Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat vind je ervan?

10: Like Friggen Awesome dude like... I love you Like Zezima! @ @ @ 0_o
23
18%
9: Geweldig!
50
39%
8: Nice!
25
19%
7: Best wel leuk.
14
11%
6: Wel... leuk.... ?
1
1%
5: Mwhua
9
7%
4: Nope, I dont like it...
0
Geen stemmen
3: Slecht...
0
Geen stemmen
2: Heel slecht
1
1%
1: What´s wrong with you? like.. like... Eat your computer! Fail! Fail! 0_o
6
5%
 
Totaal aantal stemmen: 129

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sir Fire181 »

Laat runescape dit eiland plaatsen!

Prachtige Quest en prachtig eiland!
Afbeelding Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Sorry dat ik zo inactief ben met deze suggestie, dat komt omdat ik ondertussen bezig ben met een nieuwe suggestie. Dan weet je dat dus.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sir Fire181 »

Weet je nu dan waar te liggen???
Afbeelding Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Sir Fire181 schreef:Weet je nu dan waar te liggen???
Sorry wat bedoel je?
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sir Fire181 »

Sherwood689 schreef:
Sir Fire181 schreef:Weet je nu dan waar te liggen???
Sorry wat bedoel je?
Waar het eiland komt te liggen, weet je dat nu wel?
Afbeelding Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Dat staat bij de geschiedenis.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Shadow Blast »

Ik zou om die isaac te doden een quest maken gewoon..

Heel mooi eiland!en mooie geschiedenis
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door ikkeikke66 »

Sir Fire181 schreef:
Laat runescape dit eiland plaatsen!

Prachtige Quest en prachtig eiland!
Prachtige quest? Welke?
Ik zie geen questen
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Die staart volgensmij ergens op de vierde pagina...
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door De beste 95 »

Nice lay-out ;)
Nice idee over die Isaac :O
Supermooie plaatjes!
Het idee van een boss die summoning gebruikt. Stunning. x.O[/quote]
Dat ben ik in mijn avatar
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Haha, de beste 95 je staat bij mij echt in het krijt.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Thomas »

Nice eiland, ik heb wel een deja-vu van een ander topic. :-k
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door De beste 95 »

Maar even serieus, ik heb dit topic al vaker gezien maar nooit de tijd genomen echt te reageren, dus zal ik nu even doen. Ik vind het echt een goede suggestie, en het ziet er mooi uit. Je hebt je eigen items bedacht, geschiedenis en de gedachte achter Isaac vind ik, kort gezegd, tóp! Je zou maar, zonder enige hulp, op zo'n idee komen (En dat kan niet iedereen, hebben we maar weer gezien 8-[ ).

Ik vind de kaartjes ook echt mooi, het zou zo uit de echte RS map gekopieërd kunnen zijn. Echt top ;)
Dat ben ik in mijn avatar
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Ik wil wat uitbereiden of nieuwe dingen maken. Maar ik weet maar niet wat.. Hebben jullie wat suggesties?
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Shadow Blast »

Tasks maken?
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Geschiedenis! + Nieuwe Lay-Out!

Bericht door Sherwood689 »

Ik zou het graag doen, maar daar is het een te klein gebied voor.

Toegevoegd na 23 uur en 14 minuten:

Ik heb een Bedanklijstje toegevoegd om de mensen te bedanken die me veel geholpen hebben.

Ook ben ik bang dat ik de quest van Samsix niet als officiele quest zal gebruiken, niet dat hij slecht is. Maar omdat hij niet in de geschiedenis past. Dat is niet jouw fout. Misschien had ik toch beter moeten nadenken. :P
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door ikkeikke66 »

In- of uitklappen • Een quest voor Eastfall Island
Search for the History


Moeilijkheidsgraad: Makkelijk

Lengte: Gemiddeld

Startpunt: Praat met Sir Sum Saac, hij is bij het kasteel in het zuiden van Eastfall Island

Alleen voor members: Licht eraan, is dit eilandvoor members?

