Ceecs Clan | Top 100 NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door xNitrous »

Dus ook in de clan chat is het continu vol en zijn de leden niet weg te houden? Zitten er dan ook OSRS personen in je clan chat of alles RS3?
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

xNitrous schreef:Dus ook in de clan chat is het continu vol en zijn de leden niet weg te houden? Zitten er dan ook OSRS personen in je clan chat of alles RS3?
Ze zijn niet altijd tegelijk on ;) En sommige zijn stiller :P En je kan niet in OSRS een clan guesten dus enkel RS3
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

Afbeelding

Met dank aan BakeMyQuests voor deze goede voornemens van Ceecs Clan ;)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Siddy00 »

Gaaf gemaakt! :D En eveneens de beste wensen voor 2017! Veel succes met jullie voornemens, ze klinken als een goed plan! ^_^
Afbeelding
BakeMyQuests
Berichten: 4
Lid geworden op: maandag 16 mei 2011, 17:48
RS: BakeMyQuests (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door BakeMyQuests »

Siddy00 schreef:Gaaf gemaakt! :D En eveneens de beste wensen voor 2017! Veel succes met jullie voornemens, ze klinken als een goed plan! ^_^
Hehe bedankt! :lol: We zullen zeker ons best doen om het zo goed mogelijk na te komen ^_^
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Itachi »

Erg mooi gemaakt inderdaad! :o
Succes met jullie doelen!
Plaatje
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Gio »

Succes met jullie doelen!
Beste wensen nog (beetje laat).
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

Bedankt allen
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

Voor wie vergeten was, onze wekelijkse peng hunt op woensdag om 20h30! FC: Ceecs events - w60 burth bank is nog altijd open voor de gehele Nederlanstalige RS community
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Daan »

Ik denk niet dat iemand dat vergeten was.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

Daan schreef:Ik denk niet dat iemand dat vergeten was.
Gelukkig :fluit:
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

We hebben geen dubbele avatar boost meer! :(
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Odius »

Toch respect voor dit alles dat je hebt opgebouwd vanuit het niets, ook al is de reclame soms wel wat irritant ja. 8-[ Ik vroeg me af, zouden er eigenlijk geen leden zijn in je clan die interesse hebben voor Lunagang? Vroeger hadden we zeer veel actieve clanleden en op zich mag dit geen probleem zijn aangezien Lunagang een community is en geen clan. Wellicht kon je via de community reeds heel wat leden rekruteren, dus misschien moet je uit dankbaarheid of uit goede wil eens omgekeerd peilen of er mensen geïnteresseerd zijn om actief te worden hier op het forum? Veel succes nog met de clan verder!
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Kaaskop »

Odius schreef:Toch respect voor dit alles dat je hebt opgebouwd vanuit het niets, ook al is de reclame soms wel wat irritant ja. 8-[ Ik vroeg me af, zouden er eigenlijk geen leden zijn in je clan die interesse hebben voor Lunagang? Vroeger hadden we zeer veel actieve clanleden en op zich mag dit geen probleem zijn aangezien Lunagang een community is en geen clan. Wellicht kon je via de community reeds heel wat leden rekruteren, dus misschien moet je uit dankbaarheid of uit goede wil eens omgekeerd peilen of er mensen geïnteresseerd zijn om actief te worden hier op het forum? Veel succes nog met de clan verder!
Zou helemaal niet verkeerd zijn maar ze hebben zo te zien ook een eigen forum ( http://ceecsclan.be/forums )
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

Odius schreef:Toch respect voor dit alles dat je hebt opgebouwd vanuit het niets, ook al is de reclame soms wel wat irritant ja. 8-[ Ik vroeg me af, zouden er eigenlijk geen leden zijn in je clan die interesse hebben voor Lunagang? Vroeger hadden we zeer veel actieve clanleden en op zich mag dit geen probleem zijn aangezien Lunagang een community is en geen clan. Wellicht kon je via de community reeds heel wat leden rekruteren, dus misschien moet je uit dankbaarheid of uit goede wil eens omgekeerd peilen of er mensen geïnteresseerd zijn om actief te worden hier op het forum? Veel succes nog met de clan verder!
Er zijn toch enkele van onze leden ook actief op Lunagang. Op zich maken we geen reclame voor Lunagang maar we verwijzen ze wel vaak naar de site door als ze dingen in Runescape niet goed begrijpen. En we hebben zoals iPure al zei ook ons eigen forum.
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door KingBartt2 »

Ik gebruik voor vrijwel alles Lunagang en probeer, indien mensen vragen / informatie willen hebben over iets, ze ook door te verwijzen naar Lunagang vanuit de clan. Een eervolle vermelding op de homepage zou daarintegen ook wel terecht en zeer gewaardeerd worden
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

KingBartt2 schreef:Ik gebruik voor vrijwel alles Lunagang en probeer, indien mensen vragen / informatie willen hebben over iets, ze ook door te verwijzen naar Lunagang vanuit de clan. Een eervolle vermelding op de homepage zou daarintegen ook wel terecht en zeer gewaardeerd worden
Ik betwijfel dat ze dat zullen doen, ze vinden sowieso al dat ik veel reclame maak :P
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Itachi »

KingBartt2 schreef:Ik gebruik voor vrijwel alles Lunagang en probeer, indien mensen vragen / informatie willen hebben over iets, ze ook door te verwijzen naar Lunagang vanuit de clan. Een eervolle vermelding op de homepage zou daarintegen ook wel terecht en zeer gewaardeerd worden
Het wordt gewaardeerd dat je men doorverwijst naar onze website en forum, maar dat is jouw keuze geweest; wij hebben daar echter niet om gevraagd. Om nu te zeggen dat het terecht zou zijn Ceecs Clan ook te promoten op de homepage vind ik dan ook een vreemd iets om te zeggen.
Plaatje
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Ceecs Clan »

Itachi schreef:
KingBartt2 schreef:Ik gebruik voor vrijwel alles Lunagang en probeer, indien mensen vragen / informatie willen hebben over iets, ze ook door te verwijzen naar Lunagang vanuit de clan. Een eervolle vermelding op de homepage zou daarintegen ook wel terecht en zeer gewaardeerd worden
Het wordt gewaardeerd dat je men doorverwijst naar onze website en forum, maar dat is jouw keuze geweest; wij hebben daar echter niet om gevraagd. Om nu te zeggen dat het terecht zou zijn Ceecs Clan ook te promoten op de homepage vind ik dan ook een vreemd iets om te zeggen.
Je hebt gelijk. Vind het ook beetje vreemd eigenlijk
Sevy
Berichten: 21
Lid geworden op: vrijdag 7 december 2012, 16:33
RS: Sevy (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Ceecs Clan | Beste NL/BE clan! | T7 cita, 3 avas en meer!

Bericht door Sevy »

https://www.lunagang.nl/links/
Clans komen hier ook niet bij. Je kunt je clan wel promoten in een speciaal onderdeel op het tipforum.
Doch staat Lunagang.nl bij ons gepromoot op de voorpagina, dit doordat Ceecs deze platform vaak gebruikt.
Persoonlijk vind ik een site als Lunagang.nl, neutraal moet blijven. Of je affiliate alle NL/BE clans, anders geen enkel. :-({|=
Afbeelding
Plaats reactie