Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat vind je ervan?

10: Like Friggen Awesome dude like... I love you Like Zezima! @ @ @ 0_o
23
18%
9: Geweldig!
50
39%
8: Nice!
25
19%
7: Best wel leuk.
14
11%
6: Wel... leuk.... ?
1
1%
5: Mwhua
9
7%
4: Nope, I dont like it...
0
Geen stemmen
3: Slecht...
0
Geen stemmen
2: Heel slecht
1
1%
1: What´s wrong with you? like.. like... Eat your computer! Fail! Fail! 0_o
6
5%
 
Totaal aantal stemmen: 129

Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door Shadow Blast »

In- of uitklappen •
ikkeikke66 schreef:
Sherwood689 schreef:Ik vergeef het je allang met of zonder quest, Zolang je er maar van geleerd hebt. :)
Maar ik wou eigenlijk deze keer zelf de quest maken. Kan ik ook nog wat leren. :P
Okay..

Toegevoegd na 13 uur en 37 minuten:

Hier zijn al wat tips:

1) start je quest met zoiets:
(Je Questnaam)


2) zorg ervoor dat "moeilijkhiedsgraad" ect.. opvallen, dus zo: moeilijkheidsgraad: (de moeilijkheidsgraad)

3) Zorg voor een passende titel, voorbeeld: Wanted! het verklapt niet te veel, en ook een voorbeeld is zoals mijn quest hierboven, het zegt net genoeg over je quest...

4) Maak passende Eisen, bv: Als je in de quest iets moet koken, zet dan bv: 20 cooking. En niet 20 Woodcutting als je geen bomen moet hakken.

5) Zoek een passende beloning, zeg dus niet: je krijgt 2.000 crafting en 1.000 Smithing xp als je het voorbeeld van hierboven neemt.

6) Zorg ervoor dat de verhaallijn klopt, en dat, het niet gebeurt is in een andere quest, zorg er ook voor dat je geen quest kan maken waarin iets gebeurt dat niet kan, bv: Praat met Hazzelmeire in zijn huisje, dit kan niet wat Hazelmeire is dood in While Guthix's Sleeps.

7) zet niet bij: Questen waarvoor je deze quest nodig hebt, een quest die in rs is, dit zou niet kloppen...

Hier is de code van hoe een quest er kan uitzien:

Code: Selecteer alles

[b][size=150][center]Search for the History[/center][/size][/b]

[b]Moeilijkheidsgraad:[/b] Makkelijk

[b]Lengte:[/b] Gemiddeld

[b]Startpunt:[/b] Praat met Sir Sum Saac, hij is bij het kasteel in het zuiden van Eastfall Island

[b]Alleen voor members:[/b] Licht eraan, is dit eilandvoor members?

[b]Eisen:[/b] Je hebt Making History, Ichilarin's Little Helper en Merlin's Crystal voltooid. Je moet een monster van level 70 kunnen verslaan met de Exalibur

[b]Benodigde spullen:[/b] De Exalibur, de sleutel van Making History. Teleporteerrunes naar Eastfall Island en Shantay Pass zijn handig, verder is 600 coins (300 met de ring of charos (a)) handig voor de tapijtjes.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Praat met Sir Sum Saac, en vraag naar de geschiedenis, hij zal in tranen uitbarsten, vraag wat er is, hij vertelt dat de geschiedenis ineens weg is, er was eens een dag, die was anders dan alle andere dagen, er was een groote bijeenkomst, en vanaf dan herrinert hij zich niets meer over de geschiedenis, zeg dat je hem zult helpen, vraag alles wat je kan.
Zeg nu dat je genoeg weet. We moeten in de tijd terugreizen, om te zien hoe het ging, maar hoe... Misschien heeft iemand in het dorp een goed idee...
(Vanaf hier wordt het ieder voor zich, ieder heeft een andere persoon, ik heb nu bv: Ben)