Eisen: Je hebt Making History, Ichilarin's Little Helper en Merlin's Crystal voltooid. Je moet een monster van level 70 kunnen verslaan met de Exalibur

Benodigde spullen: De Exalibur, de sleutel van Making History. Teleporteerrunes naar Eastfall Island en Shantay Pass zijn handig, verder is 600 coins (300 met de ring of charos (a)) handig voor de tapijtjes.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Praat met Sir Sum Saac, en vraag naar de geschiedenis, hij zal in tranen uitbarsten, vraag wat er is, hij vertelt dat de geschiedenis ineens weg is, er was eens een dag, die was anders dan alle andere dagen, er was een groote bijeenkomst, en vanaf dan herrinert hij zich niets meer over de geschiedenis, zeg dat je hem zult helpen, vraag alles wat je kan.
Zeg nu dat je genoeg weet. We moeten in de tijd terugreizen, om te zien hoe het ging, maar hoe... Misschien heeft iemand in het dorp een goed idee...
(Vanaf hier wordt het ieder voor zich, ieder heeft een andere persoon, ik heb nu bv: Ben)

Ga wat rondbragen bij de burgers, ondervraag: Ben, Anna, Jessa en Heidi, ze zijn allemaal aan het dromen in het zuiden van het eiland.
Vraag of zij een idee hebben om terug in de tijd te reizen, slechts 1 iemand heeft zo'n idee: de person die zegt: I have A Idee!)
Hier moet je het heel de quest mee doen, Vraag wat het idee is, hij zegt dit alleen als je Ichilarin's Little Helper hebt gedaan.
Het komt er op neer dat jij met de vrouw moet praten die je eerst hypnotizeerde, ze is nu in Sopnahem, bij de high Priest.
Ga er geen, je ziet een kleine cut-séne waarin de vrouw de priester hypnotizeert, net zoals in ILH, hij valt je aan, de vrouw zal zeggen: the one and onley way is the way of the Holly Sword. dit betekend dat je hem moet doden met de Exalibur, doe dit, maak nu een praatje met haar, na een tijdje zal ze je "terugsturen in het verleden" zoals de FlashBack's in ILH, je ziet dat er een machine is gebauwt die er voor zorgt dat alle Geschiedenis weg gevaagd werd, je ziet jouw persoon die de machine instaleert, reis terug naar de koning en vertel het verhaal over de machine, hij zegt dat het allemaal kan kloppen, maar je hebt geen bewijs, vraag een spade en zeg dat je voor bewijs zult zorgen...

Neem je sleutel de wrijf erover zoals je bij Making History ook gedaan hebt, als er komt: ITS SERIUS HOT!!!! HERE IS IS! Moet je graven, je zult de machine tegenkomen.
Ga naar Ben je persoon en doe de machine op hem, hij zal alles bekkennen en de machine programeren dat alle mensen de geschiedenis weer weten.
Ga naar de koning en vertel het goede nieuwes. Quest Voltooid!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Beloning: 2.000 Attack 2.000 defence en 2.000 strength xp, je krijgt toestemming om gratis met de boot van port Sarim te reizen en je kan Isaac the Summoner praten voor je met hem vecht, hij zal je een lamp met 1.00 summoning xp geven, deze kun je 2x per maand ophalen, omdat je zijn plekje in de geschiedenis terug hebt gezet.

Questpoints: 2

Quests waarvoor je deze quest nodig hebt: Geen (of nog geen)....
Ik heb deze quest gemaakt omdat ik zéér veel spijt heb van wat ik heb misdaan, kun je het met deze quest vergeven? (vraag ik nog maar eens)
Niet dat ik deze herinnering wil bovenhalen maar: Toevallig is Blauw de kleur van Saradomin, dus mogen jullie er normaal geen last van hebben dat de layout toevallig blauw was..
PS: Als je wilt, zoek de Urls zelf op, ok?
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door Sherwood689 »

Ik vergeef het je allang met of zonder quest, Zolang je er maar van geleerd hebt. :)
Maar ik wou eigenlijk deze keer zelf de quest maken. Kan ik ook nog wat leren. :P
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door ikkeikke66 »

Sherwood689 schreef:Ik vergeef het je allang met of zonder quest, Zolang je er maar van geleerd hebt. :)
Maar ik wou eigenlijk deze keer zelf de quest maken. Kan ik ook nog wat leren. :P
Okay..

Toegevoegd na 13 uur en 37 minuten:

Hier zijn al wat tips:

1) start je quest met zoiets:
(Je Questnaam)


2) zorg ervoor dat "moeilijkhiedsgraad" ect.. opvallen, dus zo: moeilijkheidsgraad: (de moeilijkheidsgraad)

3) Zorg voor een passende titel, voorbeeld: Wanted! het verklapt niet te veel, en ook een voorbeeld is zoals mijn quest hierboven, het zegt net genoeg over je quest...

4) Maak passende Eisen, bv: Als je in de quest iets moet koken, zet dan bv: 20 cooking. En niet 20 Woodcutting als je geen bomen moet hakken.

5) Zoek een passende beloning, zeg dus niet: je krijgt 2.000 crafting en 1.000 Smithing xp als je het voorbeeld van hierboven neemt.

