Statues in runescape

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Statues in runescape
Hoofdstukken
1& Intro
2& Standbeelden



Intro
Misschien hebben jullie al gemerkt dat prayers voor F2P meestal erg moeilijk te gebruiken zijn tijdens het trainen. Je kunt je prayers wel opladen maar dan moet je telkens terug naar een altar dat meestal ver van je combat gebied ligt. Daarom bedacht ik de statues.

Standbeelden
Statues zijn standbeelden die je vind in runescape waar je prayerpoint kunt opladen. Ze staan meestal op combat plaatsen. Een extra doel van standbeelden zijn minder populaire combatplaatsen terug leven in te blazen. Zoals bv de spirits in draynor Manor, Frozen Waste Plateau, enz...

LvNaamPrayerpointsRechargeLocatieF2P?
7*Goblin statueMax 3 prayer points1 prayer point/5minLumbridge, goblinsJa
15Barbarian statueMax 8 prayer points1 prayer point/4minBarbarian villageJa
22Vampire statueMax 14 prayer points1 prayer point/3minDraynor Manor, 2de verdieping spiritsJa
30Dark warrior statueMax 20 prayer points1 prayer point/4minWilderniss, Dark warrior fortressJa
36Minotaur statueMax 30 prayer points, 5% tijdelijke strengtbonus1 prayer point/5minBarbarian village, dungeon minotaur lv 17Ja
42*White wolf statueMax 40 prayer points, 15% run herstelling1 prayer point/6minWhite wolf mountainNee
48Hobgoblin statueMax 50 prayer points, 5% tijdelijke aanvalbonus1 prayer point/8minEdgeville dungeon, hobgoblinsJa
55Wizard statueMax 60 prayer points, 5% tijdelijke extra magiehit1 prayer point/9minWizardtowerJa
68Elf statueMax 80 prayer points, 10% tijdelijke rangedbonus1 prayer point/12min(rond) PrifddinasNee
76*Ice giant statueMax 100 prayer points, 10% tijdelijke aanvalbonus1 prayer point/15minFrozen Waste PlateauJa
80*Orgre statueMax 140 prayer points, 10% tijdelijke hunting bonus, 10% tijdelijk strengthbonus1 prayer point/14minGu'TanothNee
84*Dragon warrior statueMax 220 prayer points, 50% special attack herstelling, 10% tijdelijke defencebonus1 prayer point/12minRed dragon isleNee
90Bandos statueMax 300 prayer points, 15% tijdelijke strengthbonus1 prayer point/15minGod wars dungeon, Bandos volgelingenNee
90Zamorak statueMax 300 prayer points, 10% tijdelijk meer hitpoints1 prayer point/15minGod wars dungeon, Zamorak volgelingenNee
90Armandyl statueMax 300 prayer points, 15% tijdelijke rangedbonus1 prayer point/15minGod wars dungeon, Ardmandyl volgelingenNee
90Saradomin statueMax 300 prayer points, 10% tijdelijk hogere magiehit1 prayer point/15minGod wars dungeon, Saradomin volgelingenNee
In- of uitklappen • Oud systeem
LvNaamPrayerpointsRechargeLocatieF2P?
7*Goblin statue1-2 prayer points1 dayLumbridge, goblinsJa
15Barbarian statue3-6 prayer points1 dayBarbarian villageJa
22Vampire statue8 prayer points2 daysDraynor Manor, 2de verdieping spiritsJa
30Dark warrior statue10 prayer points2 daysWilderniss, Dark warrior fortressJa
36Minotaur statue12 prayer points, 5% tijdelijke strengtbonus2 daysBarbarian village, dungeon minotaur lv 17Ja
42*White wolf statue13 prayer points, 15% run herstelling2 daysWhite wolf mountainNee
48Hobgoblin statue14 prayer points, 5% tijdelijke aanvalbonus2 daysEdgeville dungeon, hobgoblinsJa
55Wizard statue15 prayer points, 5% tijdelijke extra magiehit2 daysWizardtowerJa
68Elf statue16 prayer points, 10% tijdelijke rangedbonus3 days(rond) PrifddinasNee
76*Ice giant statue18 prayer points, 10% tijdelijke aanvalbonus5 daysFrozen Waste PlateauJa
80*Orgre statue19 prayer points, 10% tijdelijke hunting bonus, 10% tijdelijk strengthbonus5 daysGu'TanothNee
84*Dragon warrior statue20 prayer points, 50% special attack herstelling, 10% tijdelijke defencebonus5 daysRed dragon isleNee
90Bandos statue25 prayer points, 15% tijdelijke strengthbonus7 daysGod wars dungeon, Bandos volgelingenNee
90Zamorak statue25 prayer points, 10% tijdelijk meer hitpoints7 daysGod wars dungeon, Zamorak volgelingenNee
90Armandyl statue25 prayer points, 15% tijdelijke rangedbonus7 daysGod wars dungeon, Ardmandyl volgelingenNee
90Saradomin statue25 prayer points, 10% tijdelijk hogere magiehit7 daysGod wars dungeon, Saradomin volgelingenNee