Ga wat rondbragen bij de burgers, ondervraag: Ben, Anna, Jessa en Heidi, ze zijn allemaal aan het dromen in het zuiden van het eiland.
Vraag of zij een idee hebben om terug in de tijd te reizen, slechts 1 iemand heeft zo'n idee: de person die zegt: I have A Idee!)
Hier moet je het heel de quest mee doen, Vraag wat het idee is, hij zegt dit alleen als je Ichilarin's Little Helper hebt gedaan.
Het komt er op neer dat jij met de vrouw moet praten die je eerst hypnotizeerde, ze is nu in Sopnahem, bij de high Priest.
Ga er geen, je ziet een kleine cut-séne waarin de vrouw de priester hypnotizeert, net zoals in ILH, hij valt je aan, de vrouw zal zeggen: the one and onley way is the way of the Holly Sword. dit betekend dat je hem moet doden met de Exalibur, doe dit, maak nu een praatje met haar, na een tijdje zal ze je "terugsturen in het verleden" zoals de FlashBack's in ILH, je ziet dat er een machine is gebauwt die er voor zorgt dat alle Geschiedenis weg gevaagd werd, je ziet jouw persoon die de machine instaleert, reis terug naar de koning en vertel het verhaal over de machine, hij zegt dat het allemaal kan kloppen, maar je hebt geen bewijs, vraag een spade en zeg dat je voor bewijs zult zorgen...

Neem je sleutel de wrijf erover zoals je bij Making History ook gedaan hebt, als er komt: ITS SERIUS HOT!!!! HERE IS IS! Moet je graven, je zult de machine tegenkomen.
Ga naar Ben je persoon en doe de machine op hem, hij zal alles bekkennen en de machine programeren dat alle mensen de geschiedenis weer weten.
Ga naar de koning en vertel het goede nieuwes. Quest Voltooid!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[b]Beloning:[/b] 2.000 Attack 2.000 defence en 2.000 strength xp, je krijgt toestemming om gratis met de boot van port Sarim te reizen en je kan Isaac the Summoner praten voor je met hem vecht, hij zal je een lamp met 1.00 summoning xp geven, deze kun je 2x per maand ophalen, omdat je zijn plekje in de geschiedenis terug hebt gezet.

[b]Questpoints:[/b] 2

[b]Quests waarvoor je deze quest nodig hebt:[/b] Geen (of nog geen)....
Hopelijk heb je hier wat aan ;)

Is echt irritant, je doet zo precies of je er alles van weet :s
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door ikkeikke66 »

Doe ik niet, in Easfall Island staat dat hij er niet zo goed in is, ik geef hem gewoon wat extra hints....

Toegevoegd na 33 minuten:
Sherwood689 schreef:Ik wil wat uitbereiden of nieuwe dingen maken. Maar ik weet maar niet wat.. Hebben jullie wat suggesties?
Maak anders een klein bijgevoegd stukje, waar ook nog wat te doen is (ander klein eilandje) en je kunt er alleen op als je de quest hebt gedaan?
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door Sherwood689 »

ikkeikke66 schreef:Doe ik niet, in Easfall Island staat dat hij er niet zo goed in is, ik geef hem gewoon wat extra hints....

Toegevoegd na 33 minuten:
Sherwood689 schreef:Ik wil wat uitbereiden of nieuwe dingen maken. Maar ik weet maar niet wat.. Hebben jullie wat suggesties?
Maak anders een klein bijgevoegd stukje, waar ook nog wat te doen is (ander klein eilandje) en je kunt er alleen op als je de quest hebt gedaan?
Daar ben ik al mee bezig maar ik moet op Wout12345 wachten voor de quest.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door str own789 »

Sherwood689 schreef:maar ik ga binnerkort een drop table maken
Nog iets dat je (misschien) vergeten bent :) (Het staat Bij het deel van Isaac The Summoner O:) )

En zeer mooie suggestie =D>
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door Sherwood689 »

A Book with a Story

Moeilijkheidsgraad: Gemmideld
Lengte: Gemmideld

Strartpunt: Praat met Librarian Dave in de Mini-bibliotheek links van de Vegetable stall.