6) Zorg ervoor dat de verhaallijn klopt, en dat, het niet gebeurt is in een andere quest, zorg er ook voor dat je geen quest kan maken waarin iets gebeurt dat niet kan, bv: Praat met Hazzelmeire in zijn huisje, dit kan niet wat Hazelmeire is dood in While Guthix's Sleeps.

7) zet niet bij: Questen waarvoor je deze quest nodig hebt, een quest die in rs is, dit zou niet kloppen...

Hier is de code van hoe een quest er kan uitzien:

Code: Selecteer alles

[b][size=150][center]Search for the History[/center][/size][/b]

[b]Moeilijkheidsgraad:[/b] Makkelijk

[b]Lengte:[/b] Gemiddeld

[b]Startpunt:[/b] Praat met Sir Sum Saac, hij is bij het kasteel in het zuiden van Eastfall Island

[b]Alleen voor members:[/b] Licht eraan, is dit eilandvoor members?

[b]Eisen:[/b] Je hebt Making History, Ichilarin's Little Helper en Merlin's Crystal voltooid. Je moet een monster van level 70 kunnen verslaan met de Exalibur

[b]Benodigde spullen:[/b] De Exalibur, de sleutel van Making History. Teleporteerrunes naar Eastfall Island en Shantay Pass zijn handig, verder is 600 coins (300 met de ring of charos (a)) handig voor de tapijtjes.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Praat met Sir Sum Saac, en vraag naar de geschiedenis, hij zal in tranen uitbarsten, vraag wat er is, hij vertelt dat de geschiedenis ineens weg is, er was eens een dag, die was anders dan alle andere dagen, er was een groote bijeenkomst, en vanaf dan herrinert hij zich niets meer over de geschiedenis, zeg dat je hem zult helpen, vraag alles wat je kan.
Zeg nu dat je genoeg weet. We moeten in de tijd terugreizen, om te zien hoe het ging, maar hoe... Misschien heeft iemand in het dorp een goed idee...
(Vanaf hier wordt het ieder voor zich, ieder heeft een andere persoon, ik heb nu bv: Ben)

Ga wat rondbragen bij de burgers, ondervraag: Ben, Anna, Jessa en Heidi, ze zijn allemaal aan het dromen in het zuiden van het eiland.
Vraag of zij een idee hebben om terug in de tijd te reizen, slechts 1 iemand heeft zo'n idee: de person die zegt: I have A Idee!)
Hier moet je het heel de quest mee doen, Vraag wat het idee is, hij zegt dit alleen als je Ichilarin's Little Helper hebt gedaan.
Het komt er op neer dat jij met de vrouw moet praten die je eerst hypnotizeerde, ze is nu in Sopnahem, bij de high Priest.
Ga er geen, je ziet een kleine cut-séne waarin de vrouw de priester hypnotizeert, net zoals in ILH, hij valt je aan, de vrouw zal zeggen: the one and onley way is the way of the Holly Sword. dit betekend dat je hem moet doden met de Exalibur, doe dit, maak nu een praatje met haar, na een tijdje zal ze je "terugsturen in het verleden" zoals de FlashBack's in ILH, je ziet dat er een machine is gebauwt die er voor zorgt dat alle Geschiedenis weg gevaagd werd, je ziet jouw persoon die de machine instaleert, reis terug naar de koning en vertel het verhaal over de machine, hij zegt dat het allemaal kan kloppen, maar je hebt geen bewijs, vraag een spade en zeg dat je voor bewijs zult zorgen...

Neem je sleutel de wrijf erover zoals je bij Making History ook gedaan hebt, als er komt: ITS SERIUS HOT!!!! HERE IS IS! Moet je graven, je zult de machine tegenkomen.
Ga naar Ben je persoon en doe de machine op hem, hij zal alles bekkennen en de machine programeren dat alle mensen de geschiedenis weer weten.
Ga naar de koning en vertel het goede nieuwes. Quest Voltooid!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[b]Beloning:[/b] 2.000 Attack 2.000 defence en 2.000 strength xp, je krijgt toestemming om gratis met de boot van port Sarim te reizen en je kan Isaac the Summoner praten voor je met hem vecht, hij zal je een lamp met 1.00 summoning xp geven, deze kun je 2x per maand ophalen, omdat je zijn plekje in de geschiedenis terug hebt gezet.

[b]Questpoints:[/b] 2

[b]Quests waarvoor je deze quest nodig hebt:[/b] Geen (of nog geen)....
Hopelijk heb je hier wat aan ;)
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje!

Bericht door Sherwood689 »

Ik weet heus wel hoe je een quest maakt en hoe het in elkaar zit hoor. ;)
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Plaats reactie