Statues in runescape

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Martus schreef:Bij Ogre Statue, kan je als quest req bijvoorbeeld as a first resort of chosen commander doen.
Ik dacht meer aan de wachttoren quest omdat je deze quest moet beginnen om Gu'Tanoth binnen te komen. Natuurlijk kunnen we het statue ook aan de buitenkant zetten.

En nog iets, wat vinden jullie van statues in dungeoneering:

Small statue 5 prayerpoints (rec x prayer)
Med statue 15 prayerpoints (rec x prayer)
Big statue 25 prayerpoints (rec x prayer)
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

jens9 schreef:
Martus schreef:Bij Ogre Statue, kan je als quest req bijvoorbeeld as a first resort of chosen commander doen.
Ik dacht meer aan de wachttoren quest omdat je deze quest moet beginnen om Gu'Tanoth binnen te komen. Natuurlijk kunnen we het statue ook aan de buitenkant zetten.

En nog iets, wat vinden jullie van statues in dungeoneering:

Small statue 5 prayerpoints (rec x prayer)
Med statue 15 prayerpoints (rec x prayer)
Big statue 25 prayerpoints (rec x prayer)
Zou ook kunnen, maar laten we nu concentreren op het verfijnen van je idee.
iFlyAway
Verbannen (permanent)
Berichten: 578
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 16:34
Clan: Clanloos

Re: Statues in runescape

Bericht door iFlyAway »

Zeer leuk idee , alleen doe misschien 40 prayerpoints per 3 uur ofzo?

Want bijvoorbeeld 3 points ( of hoeveel was het ? ) voor 2 dagen is een beetje weinig xD.
Afbeelding


Alsjeblieft hybro cutter! hier is dan mijn onderschrift , een stukje tekst :')
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

iFlyAway schreef:Zeer leuk idee , alleen doe misschien 40 prayerpoints per 3 uur ofzo?

Want bijvoorbeeld 3 points ( of hoeveel was het ? ) voor 2 dagen is een beetje weinig xD.
Het is ook niet de bedoeling dat ze de prayer potions gaan vervangen. Het heeft meer een ondersteunend doel wat handig is voor te trainen.
iFlyAway
Verbannen (permanent)
Berichten: 578
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 16:34
Clan: Clanloos

Re: Statues in runescape

Bericht door iFlyAway »

jens9 schreef:
iFlyAway schreef:Zeer leuk idee , alleen doe misschien 40 prayerpoints per 3 uur ofzo?

Want bijvoorbeeld 3 points ( of hoeveel was het ? ) voor 2 dagen is een beetje weinig xD.
Het is ook niet de bedoeling dat ze de prayer potions gaan vervangen. Het heeft meer een ondersteunend doel wat handig is voor te trainen.


Een paar points kan je niet echt handig noemen ;)
Afbeelding


Alsjeblieft hybro cutter! hier is dan mijn onderschrift , een stukje tekst :')
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

*Update
Extra statues toegevoegd ;)
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

jens9 schreef:*Update
Extra statues toegevoegd ;)
Nu is 't mooi ;)
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Statues in runescape

Bericht door Wout12345 »

Goed idee als je het mij vraagt.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Pro Den
Berichten: 443
Lid geworden op: donderdag 1 januari 2009, 11:19
Oude naam: Brian Hand

Re: Statues in runescape

Bericht door Pro Den »

heel erg goed idee, support.

misschien als aanvulling: met bepaalde crafting/smithing/prayer levels, plus eventueel quests, able om zelf statuettes te maken?
dan kan je zelf kiezen waar je ze neerzet enzo. en hoe hoger het level, hoe beter de statuette
Afbeelding
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Pro Den schreef:heel erg goed idee, support.

misschien als aanvulling: met bepaalde crafting/smithing/prayer levels, plus eventueel quests, able om zelf statuettes te maken?
dan kan je zelf kiezen waar je ze neerzet enzo. en hoe hoger het level, hoe beter de statuette
Bij enkele statues zijn reeds questrec toegevoegd. Niet alle statue's hebben questrec gezien je maar 1 malig per zoveel dagen kunt gebruiken. Enkel bij de statues die extra goede bonussen geven heb ik quest rec's gezet. Voor extra rec's zoals smitting/crafting ben ik voor, maar dan enkel op dungeoneeringsvlak. De speciale statues kunnen wel eens beschadigd zijn. Met een hoog genoeg craftinglv kun je ze repareren. Er zijn natuurlijk nog mogelijkheden afhankelijk van het statue. Je zult stenen moeten mijnen als het standbeeld van steen is. Natuurlijk kan. Ook uit metaal bestaan waarbij een dus ook smitting nodig hebt. Misschien zitten er wel wat takken rond die je er met woodcutting af moet kappen. Een evil spirit kan het standbeeld beschermen. Deze kun je verwijderen met een hoog magielv. De rune barriar: hiervoor heb je een hoog runecraftlv vr nodig.

Bedankt voor de aanvulling ik zal het eens bekijken ;)
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

Misschien een idee dat monsters delen kunnen droppen, en dat je daarna als je alle zes de delen hebt, deze in je huis kunt zetten?
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Rune Blow schreef:Misschien een idee dat monsters delen kunnen droppen, en dat je daarna als je alle zes de delen hebt, deze in je huis kunt zetten?
Ik denk niet dat zo'n standbeelden in je huis echt nodig zijn gezien je reeds een altar in je huis kunt bouwen. 2 keer een prayeroplading zou dus onnodig zijn.

Over zelf statues maken zijn best leuk zijn maar dit lijkt me moeilijk gezien je lastig ergens in runescape eventjes een standbeeldje gaat bouwen voor wat prayerpoints. Op dungeoneerings vlak is het misschien wel interesant voor in je beginkamer. Maar dan kom je weer bij de botsing dat je ook daar een altar kunt bouwen. Door die redens lijkt het me best om zelf statues maken uit te sluiten. Hoewel we deze toepassing in het oog moeten houden. Misschien word deze ooit wel eens handig om in een bepaalde minigame in te voeren ;)

De uitwerking van statues op rec vlak werk ik morgen verder uit gezien ik het momenteel redelijk druk heb.
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Update
- Dungeoneeringsgedeelte verwijderd doordat het te onoverzichtelijk werkt. Misschien voeg ik het later ooit nog toe als ik er een betere structuur in krijg.
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

Uno Idea!
Ergens, (Vraag me niet waar, dat moet nog komen) Kan je een statue maken, dat je level in prayerpoints herstelt, en net zo lang herlaadt als het level van je prayer.
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Rune Blow schreef:Uno Idea!
Ergens, (Vraag me niet waar, dat moet nog komen) Kan je een statue maken, dat je level in prayerpoints herstelt, en net zo lang herlaadt als het level van je prayer.
Wat ik hieruit begrijpt zou je dus een statue willen met max 99 charges die telkens volledig je prayerpoints herstellen. Het is niet de bedoeling dat statues op altars gaan lijken. Maar ik moet wel toegeven dat het met charges nog redelijk omslachtig is. Ik was al bezig aan een nieuw systeem. Een systeem waar je de statues sneller opnieuw kunt gebruiken.
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

K vond het zelf ook al niet geweldig.. Maar waarom 'steeds'?

Toegevoegd na 11 seconden:

