Kentros - Nieuwe Quest, Miniquest en D&D!

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Welke lengte voor Nomad's Betrayal?

Kort
2
11%
Gemiddeld
1
5%
Lang
14
74%
Heel lang
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Kentros - Nieuwe Quest, Miniquest en D&D!

Bericht door Wout12345 »

Kentros
Afbeelding
1. Inleiding
[/size]

Hey iedereen!

Hier is hij dan, mijn 2de grote suggestietopic, met mijn 2de gebied (niet zo groot deze keer), het eiland Kentros. Er gaan zich een aantal (mini-)quests afspelen op dit eiland, maar voor de rest valt er niet zo veel te doen.


2. Quests en Miniquests
In- of uitklappen • Nomad's Betrayal
Nomad's Betrayal
Moeilijkheidsgraad: moeilijk
Startplaats: Port Sarim, praat met Stallis
Requirements:
- Quests: Nomad's Requiem, While Guthix Sleeps
- Skills: 70 Construction, 62 Crafting, 80 Magic
- Items: 200-800 coins, hammer, saw, knife
Aangeraden:
- Skills: goede combat skills, je moet 3 monsters van lvl 324 en eentje van 525 kunnen verslaan, 70-75 Ranged
- Items: Goed Armour voor Magic en Ranged apart, Prayer Potions/Super Restore Potions, Rocktails/Saradomin Brews (Restore Potions).

Stallis, een man uit Port Sarim, heeft ontdekt dat het ooit-vredige eilandje Kentros, is overgenomen door een groepje mensen, waardoor hij er niet meer welkom is. Sterker nog, Stallis is maar te nauwerdood aan ze ontsnapt. Hij heeft iemand nodig om te onderzoeken wat er allemaal aan de hand is op het eiland.

Lucien zijn kracht blijft maar groeien, maar hetzelfde geldt voor het aantal van zijn vijanden. Mensen van krachtige volkeren willen kracht blijven halen uit Gielinor, en om dit te kunnen doen, komen ze samen om voor eens en altijd met Lucien af te rekenen. Maar één van deze mensen heeft andere plannen met Lucien ...


Je start de quest bij Stallis, hij is te vinden in de rode cirkel op de kaart:
Afbeelding
Praat met hem. Hij zal zeggen dat hij hulp nodig heeft. Zeg dat je hem wilt helpen. Hij zal je nu een verhaal vertellen.

Afgelopen week had Stallis eens een vrije dag, de boot waar hij op werkte was namelijk aan reparatie toe. Hij wou weer eens gaan naar het rustgevende eilandje Kentros, waar hij zijn vakantie meestal doorbrengt. Maar deze keer ging het anders. Toen hij er met zijn roeibootje naartoe vaarde, werden er al allemaal vreemde projectielen op hem afgeschoten. Na korte tijd was zijn bootje ook geraakt en het was compleet verwoest. Hij was zwaar gewond, maar hij slaagde er toch nog in om naar Karamja te zwemmen. Van daaruit heeft hij een boot kunnen nemen naar Port Sarim.

Stallis wilt dus erachter komen wat er aan de hand is op Kentros, maar hij is te bang om er zelf naartoe te gaan. Zeg dat jij dat wel wilt doen. De quest is nu gestart. Hij zal blij zijn dat je hem wilt helpen, maar eerst heb je een boot nodig. Zijn verhaal is al in omloop gekomen in de haven, dus hij denkt niet dat iemand je ernaartoe wilt brengen. Je moet dus zelf een boot bouwen. Hij raadt je aan om een roeiboot te maken, net als hem. Hij geeft je ook wat instructies mee.

Lees de instructies door. Je zal zien dat er niet bij staat welke materialen je moet gebruiken. Zeg dit tegen Stallis. Hij zal zeggen dat het speciale materialen uit de scheepsbouw zijn. Hij denkt dat de materialen wel te vinden zijn in de Ship Yard. Hij geeft je een envelop met geld mee, waarmee je de spullen kan kopen.

Neem nu de Charter naar de Ship Yard. Loop daar naar het land en praat met G.L.O. Caranock in het hutje. Toon hem de instructies. Je geeft hem het geld, en je krijgt de materialen.

Ga nu terug naar Port Sarim, en maak daar de onderdelen van het roeibootje. Ga naar het punt waar de stijger bij Stallis eindigt, en daar een beetjen aar het zuiden. Op dit stukje land moet je de boot bouwen. Eens je dat gedaan hebt, moet je hem in het water duwen. Hij is nu klaar voor vertrek.

Op Kentros zal je moeten vechten tegen een lvl 324, dus je haalt best je spullen nu uit de bank. Hij is zwak tegen Ranged, dus haal je armour uit de bank (Karil's of Armadyl best). Als Bolts gebruik je best Ruby Bolts (e) of hoger. Je inventory vul je met Prayer Potions en Rocktails of Saradomin Brews, Super Restore Potions en Restore Potions. Neem voor noodgevallen ook een teleport mee.

Je moet nu naar Kentros varen. Er zal een cutscene komen waarin je aangevallen wordt door iemand op het eiland. Hij gooit rare projectielen naar je. Als de cutscene voorbij is, zal je in je roeibootje naar het eiland moeten varen. De exacte plaats wordt aangeduid met een pijl op de minimap. Maar je zal om de 3 seconden beschoten worden met zo'n raar projectiel. Op de plaats waar het projectiel het water raakt, zal een Time Orb verschijnen. Als je in een Time Orb vaart, zal je teruggezet worden naar waar je vijf vakjes geleden was. Ook zal de balk in de linksbovenhoek kleiner worden, na 3 keer geraakt te worden is hij leeg. De boot zal kapotgaan en je strandt op Karamja. Je moet dan weer een nieuwe boot maken.

Je kan jezelf verplaatsen zoals je dat normaal doet, door te klikken, maar altijd aan Walk-snelheid. De Time Orbs worden meestal op het vakje afgeschoten waar je bent, maar soms ook er in de buurt. Constant verplaatsen werkt dus niet altijd, maar meestal wel goed genoeg om aan het strand te geraken. Als je terug naar Port Sarim wilt kan je altijd nog op de Return knop klikken.

Als je op het strand bent, loop wat door tot aan een klein gebouw. Probeer de deur te openen. Hij zit op slot. Er zal nu iemand achter je teleporteren: Ilmad. Hij zal zeggen dat je beter niet verdergaat, tenzij je met hem wilt vechten. Je kan nu kiezen om Kentros te verlaten, of te vechten met Ilmad. Kies voor het tweede. Het gevecht zal nu beginnen.