Goblin statue* Rec:Als je het standbeeld voor de eerste keer wilt gebruiken zul je een goblin priester van level 2 moeten verslaan. Hij is niet zo sterk. Hij heeft 50 hp en hit max 1 met magie. Prayers zullen wel geen effect hebben.
White wolf statue* Rec: Quest "Wolf Whistle"
Ice giant statue* Rec: Als je het standbeeld de eerste keer wilt gebruiken zul je 5 logs en lv 50 firemaking moeten hebben om het te ontdooien. Dit is maar 1 malig.
Orgre statue* Rec: Quest "Watchtower"
Dragon warrior statue* Rec: Quest (?)
Laatst gewijzigd door jens9 op maandag 8 november 2010, 21:48, 36 keer totaal gewijzigd.
Kiwi pl0xx
Berichten: 657
Lid geworden op: woensdag 6 mei 2009, 19:18
Oude naam: kip_

Re: Statues in runescape

Bericht door Kiwi pl0xx »

Hmm, als p2p'er zie ik hier geen probleem in, het zou ook best mogelijk zijn.
Afbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Statues in runescape

Bericht door Dissaboy »

12 Prayer points is misschien iets te veel. Maar ik zie hier wel wat leuks in hoor, het zou zeker mogelijk kunnen zijn. ;)
Kiwi pl0xx
Berichten: 657
Lid geworden op: woensdag 6 mei 2009, 19:18
Oude naam: kip_

Re: Statues in runescape

Bericht door Kiwi pl0xx »

12 Prayer points in 2 dagen is toch niet veel?
Afbeelding
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Statues in runescape

Bericht door KetchupFTW »

Nee, 12 prayer erbij voor 2 dagen is niet genoeg, maar het idee vind ik erg mooi. Support.
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Statues in runescape

Bericht door Dissaboy »

Kip_ schreef:12 Prayer points in 2 dagen is toch niet veel?
Oh ik dacht korter. Ja dan zou het wel kunnen. Ik zou het op het RSOF posten Jens. ;)
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Statues in runescape

Bericht door SkyTeam »

Dat is wel een goed idee ;) .
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: Statues in runescape

Bericht door RoodWitBlauw »

Werk het verder uit. ^_^
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Statues in runescape

Bericht door SkyTeam »

RoodWitBlauw schreef:Werk het verder uit. ^_^
Ik snap niet wat er nog aan uit te werken valt o.O .
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: Statues in runescape

Bericht door RoodWitBlauw »

Misschien nog andere eisen om de statues te gebruiken? Een korte quest ofzo? Meer statues?
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Dutch Sk ll schreef:
RoodWitBlauw schreef:Werk het verder uit. ^_^
Ik snap niet wat er nog aan uit te werken valt o.O .
Allesinds meer statues zoals bv goden statues, statues in de wildy, black knight fortress, enz...

Om verder te gaan in dit moet ik eerst nog wat informatie opzoeken maar verwacht het vervolg deze week ;)
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Statues in runescape

Bericht door Dissaboy »

Ik zou ook een korte quest doen. ;)
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Dissaboys schreef:Ik zou ook een korte quest doen. ;)
Misschien zouden er op bepaalde statues een quest rec kunnen komen. Maar geen intro quest. Op die manier zouden de statues onbruikbaar worden voor lage levels. Maar statues zoals black knight statue zou best een questje verdienen.
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

Leuk, maar 25 prayer points per week? Niet wat te weinig? En verzin iets origineels voor de god statues, zoals bij die van Zamorak een tijdelijke strength bonus of zo iets in die richting ;)
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Statues in runescape

Bericht door jens9 »

Cowl Heaven schreef:Leuk, maar 25 prayer points per week? Niet wat te weinig? En verzin iets origineels voor de god statues, zoals bij die van Zamorak een tijdelijke strength bonus of zo iets in die richting ;)
Ik zal het bekijken ;) Bedankt voor de aanvulling.
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

jens9 schreef:
Cowl Heaven schreef:Leuk, maar 25 prayer points per week? Niet wat te weinig? En verzin iets origineels voor de god statues, zoals bij die van Zamorak een tijdelijke strength bonus of zo iets in die richting ;)
Ik zal het bekijken ;) Bedankt voor de aanvulling.
Thats the spirit! ;0
Mart
Berichten: 1717
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 18:05
RS: Mart Fist (p2p)
Clan: Dungeoneering
Oude naam: Martijn VDK

Re: Statues in runescape

Bericht door Mart »

Bij Ogre Statue, kan je als quest req bijvoorbeeld as a first resort of chosen commander doen.
Afbeelding
Youtube kanaal: Martijnvdk2 - DG vids
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Statues in runescape

Bericht door Dissaboy »

Ik zou er trouwens niet te veel maken. ;)
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Statues in runescape

Bericht door Rune Blow »

:-s :o :-k =D>
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: Statues in runescape

Bericht door RoodWitBlauw »

Martus schreef:Bij Ogre Statue, kan je als quest req bijvoorbeeld as a first resort of chosen commander doen.
The Chosen Commander is een goblinquest O:)
Plaats reactie