K vond het zelf ook al niet geweldig.. Maar waarom 'steeds'?
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Begin van het systeem. Mening hierover aub:
LvNaamPrayerpointsRechargeLocatieF2P?
7*Goblin statueMax 3 prayer points1 prayer point/5minLumbridge, goblinsJa
15Barbarian statueMax 8 prayer points1 prayer point/4minBarbarian villageJa
22Vampire statueMax 14 prayer points1 prayer point/3minDraynor Manor, 2de verdieping spiritsJa
30Dark warrior statueMax 20 prayer points1 prayer point/4minWilderniss, Dark warrior fortressJa
36Minotaur statueMax 30 prayer points, 5% tijdelijke strengtbonus1 prayer point/5minBarbarian village, dungeon minotaur lv 17Ja
42*White wolf statueMax 40 prayer points, 15% run herstelling1 prayer point/6minWhite wolf mountainNee
48Hobgoblin statueMax 50 prayer points, 5% tijdelijke aanvalbonus1 prayer point/8minEdgeville dungeon, hobgoblinsJa
55Wizard statueMax 60 prayer points, 5% tijdelijke extra magiehit1 prayer point/9minWizardtowerJa
68Elf statueMax 80 prayer points, 10% tijdelijke rangedbonus1 prayer point/12min(rond) PrifddinasNee
76*Ice giant statueMax 100 prayer points, 10% tijdelijke aanvalbonus1 prayer point/15minFrozen Waste PlateauJa
80*Orgre statueMax 140 prayer points, 10% tijdelijke hunting bonus, 10% tijdelijk strengthbonus1 prayer point/14minGu'TanothNee
84*Dragon warrior statueMax 220 prayer points, 50% special attack herstelling, 10% tijdelijke defencebonus1 prayer point/12minRed dragon isleNee
90Bandos statueMax 300 prayer points, 15% tijdelijke strengthbonus1 prayer point/15minGod wars dungeon, Bandos volgelingenNee
90Zamorak statueMax 300 prayer points, 10% tijdelijk meer hitpoints1 prayer point/15minGod wars dungeon, Zamorak volgelingenNee
90Armandyl statueMax 300 prayer points, 15% tijdelijke rangedbonus1 prayer point/15minGod wars dungeon, Ardmandyl volgelingenNee
90Saradomin statueMax 300 prayer points, 10% tijdelijk hogere magiehit1 prayer point/15minGod wars dungeon, Saradomin volgelingenNee
Dat wil dus zeggen:
Max: 3 prayerpoints, Recharge 1pp/5min, Totale herlaadtijd: 15 min
Max: 8 prayerpoints, Recharge 1pp/4min, Totale herlaadtijd: 32 min
Max: 14 prayerpoints, Recharge 1pp/3min, Totale herlaadtijd: 42 min
Max: 20 prayerpoints, Recharge 1pp/4min, Totale herlaadtijd: 1u 20 min
Max: 30 prayerpoints, Recharge 1pp/5min, Totale herlaadtijd: 2u 30 min
Max: 40 prayerpoints, Recharge 1pp/6min, Totale herlaadtijd: 4u
Max: 50 prayerpoints, Recharge 1pp/8min, Totale herlaadtijd: 6u 40 min
Max: 60 prayerpoints, Recharge 1pp/9min, Totale herlaadtijd: 9u
Max: 80 prayerpoints, Recharge 1pp/12min, Totale herlaadtijd: 16u
Max: 100 prayerpoints, Recharge 1pp/15min, Totale herlaadtijd: 25u
Max: 140 prayerpoints, Recharge 1pp/14min, Totale herlaadtijd: 35u
Max: 220 prayerpoints, Recharge 1pp/12min, Totale herlaadtijd: 44u
Max: 300 prayerpoints, Recharge 1pp/15min, Totale herlaadtijd: 75u

Hoe hoger het level des te hoger de maximale prayerpoints maar des te langere herlaadtijd.
Afbeelding
Tijdsschema prayerpointherstelling (tot hobgoblin)

Het voordeel aan dit systeem is dat je zoveel prayerpoints kunt opladen als je wil zonder druk te maken over verlies. Als een statue bv 200 prayerpoints telt en je 50/92 prayerpoints hebt zullen je 42 points opladen.

Mocht het statue extra bonussen hebben zullen ze beginnen werken wanneer je prayerpoints oplaad en blijven zolang je in een bepaald gebied rond het statue blijft. Ga je erbuiten zullen de bonussen afbouwen. Het groot de radius rond het standbeeld is zal afhangen van je prayerlevel. (de radius uitwerken word heel moeilijk. Zoiets zouden ze zelf moeten bepalen.) Wel dacht is aan een rode streepjes lijn op de grond tot waar de bonussen gelden.
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Ik denk dat het weer eens tijd word om dit idee eens verder uit te werken. De statues zijn grotendeels af. Enkel de extra effecten manier moet ik nog eens bekijken.
Plaats reactie