Ilmad is een tegenstander van lvl 324. Hij gebruikt alleen maar Magic, maar Protect from/Deflect Magic heeft geen effect op hem. Ook kan je geen schade ophem terugkaatsen, dus Vengeance, Ring of Recoil en dergelijke werken niet. Hij heeft maar één aanval die je kan hitten, deze heeft maar een max. hit van 300, en is niet zo Accurate.

Tijdens het gevecht zal hij constant Time Orbs maken, die traag naar je toe bewegen. Als er eentje in slaagt op je te gaan staan, zal Ilmad met dubbele snelheid aanvallen. Sta je in twee Time Orbs, valt hij aan met vierdubbele snelheid, ... Zorg dus dat deze niet te dicht bij jouw komen. De enige manier om van ze af te komen is met de 'Vanquish' optie. Dit kan even duren voor het lukt, maar met een hoger magic lvl gaat dit sneller.

Dit gevecht is redelijk simpel, behalve dat Ilmad best hoog HP heeft voor zijn Combat lvl. Eens dat zijn health-balkje leeg is, zal hij nog een time orb maken en erin verdwijnen op één of andere manier. Doe 'Check'; je krijgt nu te zien wat er in het verleden gebeurde.

Er komt een cutscene. Ilmad, Corad en Jerrad staan buiten. Ilmad heeft de sleutel van het gebouwtje, en hij verstopt hem in een boom (welke is verschillend bij elke speler). Corad zegt dat hij hem niet zo maar moet verstoppen, dan zijn er weer meteen indringers in het gebouw. Ilmad beschuldigt hem ervan dat zijn beveiliging verderop die indringers dan niet zou kunnen tegenhouden. Jerrad zegt dat Ilmad gelijk heeft, de beveiliging verderop is al genoeg. Er zal nu een stem uit het gebouw komen, die roept hoe lang ze nog bezig gaan zijn, maar ze zijn klaar. Ilmad, Corad en Jerrad gaan weer het gebouwjte in, en de custscene eindigt.

De boom uit de cutscene heeft nu een 'Search'-optie gekregen, hiermee krijg je de sleutel van het gebouw. Open de deur van het gebouw.

Ga nu nieuw food uit de bank halen. De volgende boss gaat ook best met ranged, maar zorg ervoor dat je 9 vakjes vrij hebtvoor de puzzel die je ervoor moet doen. Omdat je dan niet veel plaats meer hebt, kan het handig zijn een BoB familiar mee te nemen vol met food.

Je komt weer op Kentros met de boot uit Port Sarim. Je zal deze keer niet meer aangevallen worden. In het huisje, waarvan de deur nu open is, is er een trapdoor. Open deze en ga naar beneden.

Je komt nu in het eerste deel van de dungeon. Als je een beetje naar het zuiden loopt, kom je in deze kamer:
Afbeelding

Noot: de kaart is vergroot om beter bepaalde dingen te kunnen aanduiden. Rechtsboven staat vermeld hoe groot één vakje in het spel is op de kaart

Het doel is om aan de overkant van de kamer te geraken. Dit moet je doen door van platform naar platform te teleporteren, door de lege portals te activeren met één van de 5 soorten orbs: blauw, groen, rood, paars en zwart. Deze orbs kan je halen van levers, deze zijn aangeduid op de kaart.

Met een orb kan je een portal waar je naast staat activeren, waardoor het een portal wordt in de kleur van de orb die je gebruikkt hebt. Een portal kan alleen vernietigd worden door de juiste lever te resetten, maar hier heb ik het later over. Als je door een portal gaat, kom je op een ander platform in de kamer terecht. Op welk platform je terechtkomt, wordt bepaald door deze regels:
- Een blauwe portal brengt je één platform meer naar het zuiden.
- Een rode portal brengt je één platform meer naar het oosten.
- Een groene portal brengt je één platform meer naar het westen.
- Een paarse portal brengt je één platform meer naar het noorden.
- Voor een zwarte orb heb je geen lege portal nodig. Je doet de optie 'Place' en dan kan je hem gebruiken. Hij gaat altijd naar een andere zwarte orb.
Noot: de blauwe, rode, groene en paarse portals werken niet als er geen platform meer in die richting is.

Elke lever heeft twee opties: Take en Reset. Met take neem je een bepaald aantal orbs van bepaalde kleuren. Met reset vernietig je alle portals die gemaakt zijn met orbs van de lever, en krijg je deze orbs terug. Dit zijn de orbs die je krijgt van elke lever:
Lever 1: 1 blauwe en een emergency orb*
Lever 2: 2 rode orbs, 2 groene orbs en 1 blauwe orb
Lever 3: 6 rode en 1 blauwe
Lever 4: 1 zwarte
Lever 5: 5 paarse
Lever 6: 2 zwarte
*met deze orb kan je geen portals maken, maar terugkeren naar het begin van de puzzel als je vast zit. Als je dit doet wordt de hele puzzel wel gereset.

Noot: ik zou het erg leuk vinden als iemand de puzzel eens probeert, om hem te beoordelen. Voor de anderen, hieronder staat een mogelijke oplossing. Er zijn ook andere oplossingen!

Afbeelding
In de oplossing zal ik portals nummeren zoals 8:1. Dit is de portal helemaal rechtsboven.

1) Ga naar lever 1, en neem de orbs.
2) Activeer de portal in het noordwesten met een blauwe orb.
3) Neem de orbs van lever 2.
4) Gebruik je 2 rode, 1 blauwe en 2 groene orbs in deze volgorde om bij lever 3 te geraken.
5) Neem de orbs uit lever 3.
6) Gebruik eerst 1 rode, 1 blauwe, en 5 rode orbs om zo bij lever 5 te geraken. Neem hier de orbs opnieuw.
7) Ga twee platformen naar het noorden met je paarse orbs, en neem daar de twee zwarte orbs uit lever 6.

Afbeelding

8 ) Plaats 1 zwarte orb op het platform, en gebruik 2 paarse orbs om op het noordelijke platform te geraken.
9) Plaats hier de andere zwarte orb, en loop door naar het westen. Ga door de meest westelijke portal.
10) Reset lever 2, en ga met een zwarte orb weer terug naar het noordelijke platform.
11) Loop naar lever 1, reset hem, en ga verder naar de zwarte orb.
12) Ga in de zwarte orb, je komt nu bij lever 6 uit.

