The Ambassador

Praat hier over nieuwe of toekomstige updates. Alle onderwerpen over updates die minder dan een maand in het spel zijn plaats je hier. Discussies over andere games van Jagex mogen hier ook.
Forumregels
Praat in dit forumdeel mee over recent nieuws of toekomstige updates. Mocht je een zodanig klein nieuwtje hebben dat deze echt niet in een apart discussietopic past, dan kun je in de Wacht Lounge terecht. Het is normaal gesproken echter de bedoeling dat er voor elke toekomstige update een apart discussietopic aangemaakt wordt, waarin tot de datum van release over deze update gesproken kan worden. Zodra de update er is, wordt de discussie door een moderator gesloten en kan er in het nieuw aangemaakte topic van Bot verder gediscussieerd worden.
Plaats reactie
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

The Ambassador

Bericht door Holy Wallie »


The Ambassador

Afbeelding

Welkom!
Haal je wapens maar tevoorschijn, want 2017 zal een nieuwe boss brengen: de Ambassador. Dit wezen is een volgeling van Xau-Tak. Daarnaast is het mogelijk dat dit monster verbonden is met de Underwater City.

Informatie die al bekend is
In de eerste instantie zou dit een solo boss worden, maar Jagex heeft de plannen veranderd: je kan tegen dit monster vechten met een groep van maximaal vijf spelers. Het gevecht tegen de Ambassador zal moeilijker worden dan Telos. Veel inspiratie voor het ontwerp van dit monster komt van de boeken van H. P. Lovecraft. Voor de rest is er op dit moment weinig bekend over deze update.

Meer informatie
RuneScape Reveals (From RuneFest 2016)

Discuss!
Wat vinden jullie ervan dat deze boss nog moeilijker wordt dan Telos? Is horror een goed thema voor een boss? Welke beloningen zou je graag willen krijgen voor het verslaan van dit monster? Zou het kunnen dat de Ambassador leeft in de Underwater City en dat we deze stad dit jaar gaan verkennen in de vorm van de tweede of derde expansion?
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: The Ambassador

Bericht door Holy Wallie »

Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: The Ambassador

Bericht door Hank1705 »

Ik moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben naar Solak, en dan alleen al doordat ik stomweg over dat eiland heb gelopen :P
Het middelste eilandje binnen het eiland zag er erg uit als een Boss Arena imo, en door die memory in de ruine ben ik ook direct benieuwd naar nog meer lore erachter 8-[
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: The Ambassador

Bericht door Gio »

Je kan een klein stukje lore lezen op het eiland bij een steen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: The Ambassador

Bericht door Zeekoe »

Ik ben niet zo'n fan van bosses, maar het eiland zag er in ieder geval grafisch enorm goed uit!
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: The Ambassador

Bericht door Hank1705 »

Gio schreef: donderdag 28 september 2017, 11:47 Je kan een klein stukje lore lezen op het eiland bij een steen.
Dat was was ik bedoelde met die memory in de ruine ;)
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie