkheden in qua gameplay, maar misschien zou het beter zijn van niet inderdaad :P
Afbeelding
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Het weer

Bericht door Ceecs Clan »

Mij boeit deze update eigenlijk niet en ik hoop dat die nieuwe atmosfeer van weer dan weer niet zorgt voor meer lag op mn oude laptop...
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Het weer

Bericht door Holy Wallie »

Het is wel raar dat deze update zo'n poll wint terwijl niemand hier écht enthousiast is. :P
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Het weer

Bericht door buitje »

Ik ben wel hyped! Ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan doen. Voor mij was gewoon het weer al genoeg, eventueel nog dag/nacht. Maar zie het graag komen!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Het weer

Bericht door Holy Wallie »

Traantjes om deze verloren update. :cry:
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het weer

Bericht door Zeekoe »

Definitief dood?
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Het weer

Bericht door Holy Wallie »

Zeekoe schreef: maandag 30 juli 2018, 21:20 Definitief dood?
ETA: Winter 2017

Maar het lijkt er wel op dat deze update de komende tijd niet gaat komen. Jammer, ik vond dit wel een mooie toevoeging aan de game.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het weer

Bericht door Zeekoe »

Mmm goed punt, al weet je het met de ETA's van Jagex nooit zeker. Misschien dat ze technische developers kunnen weghalen bij mobile als dat ooit af geraakt.
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Het weer

Bericht door Holy Wallie »

Die developers zullen waarschijnlijk na mobile bezig gaan met de bank rework. :(
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het weer

Bericht door Zeekoe »

Oohja bank rework. l-o-l
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Het weer

Bericht door buitje »

Volgens mij zeiden ze laatst iets van: na mobile zullen we snel zorgen voor placeholders. Dus volgens mij gaat hele bankrework niet door en doen ze alleen placeholders
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Plaats reactie