Afbeelding

13) Gebruik 4 groene orbs om op het lange platform te komen, en loop naar het zuiden.
14) Gebruik een groene orb, en ga door de blauwe portal waare je uit bent gekomen.
15) Gebruik twee blauwe orbns om op het zuidelijke platform te geraken.
16) Haal een zwarte orb uit lever 4, en plaats hem, zodat je later de puzzel kan overslaan.

Als je daar bent, is er een grote portal in de muur. Ga erdoor, je komt nu Corad tegen, van lvl 324. Voor hij begint te vechten zal er nog een klein dialoogje zijn. Hij denkt dat je Lucien bent, en zegt dat je Gielinor niet lang meer zal houden. Je vertelt hem dat je Lucien niet bent, maar hij gelooft je niet. Hij zal je nu aanvallen.

Zoals Ilmad, hit hij helemaal door je prayer heen en zijn schade kan op geen enkele manier teruggekaatst worden. Aangezien hij een mage is, is ranged aangeraden tegen hem. Tijdens het gevecht zijn jullie beiden in een kamer die wat lijkt op die van de puzzel. Alhoewel, deze keer heb je geen orbs nodig om een portal te activeren, en geen lever om ze te vernietigen. Dat gaat nu met de rechtermuisknop.

Corad zal tijdens het gevecht ongeveer om de 10 seconden wegteleporteren. De helft van de keren teleport hij jou ook weg, zo ver mogelijk van hem. Zelfs al gebruik je Ranged, de kamer is te groot en je zult bijna elke keer dat Corad teleport, door de portals moeten gaan om hem te kunnen aanvallen.

Hij zal je aanvallen met maar één aanval, dezelfde als die van Ilmad. Het gevecht is dus vrij simpel. Als je hem gedood hebt zal hij vluchten door een speciale portal, die hij maakt waar hij staat. Hier moet jij ook door, maar je gaat best eerst weer nieuw food halen uit de bank.

Als je weer vol met food bent, moet je verder gaan door Corad's portal. Je komt nu weer in een nieuwe kamer (eerste verdieping):

Afbeelding

Het doel van deze puzzel is om helemaal bovenaan te geraken, op de vijfde verdieping. Dit doe je door bepaalde panelen op de vloer te activeren. Als je op een actief paneel staat zal je naar omhoog geduwd worden, op het platform van de volgende verdieping. Dit gaat vanzelf, dus pas op dat je niet per ongeluk op een actief paneel gaat staan (je kan zien dat ze actief zijn als ze een lichtbundel uitstralen). Je kan wel tussen twee actieve panelen lopen die schuintegenover elkaar liggen, door er schuin tussen te lopen.

Er zijn verschillende soorten panelen: blauwe, groene, rode, gele, paarse en grijze panelen. Als je een lever in dezelfde kleur aanzet, gaan deze panelen aan, en andersom. Voor de grijze panelen is er geen lever: deze zijn altijd actief.

Als je vastzit kan je altijd een ladder nemen naar beneden, of met een actief paneel naar boven gaan zodat je dit wel kan. Pas op: alle aangeduide ladders zijn kapotte ladders, ze gaan dus alleen naar beneden, en alleen als er in de verdieping eronder op dezelfde plaats ook een ladder is aangeduid.

Noot: ik zou het erg leuk vinden als iemand de puzzel eens probeert, om hem te beoordelen. Voor de anderen, hieronder staat een mogelijke oplossing. Er zijn ook andere oplossingen!

1) Ga eerst naar de noordwestelijke hoek van de kamer en zet de blauwe lever daar aan.
2) Loop schuin naar het zuidoosten, 3 vakjes. Ga nu op het paneel ten noorden van je staan.
3) Activeer de groene lever ten zuiden van je.
4) Ga op eender welk blauw platform in de kamer staan.
5) Ga met de kapotte ladder in het noorden naar beneden, en ga nog eens naar beneden met de ladder ernaast.

6) Neem één van de groene panelen in het noordoosten.
7) Activeer de rode lever.
8 ) Neem een rood paneel naar de volgende verdieping.
9) Ga met de kapotte ladder in het noorden naar beneden, en ga nog eens naar beneden met de ladder ernaast.

10) Ga op het niet-actieve paarse paneel in het midden van de kamer staan.
11) Ga 1 vakje naar het noordwesten, en één vakje naar het noorden.
12) Deactiveer de Lever ten zuiden van je, en neem een blauw paneel naar boven.
13) Ga met de kapotte ladder in het noorden naar beneden, en ga nog eens naar beneden met de ladder ernaast.

14) Ga op het niet-actieve paarse paneel in het midden van de kamer staan.
15) Ga 4 vakjes naar het noordwesten, en deactiveer de blauwe Lever daar.

16) Loop rond de grijze panelen te zuiden van je, en loop recht op het meest zuidwestelijke vakje van de kamer, een rood paneel.
17) Ga helemaal naar het oosten, zet de gele Lever aan, en ga terug op een rood paneel staan.
18) Neem alle ladders naar beneden.

19) Herhaal stap 1-6 om bij de rode lever te geraken.
20) Deactiveer de rode Lever, en ga met het gele paneel naar boven.
21) Ga met de kapotte ladder in het noorden naar beneden, en ga nog eens naar beneden met de ladder ernaast.

22) Herhaal stop 10-15 om de blauwe en groene Lever te deactiveren.
23) Ga naar het blauwe paneel in het zuiden van de kamer.
24) Loop 1 vakje naar het westen, en loop twee vakjes naar het noordwesten, op het gele paneel.
25) Activeer de paarse Lever, en ga op het gele paneel in het oosten staan.
26) Neem de ladder ten noorden van je naar beneden.
27) Ga met de kapotte ladder in het noorden naar beneden, en ga nog eens naar beneden met de ladder ernaast.

28) Ga op het actieve paarse paneel in het midden staan. Je zal nu helemaal naar de boss kamer gebracht worden.

Als je op de vijfde verdieping bent, zal Jerrad van lvl 324 daar staan. Jerrad zegt dat je misschien langs de anderen bent kunnen komen, maar dat dat hier stopt. Ook hij denkt dat je Lucien bent. Je roept tegen hem dat je Lucien niet bent, en dat je geen flauw idee hebt waarom iedereen dat denkt. Jerrad zegt dat hun collega 'Nom' dan wel niet vriendelijk mag zijn, maar nooit over zoiets zou liegen. Hij valt je nu aan.

