Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat vind je ervan?

10: Like Friggen Awesome dude like... I love you Like Zezima! @ @ @ 0_o
23
18%
9: Geweldig!
50
39%
8: Nice!
25
19%
7: Best wel leuk.
14
11%
6: Wel... leuk.... ?
1
1%
5: Mwhua
9
7%
4: Nope, I dont like it...
0
Geen stemmen
3: Slecht...
0
Geen stemmen
2: Heel slecht
1
1%
1: What´s wrong with you? like.. like... Eat your computer! Fail! Fail! 0_o
6
5%
 
Totaal aantal stemmen: 129

Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Sherwood689 »

Een nieuwe boss is niet nodig op het moment, ik heb een groot idee aangezien het een beetje druk en vol word zal ik een kolonie maken. Om daar te komen moet je een Quest doen die ik zelf ga maken "Maar Sherry je faalt in quests!" Ja ik faal in quests maar ik zal binnenkort mijn best doen. :) En ook de quest die samsix heeft gemaakt zal ik binnenkort eindelijk uitbrengen.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Wout12345 »

Nu ik je topic opnieuw lees, zie ik dat je Quests nodig hebt. Zou ik er mogen maken? Ik heb al wat ideeën, die te maken hebben met de Sea Slugs. Verder moet je natuurlijk wel even zeggen wat er allemaal in moet zitten ;) (behalve als die dingen er niet zijn, dat kan ook :P ).
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Jorenator »

Sherwood689 schreef:Dankjewel voor de leuke reacties maar mijn suggestie is kansloos op het RSOF.
Waarom?
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Sherwood689 »

Wout12345 schreef:Nu ik je topic opnieuw lees, zie ik dat je Quests nodig hebt. Zou ik er mogen maken? Ik heb al wat ideeën, die te maken hebben met de Sea Slugs. Verder moet je natuurlijk wel even zeggen wat er allemaal in moet zitten ;) (behalve als die dingen er niet zijn, dat kan ook :P ).
Ik heb al een quest die samsix mij hegt gegeven alleen moet ik zelf nog bepaalde punten verbeteren. Maar aangezien jij een paar goede quests heb gemaakt kan je van mij de quest van Samsix verbeteren, of nog leuker een eigen quest maken. :)
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Wout12345 »

Sherwood689 schreef:
Wout12345 schreef:Nu ik je topic opnieuw lees, zie ik dat je Quests nodig hebt. Zou ik er mogen maken? Ik heb al wat ideeën, die te maken hebben met de Sea Slugs. Verder moet je natuurlijk wel even zeggen wat er allemaal in moet zitten ;) (behalve als die dingen er niet zijn, dat kan ook :P ).
Ik heb al een quest die samsix mij hegt gegeven alleen moet ik zelf nog bepaalde punten verbeteren. Maar aangezien jij een paar goede quests heb gemaakt kan je van mij de quest van Samsix verbeteren, of nog leuker een eigen quest maken. :)
Ik zal eens kijken naar die Quest va Samsix. Staat hij in deze topic?
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Sherwood689 »

Ja hij staat er nog in. ( Pagina 4 )
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Wout12345 »

Ik heb zijn Quest even bekeken. Het is wel leuk, maar niet echt wat ik in gedachte had. Is het dan goed als er gewoon 2 Quests zijn op het eiland?
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Sherwood689 »

Ik had al gezegd dat ik een kolonie ga maken, waar een quest voor nodig is om naar toe te komen. Die mag jij maken, ik stuur je wel uitleg als je wil.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Wout12345 »

Sherwood689 schreef:Ik had al gezegd dat ik een kolonie ga maken, waar een quest voor nodig is om naar toe te komen. Die mag jij maken, ik stuur je wel uitleg als je wil.
Oké, dat is wel goed. Als je de info doorstuurt begin ik eraan.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Nilsie »

Dungeon misschien iets uitbreiden, zodat de mining spots iets verder van de bank zijn en er dan iets meer rocks neergooien, zodat minen ook nut heeft daar.
Verder, best leuk zo'n nieuw gebied met net zoiets als Bork. :)
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Sherwood689 »

Hier is de geschiedenis van het Eiland.
In- of uitklappen • De geschiedenis
Ergens in de Fourth age waren 4 machtige tovenaars gespicaliseerd in Summoning zo machtig geworden dat ze op zoek gingen naar land om hun eigen rijk op te richten. Die tovenaars heten: Vhyrros, Hertnoz, Isaac en Orrock. Deze tovenaars gebruikten Summoning allemaal op hun eigen manier:

Vhyrros gebruikte zijn Familars bijna voor alles hij liet ze huizen voor hem bouwen, hij liet ze hem dragen, hij liet ze eten voor hem halen. Je noemt het maar op.

Hertnoz die blind was geworden gebruikte zijn Familars om hem te begeleiden.

Isaac gebruikte zijn Familars voor millitaire doeleinden.

En Orrock gebruikte zijn Familars tijdens zijn reizen overal over de wereld.

