Autoswitching

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Zou ik dit idee op de RS Forums zetten?

Ja
11
79%
Nee
3
21%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Noobproduction
Berichten: 2648
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 16:58
RS: Gestopt

Re: Autoswitching

Bericht door Noobproduction »

Verander naam imo, autoswitcher bestaat en het is tegen de regels van runescape. Maar ik snap wat je bedoelt en dat het niet een autoswitcher is (In minder dan een seconden 8 items of meer/minder switchen met een bot).
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Autoswitching

Bericht door Wout12345 »

x Tzek x schreef:Dit zou zeer handig zijn voor pures dat ze niet per ongeluk defence level'en!
Goed ideetje zoals altijd, wout. ;)
Niet altijd, voor elk wapen moeten ze een autoswitch attacck instellen. Ook als ze twee keer hetzelfde wapen hebben, zal je bij ze beiden een autoswitch attack moeten instellen. Maar inderdaad, als ze een beetje moeite doen gaan ze veel minder snel lvl'en.

Toegevoegd na 9 minuten:
Noobproduction schreef:Verander naam imo, autoswitcher bestaat en het is tegen de regels van runescape. Maar ik snap wat je bedoelt en dat het niet een autoswitcher is (In minder dan een seconden 8 items of meer/minder switchen met een bot).
Daar kwam ik laatst ook achter, maar ik ben niet zo goed in namen bedenken. Het enige wat misschien beter is, is Automatic Attack Style Switcher, maar dat klinkt dan zo ingewikkeld. Je kan Autoswitcher zien als een afkorting ervan: Auto(matic Attack Style)Switcher. Of ik kort het af als AASS.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Autoswitching

Bericht door Dissaboy »

Ik heb 't doorgelezen, lijkt me een goed idee, eerst vond ik het een beetje lui maar het is eigenlijk helemaal geen slecht idee. Ik zou het posten als ik jou was. ;)
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Autoswitching

Bericht door Wout12345 »

3 voor, 0 tegen, dat lijkt me duidelijk :D Ik heb het gepost op de RS forums, hierzo.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
StemSven
Berichten: 1411
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 18:01
RS: Twiddur (p2p)
Oude naam: SexySven
Contacteer:

Re: Autoswitching

Bericht door StemSven »

wout12345 schreef:3 voor, 0 tegen, dat lijkt me duidelijk :D Ik heb het gepost op de RS forums, hierzo.
Goeddzo!
Afbeelding
Plaats reactie