Jerrad zal het grootste deel van de tijd weer dezelfde aanval gebruiken als Ilmad en Corad, dus zijn max. hit is 300. Maar hij zal vaak, ongeveer om de 20 seconden, met zijn staff tegen de grond slaan en deze beginnen op te laden. Wanneer hij opgeladen is, zal hij alle panelen aan de muren van een bepaalde kleur voor 3 seconden activeren. Een geactiveerd paneel aan de muur zal je, als je op dezelfde rij (deze rij kan je zien doordat het er een lichtbundel op schijnt wanneer hij actief is) als dit paneel bent, meteen duwen tegen de muur aan de andere kant van de kamer. De hit die je krijgt, is 420+(het aantal vakjes dat je van de andere muur af was*20). Hierdoor is Jerrads max. hit 600.

Maar je kan deze aanval volledig ontwijken door goed naar zijn staff te kijken. Het duurt ongeveer 5 seconden om hem op te laden, en na 3 seconden begint hij al duidelijk een bepaalde kleur te krijgen. Deze kleur panelen zullen er geactiveerd worden.

Wanneer hij half LP heeft, zal hij 'I will use the force!' roepen. Dan zullen alle grijze panelen geactiveerd worden, deze blijven actief. Als je op dezelfde rij staat als een grijs paneel, zal je per halve seconde een vakje weggeduwd worden. Hierbij wordt je 50 gehit per vakje. Soms zal het nodig zijn om door zijn rij te rennen, maar als je er snel door gaat, zal je maar één keer gehit worden.

Wanneer je Jerrad verslagen hebt, zal er een paneel onder hem verschijnen dat hem naar boven duwt. Dit gaat naar de volgende puzzel. Maar je moet eerst gaan banken. Haal nieuw food, maar neem ook een hammer mee en laat 3 vakjes open.

De volgende boss doe je best met Magic, dus neem goed Magic Armour mee en veel Fire Spells, want daar is hij ook zwak tegen. Neem ook een Melee wapen met een crush aanval mee.

Als je weer nieuwe spullen hebt, en op Jerrad's paneel bent gaan staan, zal je even in een heel kleine kamer uitkomen. Links is er een portal die je weer brengt naar het begin van de vorige puzzel, en rechts van je is er een life barrier. Ten zuiden van je staat een bordje, waar op staat dat je niets mee kan nemen om je te healen/hitten door de life barrier. Je moet ook op je maximum LP zijn.

Ga door de life barrier, je komt nu in een wat grotere kamer. In het noorden, oosten en zuiden is er telkens nog een life barrier. In het midden van de kamer staat een machine, maar het controled panel is kapot. Maak het weer met je hammer. Je zal zien dat er nog 2 levers ontbreken, deze moet jij gaan halen. Er zit wel al één lever op (want er zijn er 4 in totaal).

In de kamer zal je LP niet stijgen wanneer dat je niet op je maximum bent. Ook kan je niet doodgaan, je kan 0 LP hebben. Als je door de westelijke (waarvan je kwam) of oostelijke life barrier gaat zal je LP weer hersteld worden tot wat het was toen je de kamer binninging.

Met de machine in het midden kan je bepaalde delen van je LP omzetten in Life Beings. Deze beings krijg je dan in je inventory. Je kan ze ook gebruiken om een deel (hetzelfde als wat het je kostte om ze te maken) van je LP weer te vullen. Je hebt ze ook nodig om door bepaalde barriers te gaan. Als je ermee door de oostelijke of westelijke gaat, ben je ze kwijt.

Er zijn 3 sterktes van Life Beings: Strong, Normal en Weak. Een Strong Life Being kost de helft van je maximum LP om te maken, een Normal Life Being een kwart en een Weak Life Being een vijfde. Met de eerste Lever kan je een Strong Life Being maken, met de tweede een Normal en met de derde een Weak.

Deze puzzel is eigenlijk vrij simpel, en zeker het begin. Gebruik het control panel en trek aan de eerste lever. Hierdoor krijg je twee Strong Life Beings. 'Retrieve' er één, en ga door de barrier in het noorden. Raap daar de Lever op.

Ga terug naar de machine en voeg de lever toe aan het control panel. Je kan nu Normal Life Beings maken.

Voor de zuidelijke barrier heb je 1 Strong en 1 Normal Life Being nodig. Deze krijg je door één Strong Life Being te Retrieven, aan de 2de hendel op het control panel te trekken, waardoor je twee Normal life beings krijgt, en één Normal Life Being te Retrieven. Ga nu door de zuidelijke barrier, en raap de lever daar op. Zet hem op het control panel; je kan nu Weak Life Beings maken.

Voor de laatste, oostelijke barrier heb je 2 Normal en 2 Weak Life Beings nodig. Dit doe je door je laatste Normal Life Being van de vorige keer te Retrieven, en opnieuw qaan de tweede hendel te trekken. Retrieve nu je laatste Strong Life Being, en maak twee Weak Life Beings door de derde hendel over te halen. Ga nu door de oostelijke barrier: deze zal nu verdwijnen, net als alle Life beings die je bijhad. Je LP zal weer gezet worden op wat het was toen je door de westelijke barrier ging. Ook die barrier is nu weg.

Aan het einde van de korte gang is er een trapdoor. Open deze, en ga naar beneden.

Je komt nu in een wat grotere kamer, met Nomad erin. Achter hem staat een groot standbeeld. Voordat je kan vechten, moet je eerst door een dialoog gaan. Eerst ben je verbaasd dat Nomad hier is, je dacht dat hij dood was. Nomad lacht, en zegt dat het even verbazend is dat jij hier nog levend bent aangekomen.

Vraag nu 'What is this dungeon?'. Nomad zegt dat hij, samen met Ilmad, Corad en Jerrad hier enkele jaren geleden Gielinor binnenkwamen. Ze bouwden dit complex en groeven naar de oppervlakte. Iedereen beveiligt een bepaald deel tegen indringers, maar het blijkt dat, zegt Nomad, ze het toch maar op mensen als jou hadden moeten afstellen.