Alleen voor members: Ja

Eisen: 36 Summoning, 22 Thieving, 40 Hunter, 55 Defence. Je moet 2 level 90 combat en een level 167 monsters verslaan.

Benodige Spullen: Lockpick/Hairclip, Cup of tea, Giant Chinchompa Puch, Food en armour aangeraden.
Zodra je de Mini-Bibliotheek binnen probeert te komen zal het volgende in de Chatbox komen staan: Seems someone has locked this door. Gebruik dus je Lockpick/Hairclip op de deur en je zal de deur open krijgen. Eenmaal binnen merk je een bange man op, zittend in een hoekje. Als je met hem wil praten zal het volgende gesprekje plaatsvinden:

Librarian Dave: Armour... Steel...
Jij: Excuse me?
Librarian Dave: Aaaah!
Jij: Aaah!
Librarian Dave: They're back!
Jij: Who are back?
Librarian Dave: Bulls... W- With Axes!
Jij: I think you need to calm down.
Librarian Dave: ... Tea...
Jij: You want tea? I'll get you some tea.


Zodra je hem een kopje thee geeft kan hij wat rustiger praten. Vraag nog een keer wat er gebeurt is. Hij zal vertellen dat de bibliotheek is geplunderd. Vraag door wie. Hij zegt dat ze leken op grote minotaurussen, alleen hadden ze een wapen en harnas.
Je zal tegen Dave zeggen dat jij ook zo'n soort wezens kan summonen. ( Je zal dit alleen zeggen als je ooit kennis hebt gemaakt met Summoning minotaurs, oftewel minimaal 36 Summoning, vandaar de Summoning requirement. ) Dave is verbaasd en concludeert dus dat deze minotaurussen de opdracht hadden gekregen van hun oproeper om de bibliotheek te plunderen.

Vraag nu wat er eigenlijk gestolen is. Dave zal zeggen dat er maar een boek is gestolen. Vraag waarom dat zo'n ramp is. Dat is een ramp omdat dat het boek was met de originele beschreven geschiedenis, jaren oud en geschreven door de eerste koning van Eastfall Island; King Marcus I. Vraag of je kan helpen om het boek terug te krijgen. Dat kan natuurlijk.

Als eerst moet je weten waar de dieven naar toe zijn gegaan. Stap dus uit de bibliotheek en zoek naar verdachte sporen op het pad. Zodra je wat grote sporen ziet gebruik de "Look-At" optie, het volgende zal nu in je chatbox staan: It seems these tracks lead to the north part of the island. Volg dus weer de sporen, uiteindelijk kom je uit bij de ingang van de dungeon. Als je naar binnen probeert te gaan houdt een wachter je tegen. Je bent geen officieel burger van Eastfall Island en mag dus niet naar binnen. Vraag of je nog op een andere manier naar binnen mag, de wachter zegt dat dat alleen kan met toestemming van de koning.
Ga dus naar het Zuid-Westelijke deel van het eiland en ga het kasteel binnen. Praat daar met King Marcus III. Vraag of je de dungeon binnen mag, de koning vraag waarom hij je zou toelaten, vertel het verhaal over de geplunderde bibliotheek en de koning wil niets liever dan dat je helpt. De koning geeft een scroll waarop staat dat jij toestemming hebt om de dungeon binnen te komen, als bewijs voor de wachter.

