Friend Finder

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Friend Finder

Bericht door SkyTeam »

Damarchus schreef:
Dutch Sk ll schreef:Zeker heel mooi uitgewerkt, alleen, ik zit hier niet echt op te wachten dat je wordt gestalkt.
Damarchus schreef:Er is nu ook de optie bijgekomen om de Locater uit te zetten!
En het is ook alleen maar toepasbaar om mensen in je vriendenlijst en clan chat. Spelers die hier niet in staan kunnen jou nooit op deze manier bereiken.
Ik snap die zin niet helemaal.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Friend Finder

Bericht door Rasmus »

Goed idee en mooi uitgewerkt! zou wat mij betreft best aan het spel toegevoegd mogen worden!
"Be yourself, everyone else is already taken"
Damarchus
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 15 augustus 2010, 13:37

Re: Friend Finder

Bericht door Damarchus »

Dutch Sk ll schreef:
Damarchus schreef:
Dutch Sk ll schreef:Zeker heel mooi uitgewerkt, alleen, ik zit hier niet echt op te wachten dat je wordt gestalkt.
Damarchus schreef:Er is nu ook de optie bijgekomen om de Locater uit te zetten!
En het is ook alleen maar toepasbaar om mensen in je vriendenlijst en clan chat. Spelers die hier niet in staan kunnen jou nooit op deze manier bereiken.
Ik snap die zin niet helemaal.
Misschien omdat ik er een typefoutje in heb zitten zie ik net :), sorry.
Het is alleen maar toepasbaar op mensen in je vriendenlijst en clan chat.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Friend Finder

Bericht door SkyTeam »

Dus als ik Zezima in mn friendslist heb kan ik hem opzoeken als hij het niet uit heeft staan? Ik denk dat het handiger is als je elkaar added hebt. Zelfde bij de clanchat.
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Friend Finder

Bericht door Joshi-Skilzz »

Hmm roodwitblauw dat is neit zo goed denk, dan kan je naar nex misschien en als dat gevaarlijk is tjah het is gewoon veel werk en je hebt er wenig aan
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Damarchus
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 15 augustus 2010, 13:37

Re: Friend Finder

Bericht door Damarchus »

RoodWitBlauw schreef:Misschien is een voorwerp waarmee je (1 keer per dag) naar een vriend/vriendin kan teleporteren nog handig, voor als je snel naar hem/haar toe wilt? Als je vriend/vriendin zich in een gevaarlijke plek of bij een onbereikbare plek (bijv een Questboss) bevind, krijg je een melding dat je hem/haar niet kan bereiken.
Hij zegt ook dat als je vriend zich in een gevaarlijke plek bevind die bijvoorbeeld een dreiging voor je kan vormen je een waarschuwing krijgt dat je hem niet kan bereiken.
Of ik maak er een waarschuwing van dat mocht je er kunnen komen een vraag krijgt of je dit zeker wilt, net zoals je de sloot over wildy over wilt gaan of dat je ergens ondergronds gaat waar zich gevaarlijke monsters bevinden. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Friend Finder

Bericht door NL »

Hoeft voor mij niet, dan komen ze straks nog daar ook beggen ook heb ik nooit meer rust.
AfbeeldingAfbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Friend Finder

Bericht door Odius »

Mooi gedaan! Zou leuk zijn, dan kan ik nolife sommige mensen stalken. :}
guthix guard
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2011, 18:03
Clan: darkpurple77

Re: Friend Finder

Bericht door guthix guard »

goed idee maar als je gaat stalken of ji word gestalkt?
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: Friend Finder

Bericht door Wesley »

ik vind dit wel een goed idee hoor! maar je moet wel een beetje uit gaan kijken dan voor stalkers ;)
Zo he dat is lang geleden
pablini2000
Berichten: 206
Lid geworden op: zaterdag 24 oktober 2009, 11:40
RS: paulboy8 (p2p)
Clan: geen

Re: Friend Finder

Bericht door pablini2000 »

nice zou ik wel willen! :D
Afbeelding
Damarchus
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 15 augustus 2010, 13:37

Re: Friend Finder

Bericht door Damarchus »

Dutch Sk ll schreef:Dus als ik Zezima in mn friendslist heb kan ik hem opzoeken als hij het niet uit heeft staan? Ik denk dat het handiger is als je elkaar added hebt. Zelfde bij de clanchat.
Wanneer ik tijd heb zal ik deze optie er aan toevoegen.
Dus dat je het systeem alleen op vrienden kan toepassen die jij ook daadwerkelijk hebt ge-add.
Dan ben je ook van het stalken af, en mocht je er wel last van krijgen is het gewoon simpelweg diegene uit jou vriendenlijst verwijderen, problem solved.