Er komt nu een nieuwe optie: 'But if you aren't from Gielinor, where do you come from?'. Hij zal antwoorden dat hij van de dimensie Carnia komt, waar zijn volk, de Carnians, heersen. Ze sturen teams van 4 van het leger naar allerlei dimensies, om daar uit een aantal bronnen op die dimensie kracht af te tappen. Je krijgt nu een nieuwe chat-optie, vraag ermee waarvoor ze die kracht gebruiken. Nomad vertelt dat er maar één volk is die weerstand kon bieden tegen de legers van Carnia, en dat men zo veel mogelijk kracht probeert te verzamelen om hun toch te kunnen overwinnen.

Je krijgt nu weer een nieuwe chat-optie, vraag dus hoe zijn volk zo veel sterker kan zijn dan rijken als Misthalin en Asgarnia, terwijl ze ook maar mensen zijn. Nomad lacht nu, omdat hij de mensen van deze dimensie nog steeds niet doorhebben wat de echte sterke elementen zouden zijn. Ze hebben al lucht, water, aarde, vuur, rook, schaduw, bloed en ijs geprobeerd. Maar de Carnians zijn erin geslaagd de echte, zogenaamde 'Godly', elementen te beheersen, die ze na hun schepping meekregen van de Elder Gods: tijd, ruimte, kracht en leven. Nomad had gehoord dat een volk in het noorden van Gielinor er al was in geslaagd om één element te beheersen, maar ze hadden nog een lange weg te gaan.

Vraag nu: 'Why are you telling this all to me?' Hij lacht en zegt dat hij snel met je zal afrekenen. Vraag waarom. Hij suggereert dat je zeker niet door hebt wat voor een prijs Lucien op je hoofd gezet heeft. Vraag hem of dat de Carnians zo maar mensen kunnen doden. Hij zegt van niet, dan krijgt hij problemen. Nomad geeft toe dat hij de anderen verteld heeft dat jij Lucien bent, zodat ze je wel mochten doden, en hij hoopte ook dat je de anderen niet zou kunnen verslaan.

Daag hem uit en zeg dat het enige dat hem dus uitmaakt geld is. Nomad zegt dat dat wel ongeveer zo is, maar ook kracht. Hij wilt genoeg kracht om van de andere Carnians af te zijn, voor de rest van zijn leven. En die krijgt hij alleen maar, zoals vorige keer zegt hij, van Lucien. Vraag wat hij bedoelt met vorige keer. Nu verbaast het Nomad dat je nog steeds niet bent gaan nadenken over de Soul Obelisk. Hij zegt dat hij zelf nooit genoeg kracht had gehad om hem te bouwen, maar Lucien wel. Het enige wat Nomad moest doen, was zorgen dat er kracht uitgehaald werd. Toen was hij nog van plan om Carnia en Gielinor te helpen, door die kracht te gebruiken om Lucien te verslaan. Maar nadat jij dat verpestte door je domme acties, was het beter voor Nomad om zich bij Lucien aan te sluiten. Dat gaat hij ook doen, eens dat hij van jou en de Carnians af is.

Als je dit allemaal gezegd hebt, zal Nomad zeggen dat hij wel genoeg gezegd heeft. Je zal nog zeggen dat je hem zal verslaan zoals vorige keer, maar hij antwoord dat hij deze keer niet tegen je zal vechten. En dat, zelfs als je verder geraakt dan hier, er nog een leger van Carnia opgeroepen gaat worden, om door de portal verderop te gaan. Hij zal met een spreuk het standbeeld achter hem tot leven wekken, hij heet nu Avatar of Protection. Nomad teleport ook weg.

De Avatar of Protection gebruikt over het algemeen Melee en Magic. Ze hebben beiden een max. hit van 400-500, maar kunnen ontweken worden met Prayer. Als je Prayer gebruikt tegen Magic zal hij alleen nog maar Melee doen, en omgekeerd.

Soms zal hij een spreuk doen waarmee hij één Life being van elke sterkte met je LP maakt. Deze keer is een Strong Life being de helft van je huidige LP (niet je maximum!), een Normal een kwart en een Weak een vijfde. Hierdoor zal je LP dus tot 1/20 gebracht worden na deze aanval! De Life Beings die gemaakt worden zullen deze keer geen items zijn, maar drie Orbs die 10 vakjes ten noorden, oosten en westen van je verschijnen. Je kan deze orbs ook retrieven om je LP weer aan te vullen. De avatar zal het wel ook proberen, dus je moet om het snelst bij een orb geraken. Het is dus het beste om ten noorden van hem te staan, zo staat hij nooit dichter bij een orb dan jou. Je hebt ook nog een ander voordeel: de avatar kan niet rennen. Hierdoor is het goed mogelijk dat je alle drie orbs kan retrieven.

Wanneer de Avatar half LP heeft, zal hij een Statue Minion oproepen. Dit doet hij ook op 3/8, 2/8 en 1/8 van zijn LP. Je kan deze niet aanvallen. Deze Minions zullen achter je aan rennen, en als ze bij jou geraken, zullen ze je onderuit halen. Hierdoor krijg je een (Summoning) hit tot 150 schade, maar ook je Prayers worden uitgeschakeld voor 5 seconden. Je kan dit voorkomen door van ze weg te rennen, en terwijl je Melee wapen aan te trekken en de crush-aanval selecteren. Het Minion zal nu een 'Crush'-optie hebben. Gebruik deze, en ze zijn dood voor even.

Als de Avatar je LP gebruikt voor Life beings te maken, zullen alle Minions er één proberen te retrieven, hierdoor healen ze de avatar. Als er dus orbs gemaakt worden, en er is nog een Minion, zal je nooit alle orbs kunnen verzamelen. Dan kan je best je muis op elke orb houden en kijken welke de Strong is, en deze retrieven. Zo kan je nog zo veel mogelijk LP besparen.

Als de Avatar of Protection dood is, zal de energie die Nomad in hem gestoken had, de life barrier naar het vervolg van de dungeon overbelasten, en zorgen dat de barrier kapot gaat. Je kan nu verdergaan. Achter de Life Barrier is er een trapdoor: ga hierin, en er komt een cutscene.