Ga dus weer terug naar de ingang van de dungeon en laat de scroll aan de wachter zien. Hij laat je toe in de dungeons en je kan verder met je zoektocht. De dungeon is verdeeld in allemaal verschillende kamers zoals hieronder te zien.
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaatje


Jij bevind je dus in kamer 1. Kijk weer een beetje op de grond en gebruik weer de Look-At optie op de sporen die je ziet. Dit keer komt deze message: Seems these tracks head south. Volg dus de sporen die naar kamer 2 leiden. Zodra je kamer 2 binnenkomt zal er een cut-scene afspelen. Twee steel minotaurs ( Door de examine optie te gebruiken kom je erachter dat ze blijkbaar Bert en Bob heten. ) zijn aan het praten en dit kan je verstaan uit hun gesprekje:

Bert: The master isn't going to be happy..
Bob: He's going to kill us, I know it!
Bert: Bah, he's going to kill us anyways. To feed himself!
Bob: Your right. What a sick mind!
Bert: Now let's look for those pages to make our life at least a bit longer.
Jij: Could they be talking about the pages from the history book that was stolen?
Bert: Did you hear that?
Jij: Uh-Oh
Bob: Yeah! It's an intruder!
Bert: Kill him!


Nu zullen de minotaurussen je aanvallen, ze hebben allebei level 90 combat dus voor een player met een gemiddeld combat level moet het niet moeilijk zijn. Nadat je ze verslagen hebt dropt een van hun een "Incomplete book". Dit is dus het boek gestolen van de bibliotheek. Alleen mist het boek 4 pagina's. Je moet deze pagina's zoeken om het boek weer compleet te maken. De pagina's zijn op de volgende plekken:
  • Een van de vleermuizen die in de kerkers rondvliegen kunnen een pagina droppen. Vermoord er een paar todat je een pagina hebt.
  • Zoek onder een van de rotsen in kamer 6 om nog een pagina te vinden.
  • Praat met de banker in kamer 1 of hij nog iets interessants heeft gezien. Hij zegt dat hij een pagina van een boek heeft gevonden. Vraag of je die mag hebben, dat mag wel omdat hij toch niet weet wat hij er mee moet doen.
Nu heb je 3 pagina's, nog maar een te gaan. Ga terug naar kamer 2 en onderzoek de Mysterious Door in het zuiden van kamer 2. Je merkt op dat er een barst in de deur zit, groot genoeg om doorheen te kijken. Als je door de barst heen kijkt zal je de laatste pagina zien. Om die laatste pagina te krijgen moet je dus de deur openen. Dit kan niet zomaar omdat de deur magisch beschermd is.
Maar er is een tablet in de muur geplaatst naast de deur die je misschien kan helpen om de deur te openen. Als je het tablet leest zal het volgende staan:

Only those who look small but attack with a big bang can enter for now.

Deze beschrijving slaat op een Giant Chinchompa, haal dus een Giant Chinchompa pouch en summon een Giant Chinchompa voor de Mysterious Door. Het volgende bericht zal er komen: You hear a click as soon as you summon the Giant Chinchompa, the door is now open. Nu de deur open is kan je naar binnen om de laatste pagina te halen.

Zodra je de kamer binnenkomt zal er een cut-scene afspelen waarin je een man genaamd Isaac ziet staan. Isaac merkt jou ook op en de volgende conversatie zal plaatsvinden:

Isaac: Wait what? How did you get here?!
Jij: Err.. Who are you?
Isaac: I asked you something!
Jij: Oh i summoned this Giant Chinchompa and the door opened..
Isaac: Grr, why are you here?
Jij: Well you can't stop asking, can you?
Isaac: Answer!
Jij: Well i have a book about the history of the Island here and I sa-
Isaac: Quiet!
Isaac: I knew i couldn't trust those potato-brained fools...
Isaac: They just had to lose those pages...
Jij: Hello?
Isaac: Shut up and give me the book!
Jij: No, why?
Isaac: No-one should know about what is written within that book!
Jij: Why not?
Isaac: Bah, you are so annoying, now give me the book and the pages so i can burn them!
Jij: No!
Isaac: Very well you leave me no choice...
Isaac: I'm afraid i have to kill you.
Jij: Wait what?