Tijdens een lange zoektocht na land konden ze maar niks vinden. Toen kreeg Orrock een idee, hij liet een kaart zien van een eiland die hij ooit in zijn reizen is tegen gekomen. Alleen wist hij helaas niet meer waar het eiland lag. Maar aangezien de vorm van het eiland perfect was voor hun doeleinden, roepte ze samen tientallen Familars op om hun te helpen met een kopie van een eiland te maken ergens in het oosten van Gielinor.

Afbeelding

Aangezien de tovenaars machtig en rijk genoeg waren, was de inrichting van het eiland zo klaar. En zo ontstond de “Aristocracy of the East” De tovenaars waren goede regeerders. En al snel werd het eiland aantrekkelijk voor veel mensen. De tovenaars leerden het volk betere manieren voor het oproepen van Familars en zo werd het eiland bekend om zijn Summoners. Alles bleek goed te gaan totdat de tovenaars de macht zelf wilden hebben, ze hadden het gehad met de aristocratie en wilden alleen regeren. Ze wilden alles achter de schermen houden zodat het volk niks doorhad, maar dat eindigde toen Vhyrros Hertnoz in zijn slaap doodde. Toen Isaac en Orrock een luide schreeuw hoorde uit Hertnoz zijn kamer waren ze al snel ter plaatse, Vhyrros met een bebloed mes in zijn hand roepte verschillende Familars op om Isaac en Orrock te vernietigen. Terwijl Orrock zich bezig hield met de Familars die Vhyrros oproepte, sprong Isaac op Vhyrros af en samen vielen ze uit het raam 2 hoog. het volk keek toe hoe Vhyrros en Isaac minuten lang vechten. Na een lange strijd had Isaac Vhyrros verslagen en gedood. Isaac die zich door de menigte mensen moest wurmen renden naar het kasteel waar hij een dode Orrock aantrof. Door deze grote ramp had het volk het gehad met de aristocratie en wilde een monarchie. Ze verbanden Isaac naar de kille kerkers. En kozen een man uit het volk die koning zou worden. Alle generaties na hem volgde hem op en zo is het nog steeds tot de dag van vandaag. Isaac leeft nog steeds om dat hij zich voed met de levensenergie van de Familars die hij summont.
Zeg me wat jullie er van vinden.

Sorry voor eventuele spelfouten.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door ruby freak »

Sherwood689 schreef:Hier is de geschiedenis van het Eiland.
In- of uitklappen • De geschiedenis
Ergens in de Fourth age waren 4 machtige tovenaars gespicaliseerd in Summoning zo machtig geworden dat ze op zoek gingen naar land om hun eigen rijk op te richten. Die tovenaars heten: Vhyrros, Hertnoz, Isaac en Orrock. Deze tovenaars gebruikten Summoning allemaal op hun eigen manier:

Vhyrros gebruikte zijn Familars bijna voor alles hij liet ze huizen voor hem bouwen, hij liet ze hem dragen, hij liet ze eten voor hem halen. Je noemt het maar op.

Hertnoz die blind was geworden gebruikte zijn Familars om hem te begeleiden.

Isaac gebruikte zijn Familars voor millitaire doeleinden.

En Orrock gebruikte zijn Familars tijdens zijn reizen overal over de wereld.

Tijdens een lange zoektocht na land konden ze maar niks vinden. Toen kreeg Orrock een idee, hij liet een kaart zien van een eiland die hij ooit in zijn reizen is tegen gekomen. Alleen wist hij helaas niet meer waar het eiland lag. Maar aangezien de vorm van het eiland perfect was voor hun doeleinden, roepte ze samen tientallen Familars op om hun te helpen met een kopie van een eiland te maken ergens in het oosten van Gielinor.

Afbeelding

Aangezien de tovenaars machtig en rijk genoeg waren, was de inrichting van het eiland zo klaar. En zo ontstond de “Aristocracy of the East” De tovenaars waren goede regeerders. En al snel werd het eiland aantrekkelijk voor veel mensen. De tovenaars leerden het volk betere manieren voor het oproepen van Familars en zo werd het eiland bekend om zijn Summoners. Alles bleek goed te gaan totdat de tovenaars de macht zelf wilden hebben, ze hadden het gehad met de aristocratie en wilden alleen regeren. Ze wilden alles achter de schermen houden zodat het volk niks doorhad, maar dat eindigde toen Vhyrros Hertnoz in zijn slaap doodde. Toen Isaac en Orrock een luide schreeuw hoorde uit Hertnoz zijn kamer waren ze al snel ter plaatse, Vhyrros met een bebloed mes in zijn hand roepte verschillende Familars op om Isaac en Orrock te vernietigen. Terwijl Orrock zich bezig hield met de Familars die Vhyrros oproepte, sprong Isaac op Vhyrros af en samen vielen ze uit het raam 2 hoog. het volk keek toe hoe Vhyrros en Isaac minuten lang vechten. Na een lange strijd had Isaac Vhyrros verslagen en gedood. Isaac die zich door de menigte mensen moest wurmen renden naar het kasteel waar hij een dode Orrock aantrof. Door deze grote ramp had het volk het gehad met de aristocratie en wilde een monarchie. Ze verbanden Isaac naar de kille kerkers. En kozen een man uit het volk die koning zou worden. Alle generaties na hem volgde hem op en zo is het nog steeds tot de dag van vandaag. Isaac leeft nog steeds om dat hij zich voed met de levensenergie van de Familars die hij summont.
Zeg me wat jullie er van vinden.