Je bent weer in een vrij grote kamer. Aan het einde van de kamer is een portal, waar Ilmad, Corad, Jerrad en Nomad bij staan. Wanneer ze je zien, willen ze je al meteen aanvallen. Vlak voor ze dat doen, komt er iemand door de portal. Het blijkt een generaal van Carnia te zijn. Hij zegt dat ze beslist hebben dat ze Gielinor 'afstaan', ze willen alleen nog verder graven onder Kentros, waarom zegt hij niet. Er is dus geen reden meer om Lucien, jij dus, te doden. Maar Nomad wil je toch doodhebben, en wordt woest dat ze hem niet helpen. Door zijn woede verspreekt Nomad zich en verraadt hij dat hij heeft gelogen over Lucien om een premie voor jou te krijgen. Wanneer hij beseft dat de anderen dit doorhebben, wilt hij nog wegteleporteren, maar de generaal houdt hem tegen (zijn staff teleport nog wel weg). Hij zegt dat hij weet welke straf hierop staat, en vermoordt hem. Hij zegt dat hij onder 4 ogen met jou wilt praten, en Ilmad, Corad en jerrad gaan weg.

De generaal zegt dat ze vrede sluiten met Gielinor, maar dat ze dieper gaan graven onder Kentros, en dat ze daarbij 'liever' niet gestoord worden. Hij zegt dus dat je niet in de tunnels verderop moet gaan of je komt in de problemen. Hij wilt je wel bedanken dat hij door jou erachter kwam wat Nomad van plan was, en geeft je drie XP lampen van 50.000 XP. Je kan ze wel alleen gebruiken in een skill van lvl 55 of hoger.

De generaal vind ook dat je een kans moet krijgen om hun magie te leren. Daarom zal hij, wanneer het leger van Carnia door de portal is (binnenkort dus), de portal laten leiden naar de 'Plane of Magicks', waar de Carnians hun magie leren. Hij zegt dat het niet simpel is om daar te overleven, maar dat het jou wel zou moeten lukken.

Ga nu helemaal terug naar Stallis in Port Sarim, van het begin van de Quest. Nadat je gezegd hebt dat het eiland weer veilig is, zal hij je bedanken voor je hulp. Je krijgt nog 4 Questpoints, de Quest is nu gedaan.

:D/ Quest Complete! :D/

De Reward:
- Toegang tot Kentros en de Dungeon zonder de puzzels te hoeven doen. Je kan met Stallis op Kentros praten om je meteen naar de kamer met de portal te brengen (en terug).
- Toegang tot de Plane of Magicks.
- 3 XP lampen van 50.000 XP in een skill van lvl 55 of hoger.
- 4 Questpoints
Hier is ook de eerste miniquest, genaamd Home of Tornia:
In- of uitklappen • Home of Tornia
Home of Tornia
Moeilijkheidsgraad: Makkelijk
Lengte: Kort
Requirements:
- Quests: Nomad's Betrayal, King of the Dwarves, Another Slice of H.A.M.
- Skills: 70 Mining, 75 Construction, 83 Magic
- Items: Pickaxe, Hammer

Je begint de miniquest bij Stallis, in de portal kamer onder Kentros. Hij zegt dat er sinds kort een raar wezen langskwam. Hij is bezig met iets de bouwen in een kamer achter de portal. Hij zei ook dat hij hulp nodig heeft met wat.

Ga achter de portal, er is daar een opening waar je nu door kan. Je komt nu in een andere kamer, deze lijkt van metaal. In het midden staat het rare wezen, hij heet Y'Osa. Praat met hem. Hij zal eerst vragen of je hem wilt helpen. Zeg dat je eerst wat vragen wilt stellen. Vraag eerst wat hij is. Hij zegt dat hij een Tornian is, maar dat is niet belangrijk. Vraag nu waarmee je hem je hem kan helpen. Hij zegt dat hij van de dimensie Tornia kwam, maar dat hij door een aantal experimenten hier is 'gestrand'. Hij probeert nu terug te geraken, maar hij denkt dat hij niet alleen een portal kan maken naar Tornia. Vraag nu waarom hij geen andere portal kon gebruiken. Hij zal antwoorden dat er maar heel weinig portals zijn naar andere dimensies, en dat hij die uit de vorige kamer niet kon gebruiken omdat hij voor mensen gemaakt is.

Zeg nu dat je hem wilt helpen. Hij vertelt je dat hij een paar problemen heeft. Waarschijnlijk ken je een heleboel magische portals op jou dimensie, maar Y'Osa legt je uit dat zijn ras geen magie kan doen en ze portals maken met technologie. Dat is wel veel moeilijker dan met magie. Ten eerste moet het metalen omhulsel van de portal heet zijn. Hiervoor heeft hij in een lava-'opslag' gegraven, en liet hij de lava vloeien in grachtjes die hij gegraven had in de vloer. Maar hij wachtte al een tijdje op hulp, en sindsdien is er al wat puin van het plafond gevallen dat de grachtjes blokkeert. Hij wilt dat je het even wegmijnt.

Er zijn 5 hoopjes rubble in de kamer, en je kan ze gewoon wegmijnen door even te wachten. Als je dit gedaan hebt, praat dan weer met Y'Osa. Hij zegt nu dat de lava in het metalen omhulsel van de portal gepompt moet worden. Maar hij had een ander metaal nodig voor dit omhulsel, en hij denkt dat het gaat smelten als er lava in komt. Maar hij heeft gezocht naar een spreuk, waarmee het metaal lava-bestendig zou moeten worden. De spreuk kan wel alleen maar uitgesproken worden op een plaats waar veel lava is, zoals een vulkaan. Je krijgt nu 2 delen van het omhulsel. Hij denkt dat de spreuk maar één keer op elke plaats, of vulkaan, uitgesproken kan worden, dus je zal naar twee vulkanen moeten gaan.

Ga eerst naar de Karamja Vulcano. Daal af tot in de dungeon, en doe de 'Enchant'-optie van een deel van het omhulsel. Doe hetzelfde met het andere deel in de Wilderness Volcano. Ga dan terug naar Y'Osa onder Kentros. Geef hem de delen van het omhulsel. Het scherm zal even zwart worden, en dan is het omhulsel geplaatst. Ook is een machine (die er al stond) op aangesloten, net als een lava-grachtje. Vraag hem wat je nu moet doen. Hij zegt dat er nog één probleem is: om de lava (samen met een vloeistof die hij gebruikt om de portal te openen) in het omhulsel te krijgen, moet zijn pomp aangedreven worden. De enige energiebron is de lava, dus je moet met een soort machine zoeken die de hitte van de lava kan omzetten in beweging. Je vraagt of hij een stoommachine bedoelt. Hij zegt dat dat kan, maar dan moet het wel één zijn die heel efficiënt is. Hij raadt je aan om op ondergrondse plaatsen te gaan zoeken: daar is er meer lava, dus een grotere kans dat iemand er zo'n machine voor maakt.