Isaac zal je nu aanvallen, over het gevecht tegen Isaac moet je kijken bij het hoofdstuk Isaac the Summoner.
Zodra Isaac onder de 50 LP komt zal hij weg teleporteren. Vlak voordat hij vlucht zal hij nog het volgende zeggen.

You won't kill me! I will come back and defeat you!


Nadat Isaac is vertrokken kan je de pagina die nog steeds op de grond ligt pakken. Compleet het boek nu, ga met het complete boek terug naar Dave en vertel het verhaal. Dave bedankt je en vraagt zich af waarom Isaac dat boek wou verbranden, jij denk uit schaamte maar Dave denkt dat er iets anders achter zit. Natuurlijk is het nog een vaag verhaal achter Isaac, maar Dave zegt dat je maar het boek moet lezen om het te snappen. Dave bedankt je nogmaals en de Quest is complete!
Beloning:6.000 Summoning XP, 5.000 Hunter XP, 1.000 Thieving XP, 8.000 Defence XP, toegang tot de dungeons, en je kan nu ook een keer in de week Isaac de Summoner bevechten.

Questpoints: 2
Hier is ie dan, de quest.. ik heb er lang aan gewerkt. Het is ook mijn eerste quest dus misschien is hij niet zo geweldig. Ik laat hem eerst even een paar daagjes hier voordat ik hem in de beginpost zet. Ik zou het fijn vinden als je meld of ik iets ben vergeten of dat iets fout is. Ik vond de reward moeilijk te bepalen maar ik hoor nog wel reacties van jullie. Tips zijn welkom!
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door ikkeikke66 »

Heb hem even gelezen tot uitklappen, en het ziet er mij al leuk uit, ik ga nu ff verder lezen, al een 9/10 voor je 1ste quest.

De titel is niet zo goed, strks zal ik toevoegen welke titel miss beter past..

Edit: Heb het gelezen, en het leuikt best een leuke quest... Past ook goed in de Geschiedenis.

En goede titel kan zijn: The Stolen History.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Sherwood689 »

Ik weet dat de titel niet helemaal geweldig is maar ik had geen zin meer om een titel te bedenken dus verzon ik maar wat.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Lynch »

Zeer goede quest, een van de beste die ik in dit subforum heb gelezen =D>
kracht monky
Berichten: 67
Lid geworden op: vrijdag 11 februari 2011, 14:42

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door kracht monky »

wel leuk met en dung en isaac.
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Wesley »

ikkeikke66 schreef:Heb hem even gelezen tot uitklappen, en het ziet er mij al leuk uit, ik ga nu ff verder lezen, al een 9/10 voor je 1ste quest.

De titel is niet zo goed, strks zal ik toevoegen welke titel miss beter past..

Edit: Heb het gelezen, en het leuikt best een leuke quest... Past ook goed in de Geschiedenis.

En goede titel kan zijn: The Stolen History.
dan lijkt het net op een vervolg van meeting history?

misschien: the book of secrets.?
Zo he dat is lang geleden
DaOne
Berichten: 231
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 15:51
RS: sjoerd809 (f2p)

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door DaOne »

Ik zit net weer eens even te kijken en het valt me op dat in veel questen dingen worden gedaan die natuurlijk wel mogelijk zijn, maar heel moeilijk zonder guide, je moet bijvoorbeeld beesten killen om een page te krijgen, hoe kan jij dat nou weten? Of je moet een general store gast bepaalde spullen geven, hoe kan je weten welke spullen dat zijn? Dat zou ze heel wat uitvoerbaarder maken
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Sherwood689 »