En tja dat beggen NL?
Daar hebben ze opties zoals Public op Friends en Private op Friends zetten voor uitgevonden ;-)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ratelslangen
Berichten: 288
Lid geworden op: maandag 27 augustus 2007, 10:32
Oude naam: El Ordenador

Re: Friend Finder

Bericht door Ratelslangen »

mooi!
ik zou zegen stuur jagex een mailtje.
maar hoe gaan ze dat doen als je niet in een stad bent. oh, geef gebieden een naam. zoals vlakbij fally gwoon fally enzo rn freemmenik hills enzo (sorry voor slechte typen :P)
Damarchus
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 15 augustus 2010, 13:37

Re: Friend Finder

Bericht door Damarchus »

Heb vandaag de optie voor teleporteren toegevoegd. Check de edit van 10-5-11 @ first page.
Weet zelf niet of het er echt in zal passen, ben een beetje bang dat het misschien 'to much of a good thing' zal worden, maar wie weet denk jullie er wel anders over, of hebben misschien nog andere suggesties hierover.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Friend Finder

Bericht door ikkeikke66 »

Gaat nogal veel worden, als die pijltjes je hele wereldmap overhersen, met zo'n 50 online vrienden zit je hele map vol, maak anders zoiets:

Voor: Your Friend
Na: (naam van je vriend bv: BlObEr165...)

Dus verander Your friend naar de naam van je vriend, en maak een optie om het aan- uit te zetten.
anasachraf
Berichten: 1140
Lid geworden op: woensdag 1 oktober 2008, 16:57
Clan: Ltf
Contacteer:

Re: Friend Finder

Bericht door anasachraf »

ZEER Netjes uitgewerkt dit zou eigenlijk zonder enige moeite direct in het spel moeten kunnen komen alleen zal dit nog wel een klein klusje met zich mee geven: Hoe maak je zoiets Lagg free , er komt veel bij kijken als je like 200 friends hebt versprijd over rs die elke seconde wel een vakje bewegen , tja.
Alhoewel ik het idee top vind zal dit hoogstwaarschijnlijk nog lang niet aanbod zijn in rs ;) .Ook zijn sommige dingen een beetje overpowerd en daardoor krijgt het toch een iets minder ''Premium '' uitstraling dus ik zou hier niet veel updates meer toevoegen maar doorgaan op andere suggesties :) !
Afbeelding
Damarchus
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 15 augustus 2010, 13:37

Re: Friend Finder

Bericht door Damarchus »

ikkeikke66 schreef:Gaat nogal veel worden, als die pijltjes je hele wereldmap overhersen, met zo'n 50 online vrienden zit je hele map vol, maak anders zoiets:

Voor: Your Friend
Na: (naam van je vriend bv: BlObEr165...)

Dus verander Your friend naar de naam van je vriend, en maak een optie om het aan- uit te zetten.
Dan begrijp je het concept niet echt. Je kunt ook maar 1 vriend per keer opzoeken en niet al je vrienden in je lijst in 1 keer natuurlijk.
En de optie om het aan en uit te zetten staat er al een tijde bij....................beter lezen? :)
anasachraf schreef:ZEER Netjes uitgewerkt dit zou eigenlijk zonder enige moeite direct in het spel moeten kunnen komen alleen zal dit nog wel een klein klusje met zich mee geven: Hoe maak je zoiets Lagg free , er komt veel bij kijken als je like 200 friends hebt versprijd over rs die elke seconde wel een vakje bewegen , tja.
Alhoewel ik het idee top vind zal dit hoogstwaarschijnlijk nog lang niet aanbod zijn in rs ;) .Ook zijn sommige dingen een beetje overpowerd en daardoor krijgt het toch een iets minder ''Premium '' uitstraling dus ik zou hier niet veel updates meer toevoegen maar doorgaan op andere suggesties :) !
Tegen de tijd dat dit online gezet wordt is er al een download versie van RS en zal het zonder enige moeite kunnen draaien :P.
Hahaha j/k, ja zal wel wat gepuzzel worden en wat geklooi om het lagvrij te houden inderdaad :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
RD5
Berichten: 560
Lid geworden op: vrijdag 10 oktober 2008, 20:47
Oude naam: ruudvanels

Re: Friend Finder

Bericht door RD5 »

Het idee is handig, maar de uitwerking ervan is gewoon super!! :mrgreen:
HARDCORE / FRENCHCORE / RAW HARDSTYLE <3
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: Friend Finder

Bericht door str own789 »

Die updates zijn gewoon faptastisch :D/
Ni Hoa
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2011, 8:48
RS: Ni Hoa (p2p)
Clan: Sylphanar (Dutch X)

Re: Friend Finder

Bericht door Ni Hoa »

Heel mooi uitgewerkt! Alleen misschien kan je ook instellen dat jij niet gezien kan worden door je vrienden? (Stalken, etc.)

12/10
Plaats reactie