Ga naar Lava-Flow Miner Sven in East Keldagrim. Vraag hem naar de stoommachines in de lava-flow mine. Hij zegt je dat het Consortium ze niet goed genoeg vind, en hulp heeft gevraagd aan de Cave Goblins om een betere te ontwerpen. Sven denkt dus dat één of andere engineer in Dorgesh-Kaan er wel aan aan het werken is.

Het volgende deel van de miniquest bestaat eruit dat je met een heleboel mensen praat die te maken hebben gehad met de machine. Ik som ze even vlug op omdat het anders te lang wordt:

1) Oldak in Dorgesh-Kaan: hij heeft de machine gebouwd in opdracht van de Council, en heeft hem dus aan hen verkocht.
2) Eender welke Cave Goblin met de naam Ur-..., ook in Dorgesh-Kaan: ze zullen zeggen dat hij getransporteerd is naar Keldagrim. Wat er daarna mee gebeurd is, dat zou Ambassador Alvijar moeten weten.
3) Ambassador Alvijar in de bovenverdieping van Dorgesh-Kaan: Hij zegt dat de machine wordt onderzocht bij het Blast Furnace.
4) Dwarves bij Blast Furnace is Keldagrim: Hij is gestolen bij een recente aanval van Trolls.
5) Pretty Flower in de tunnels van Barendir: Hij zegt dat er 'iets van metaal' meegenomen is door Fremmeniks, toen ze laatst een deel van de Trolls aanvielen.
6) Brundt the Chieftain in Relleka: Ze wisten niet echt wat ze met de machine konden doen, dus ze gaven hem maar aan de Lunar Mages.
7) Babe Yaga op Lunar Isle: Toen ze erachterkwamen dat het niets met magie te maken had, vonden ze het waardeloos en hebben ze het maar naar Catherby geteleport.
8 ) Arhein in Catherby: Hij vond hem toevallig en hield hem bij. Hij heeft hem uiteindelijk wel verkocht aan een smid uit Port Sarim, hij dacht dat het wel kon helpen om sneller bijlen te kunnen maken.
9) Brian in Port Sarim: Hij ondervond dat de machine wat kapot was, nadat hij hem gekocht had, dus hij kon er toch niets mee aanvangen. Hij heeft hem gegeven aan Professor Oddenstein, hij was er erg geïnteresseerd in.
10) Professor Oddenstein in Draynor Manor: Hij heeft de machine onderzocht en heeft gezien dat het gewoon een stoommachine is. Je mag het van hem hebben, maar hij raadt je aan om hem eerst te repareren. Als je hem meeneemt gaat hij misschien helemaal kapot als je op weg bent.

Repareer de machine in de kamer met je hammer. De Professor zal zeggen dat je hem nu wel mag hebben, en geeft hem in je inventory. Je kan nu teruggaan naar Kentros.

Ga weer naar Y'Osa onder Kentros, en geef hem de machine. Het scherm wordt even zwart, en de stoommachine is nu aangesloten. Ook is de portal actief. Hij bedankt je dat hij nu terug naar Tornia kan. Je vraagt hem nog of je mee kan gaan. Hij zegt dat er nog nooit mensen door dit soort portals geweest zijn, en dat je er waarschijnlijk van doodgaat. Hij zegt wel dat je nog wat handige XP kan krijgen door de portal te onderhouden.

:D/ Miniquest Complete! :D/
Reward
- Je kan nu Portal Maintenance doen.
- Het grootste deel van de reward is dat je vervolgquests kan doen ;)

3. Non-Quests


Je kan de bomen op Kentros hakken, zoals je op andere plaatsen in Runescape kan. Er zijn Trees, Oaks en Willows.

Er is ook een D&D in de dungeon van Kentros, Portal Maintenance:
In- of uitklappen • Portal Maintenance
Portal Maintenance

Bij deze D&D is het doel dat je elke dag bepaalde problemen in de kamer met de portal naar Tornia oplost, en zo de portal te onderhoudt. De problemen die zich kunnen voordoen zijn ongeveer dezelfde als in de miniquest. Elke dag komt er één van deze problemen (willekeurig) bij:
- Er komt een stuk rubble op één van de grachtjes. Je kan dit oplossen door de rubble weg te mijnen, je krijgt hiervoor Mining XP.
- Het omhulsel van de portal werd te heet en uit veiligheid heeft de machine de lava eruit gepompt. Doordat er zo veel lava in de kamer is, kan je het omhulsel nu enchanten in de kamer zelf, je krijgt hiervoor magic XP.
- De stoommachine gaat kapot. Als je hem repareert krijg je Construction XP.
Elk probleem kan maar één keer tegelijk voorkomen. Als elk probleem dus op een bepaald moment één keer voorkomt, zullen er geen problemen meer komen totdat je de oude hebt opgelost. De XP die je krijgt, is 100 keer je lvl.

Let op: je kan het tweede en het derde probleem pas oplossen als het eerste probleem is opgelost.

3. Toekomstige delen
Misschien ga ik 3 thema's Dungeoneering Floors op het eiland maken, want ik heb er al best wat ideeën van. Maar ik heb erover nagedacht, en beseft dat het wel heel veel werk is om Dungeoneering Floors te maken. Ik weet dus abslouut niet zeker of ik dit ga maken. Als dit er niet komt komen er wel nieuwe wapens en armour (waarvan de bedoeling was dat je ze in die Floors kon dragen).

Voor de rest komt er waarschijnlijk ook een klein nieuw spellbook, als uitbereiding op een bepaalde Mini-quest.

Er komen ook een aantal kaarten van gebieden en puzzels die met dit eiland te maken hebben. De eersten zijn te vinden in de quest hierboven.
Laatst gewijzigd door Wout12345 op dinsdag 18 januari 2011, 19:56, 6 keer totaal gewijzigd.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Kentros - Binnenkort Nomad's Betrayal

Bericht door Sherwood689 »

Klinkt leuk! :D Net ozals de Sint Smileys
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Kentros - Binnenkort Nomad's Betrayal

Bericht door Mike Ross »

Gras tussen de woestijn en een woestijneiland??? Het klimaat daar staat niet naar de omgeving op je eiland
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Kentros - Binnenkort Nomad's Betrayal

Bericht door Exoemo »

Ik zou het noordwesten van je eiland gras laten; maar dan een overgang naar woestijn op je eiland maken.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Kentros - Binnenkort Nomad's Betrayal

Bericht door Wout12345 »

Tja, ik wist dat van het klimaat ook wel, maar ik had het liefst een gras eiland, en er is geen plaats meer rond Entrana ofzo. Ten slotte ligt het redelijk dichtbij Tutorial Island, waarop er ook gras overal is. Ik denk ook niet dat Jagex heel veel op klimaat let, bv. de jungle van Mos'Le Harmless ligt naast de Kharidian Desert en Morytania :?