DaOne schreef:Ik zit net weer eens even te kijken en het valt me op dat in veel questen dingen worden gedaan die natuurlijk wel mogelijk zijn, maar heel moeilijk zonder guide, je moet bijvoorbeeld beesten killen om een page te krijgen, hoe kan jij dat nou weten? Of je moet een general store gast bepaalde spullen geven, hoe kan je weten welke spullen dat zijn? Dat zou ze heel wat uitvoerbaarder maken
Tijdens de Forgettable Tale of a Drunken Dwarf moet je ook naar pages zoeken, een word gedropt door een scorpion, de ander moet je wegmijnen en de ander zit in een mijnkarretje, en daar krijg je ook geen hints.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Damarchus
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 15 augustus 2010, 13:37

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Damarchus »

DaOne schreef:Ik zit net weer eens even te kijken en het valt me op dat in veel questen dingen worden gedaan die natuurlijk wel mogelijk zijn, maar heel moeilijk zonder guide, je moet bijvoorbeeld beesten killen om een page te krijgen, hoe kan jij dat nou weten? Of je moet een general store gast bepaalde spullen geven, hoe kan je weten welke spullen dat zijn? Dat zou ze heel wat uitvoerbaarder maken
Is dat niet de hele bedoeling van questen? Als een quest uit komt begin ik er altijd meteen aan als ik tijd heb, omdat ik dit velen malen leuker vind dan maar af te wachten wanneer er ergens een guide online gezet wordt en je alles voorgekauwd krijgt. Als je blind een guide volgt heb je in mijn ogen ook totaal niet door waar je nu precies mee bezig bent.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Wout12345 »

Damarchus schreef:
DaOne schreef:Ik zit net weer eens even te kijken en het valt me op dat in veel questen dingen worden gedaan die natuurlijk wel mogelijk zijn, maar heel moeilijk zonder guide, je moet bijvoorbeeld beesten killen om een page te krijgen, hoe kan jij dat nou weten? Of je moet een general store gast bepaalde spullen geven, hoe kan je weten welke spullen dat zijn? Dat zou ze heel wat uitvoerbaarder maken
Is dat niet de hele bedoeling van questen? Als een quest uit komt begin ik er altijd meteen aan als ik tijd heb, omdat ik dit velen malen leuker vind dan maar af te wachten wanneer er ergens een guide online gezet wordt en je alles voorgekauwd krijgt. Als je blind een guide volgt heb je in mijn ogen ook totaal niet door waar je nu precies mee bezig bent.
Da0ne zegt juist dat het nogal moeilijk is voor mensen zonder guide om de quest te doen, jouw mening is niet echt anders dan de zijne hoor. :P Ik sta hier trouwens ook achter. Ik vind Forgettable Tale niet bepaald een goed voorbeeld hierbij, want dat is een oude quest. Vroeger rekende Jagex erop dat je toch een guide gebruikte voor quests, maar nu zijn quests zo gemaakt dat ze best mogelijk en leuk zijn zonder guide. Ik zou jouw quest dus ook als een nieuwe, leuke quest schrijven als ik jou was. ;)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Damarchus
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 15 augustus 2010, 13:37

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Damarchus »

In je questlog krijg je altijd wel (kleine) subtiele hints of directies waar je moet zoeken tijdens de quest.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Sherwood689 »

Damarchus schreef:In je questlog krijg je altijd wel (kleine) subtiele hints of directies waar je moet zoeken tijdens de quest.
Ik wou het net zeggen. :)
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Wout12345 »

Sherwood689 schreef:
Damarchus schreef:In je questlog krijg je altijd wel (kleine) subtiele hints of directies waar je moet zoeken tijdens de quest.
Ik wou het net zeggen. :)
Oké, maar voor Questhelp te gebruiken moet je meer dan een dag ofzo op een stap vastzitten, en dat is ook niet bepaald leuk he. :P
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Sherwood689 »

Ik heb het over de Quest journal, niet Quest help.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Slay a Stone »

Gratz met je 200ste reactie :D
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Wout12345 »

dragon209 schreef:Gratz met je 200ste reactie :D
Ja, goed gedaan. :)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Plaats reactie