Sorry voor eventuele spelfouten.
mooie geschidenis
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Sherwood689 »

ruby freak schreef:
Sherwood689 schreef:Hier is de geschiedenis van het Eiland.
In- of uitklappen • De geschiedenis
Ergens in de Fourth age waren 4 machtige tovenaars gespicaliseerd in Summoning zo machtig geworden dat ze op zoek gingen naar land om hun eigen rijk op te richten. Die tovenaars heten: Vhyrros, Hertnoz, Isaac en Orrock. Deze tovenaars gebruikten Summoning allemaal op hun eigen manier:

Vhyrros gebruikte zijn Familars bijna voor alles hij liet ze huizen voor hem bouwen, hij liet ze hem dragen, hij liet ze eten voor hem halen. Je noemt het maar op.

Hertnoz die blind was geworden gebruikte zijn Familars om hem te begeleiden.

Isaac gebruikte zijn Familars voor millitaire doeleinden.

En Orrock gebruikte zijn Familars tijdens zijn reizen overal over de wereld.

Tijdens een lange zoektocht naar land konden ze maar niks vinden. Toen kreeg Orrock een idee, hij liet een kaart zien van een eiland die hij ooit in zijn reizen is tegen gekomen. Alleen wist hij helaas niet meer waar het eiland lag. Maar aangezien de vorm van het eiland perfect was voor hun doeleinden, roepte ze samen tientallen Familars op om hun te helpen met een kopie van een eiland te maken ergens in het oosten van Gielinor.

Afbeelding

Aangezien de tovenaars machtig en rijk genoeg waren, was de inrichting van het eiland zo klaar. En zo ontstond de “Aristocracy of the East” De tovenaars waren goede regeerders. En al snel werd het eiland aantrekkelijk voor veel mensen. De tovenaars leerden het volk betere manieren voor het oproepen van Familars en zo werd het eiland bekend om zijn Summoners. Alles bleek goed te gaan totdat de tovenaars de macht zelf wilden hebben, ze hadden het gehad met de aristocratie en wilden alleen regeren. Ze wilden alles achter de schermen houden zodat het volk niks doorhad, maar dat eindigde toen Vhyrros Hertnoz in zijn slaap doodde. Toen Isaac en Orrock een luide schreeuw hoorde uit Hertnoz zijn kamer waren ze al snel ter plaatse, Vhyrros met een bebloed mes in zijn hand roepte verschillende Familars op om Isaac en Orrock te vernietigen. Terwijl Orrock zich bezig hield met de Familars die Vhyrros oproepte, sprong Isaac op Vhyrros af en samen vielen ze uit het raam 2 hoog. het volk keek toe hoe Vhyrros en Isaac minuten lang vechten. Na een lange strijd had Isaac Vhyrros verslagen en gedood. Isaac die zich door de menigte mensen moest wurmen renden naar het kasteel waar hij een dode Orrock aantrof. Door deze grote ramp had het volk het gehad met de aristocratie en wilde een monarchie. Ze verbanden Isaac naar de kille kerkers. En kozen een man uit het volk die koning zou worden. Alle generaties na hem volgde hem op en zo is het nog steeds tot de dag van vandaag. Isaac leeft nog steeds om dat hij zich voed met de levensenergie van de Familars die hij summont.
Zeg me wat jullie er van vinden.

Sorry voor eventuele spelfouten.
mooie geschidenis
Bedankt :P
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
newtimes
Berichten: 766
Lid geworden op: vrijdag 2 juli 2010, 14:44
Clan: Lunatip?

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key! + Officiele Geschiedenis!

Bericht door newtimes »

ik genoot ervan om het te lezen

miss wat meer uitbreiding etc. over de personages zelf hoe ze zich gedroegen maar verder vind ik het mooi
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key! + Officiele Geschiedenis!

Bericht door Sherwood689 »

Ik heb de lay-out veranderd. Was er niet zo tevreden mee.
Ook ben ik blij dat je de geschiedenis leuk vond. Ik vond het zelf ook leuk om hem te maken.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Phun »

Kijk, het is natuurlijk een leuk eilandje,
alleen wel wat teveel op zo'n klein gebiedje.

Opzich, als je wat dingetjes weghaalt of het eiland grote maakt vind ik het leuk.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Dingen verwijderen zal er niet komen, als je best veel werk ergens in stopt will je dat niet weghalen. En ik heb al verteld er komt een kolonie.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Zoals jullie al gemerkt hebben is de Lay-out veranderd. Binnenkort komt een quest. En zal ik waarschijnlijk de kolonie maken.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door ruby freak »

misschien dat je van die nonopus een ring kan maken?

met 45 crafting ofzo.

het enige voordeel hiervan is dat het draagbaar is.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Klinkt leuk! Al zal ik er dan wel meer voordelen aan toevoegen.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Plaats reactie