Maar als jullie een beter plaats in de Southern Sea hebben gevonden, zeg je het maar :P

Toegevoegd na 1 minuten:
Sherwood689 schreef:Klinkt leuk! :D Net ozals de Sint Smileys
De Sint smilies zijn niet leuk vind ik :P Er wordt te veel plaats tussen regels gelaten en de engel-smilie heeft zijn ring verloren: O:)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Kentros - Binnenkort Nomad's Betrayal

Bericht door Exoemo »

Ik vind de sint smileys ook irritant :P
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Wout12345 »

Nomad's Betrayal is eindelijk af :D
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Slay a Stone »

Ziet er goed uit :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
puurmage555
Berichten: 556
Lid geworden op: vrijdag 5 september 2008, 17:15
Clan: Tezz

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door puurmage555 »

Zit er mooi uit!
Ik zeg uitbreiden :)

~~Puur~~
Afbeelding
Afbeelding
iMichel
Berichten: 1188
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 17:07
RS: iMichel (p2p)

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door iMichel »

Knap gedaan hoor :shock: 10/10 zeker! Leuk bedacht.

Toegevoegd na 32 seconden:

Nu wil ik ook een quest maken XD
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Lynch »

10 voor dat paint werk :-k
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door SkyTeam »

Dylann schreef:10 voor dat paint werk :-k
Mee eens.

Succes met Dungeoneering floors maken ;) .
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Wout12345 »

Bedankt voor de positieve reacties allemaal! :D Ik ga snel (morgen waarschijnlijk al) nog een miniquest schrijven voor dit topic, zodat ik die nog kan inzenden voor de suggestie awards.
Dylann schreef:10 voor dat paint werk :-k
Was dat nu sarcastisch of niet?

Toegevoegd na 5 minuten:
Dutch Sk ll schreef:
Dylann schreef:10 voor dat paint werk :-k
Mee eens.

Succes met Dungeoneering floors maken ;) .
Bedankt, maar zoals ik al zei, ik weet dat van de Dungeoneering Floors niet zeker. Als ik ze ga maken, ga ik sowieso grote delen moeten kopiëren uit Daemonheim (gewone monsters, puzzels, wapens en armour, resources), maar er zullen natuurlijk ook unieke dingen bijkomen (bosses, sommige puzzels, eventueel sommige monsters, extra speciale wapens en armour (zoals SSH in Daemonheim)). Hierbij zou ik vooral mijn tijd steken in de bosses :)

Als ik ze niet maak, zoals ik al gezegd heb, ga ik het op een andere manier vervangen. Dit kan een gewone Monsterhunt Boss inhouden, die bepaalde nieuwe wapens dropt.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Mike Ross »

Je zou mijn Dungeoneering Boss kunnen gebruiken in je eventuele floors (Mellak the Tribesman)
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Wout12345 »

Chris D schreef:Je zou mijn Dungeoneering Boss kunnen gebruiken in je eventuele floors (Mellak the Tribesman)
Sorry, maar ik denk niet dat dat bij één van de thema's past ;)

Toegevoegd na 3 minuten:

Even een peiling erbij gezet :)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Umerath
Berichten: 83
Lid geworden op: zaterdag 14 augustus 2010, 20:25

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Umerath »

zeeer goed idee :3 dikke support
There is a time for coming,
And theres a time for leaving.
It's my time to leave.
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Wout12345 »

Ik wil mensen er even aan herinneren om voor dat ze stemmen, niet te kijken naar een lange tekst, maar wat je nu echt ingame zou moeten doen! Als je dit had gedaan, had je door dat deze quest ongeveer 1 uur duurt, en echt niet iets is in de aard van heel lang ...
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gebruikersavatar
puurmage555
Berichten: 556
Lid geworden op: vrijdag 5 september 2008, 17:15
Clan: Tezz

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door puurmage555 »

wout12345 schreef:Ik wil mensen er even aan herinneren om voor dat ze stemmen, niet te kijken naar een lange tekst, maar wat je nu echt ingame zou moeten doen! Als je dit had gedaan, had je door dat deze quest ongeveer 1 uur duurt, en echt niet iets is in de aard van heel lang ...
Dus geen grandmaster quest?
Nog veel geluk met ontwerpen en verder bedenken!

~~Puur~~
Afbeelding
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Kentros - Quest: Nomad's Betrayal!

Bericht door Wout12345 »

puurmage555 schreef:
wout12345 schreef:Ik wil mensen er even aan herinneren om voor dat ze stemmen, niet te kijken naar een lange tekst, maar wat je nu echt ingame zou moeten doen! Als je dit had gedaan, had je door dat deze quest ongeveer 1 uur duurt, en echt niet iets is in de aard van heel lang ...
Dus geen grandmaster quest?
Nog veel geluk met ontwerpen en verder bedenken!

~~Puur~~
Nee, ik denk dat ik er moeilijk had bijgezet = Master. Voor Grandmaster moet het zijn zoals bestaande Grandmaster Quests, dus ofwel een heel moeilijke boss (Nomad's Requiem), een lange Quest (WGS), of hoge Requirements (The Void Stares Back). Ik vind niet dat deze quest één van die dingen heeft ;) (behalve misschien requirements, dat is een twijfelgeval).
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Maico
Berichten: 474
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 20:24
RS: Maico (p2p)
Clan: RSR

Re: Kentros - Nieuwe Quest, Miniquest en D&D!

Bericht door Maico »

Ik vind het een leuk idee, ook het feit dat je de hele questbeschrijvingen al heb (best lang) vind ik wel grappig. Leuk idee, zeker. Nu nog aan een jmod laten zien met iets lekkers erbij en je mag op solicitatie komen? Moet je natuurlijk wel iedere maand met een leuke quest komen dan
Plaats reactie