LEES DIT EERST: Waarom kan ik geen onderwerp aanmaken?

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Gesloten
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

LEES DIT EERST: Waarom kan ik geen onderwerp aanmaken?

Bericht door Mystery »

In dit archief heerst een nostalgische en antieke sfeer. De suggesties die toentertijd gemaakt zijn, kunnen nu allang niet meer in het spel terechtkomen of hebben hun beste tijd gehad. Hier kun je die speciale suggesties herbekijken. Als je een suggestie wil maken en je wil hem promoten dan kan dat natuurlijk in dit forum.


Wat kan ik, als topichouder, doen?
  • Je kunt je eigen gemaakte suggesties updaten. - Het liefst hebben we gewoon niet dat je je suggestie updatet, maar het valt eigenlijk niet te controleren. Wel stellen we updates van lay-outs, het verwijderen van spelfouten en het vernieuwen van plaatjes zeer op prijs. Onder updates verstaan we dus geheel nieuwe secties en andere dingen (up-to-date houden qua updates in RuneScape mag wel). We houden je niet tegen, maar doe het liever niet.
  • Je kunt je eigen onderwerp bumpen. - In dit subforum bestaat er al een verhoogd aantal onderwerpen per pagina. Als jouw suggestie helemaal onderaan staat (of op een andere pagina) én je voert een update uit, dan mag je hem bumpen. Ga dat alsjeblieft niet faken. We stellen dat eigenlijk niet zo zeer op prijs. Als we merken dat je bijna elke dag je suggestie bumpt, kun je een waarschuwing verwachten wegens onnodig bumpen.
  • Sluit je topics NOOIT. - Als je zelf wil dat je suggestie weggehaald wordt, dan kun je een moderator (Mystery) een privébericht sturen. Hij zal het dan plaatsen in een archief in Privé (alleen je beginpost).

Wat kan ik, als bezoeker, doen?
  • Je kunt feedback geven op de suggestie. - Is een suggestie niet helemaal wat het zijn moet?, staan er spelfouten in de suggestie? of zijn bijvoorbeeld de plaatjes verouderd? Dan kun je een bericht achterlaten in het desbetreffende topic. We hebben opbouwende feedback nodig. Afkraken is ten strengste verboden! We hebben natuurlijk het liefst dat iedereen zijn suggestie tiptop in orde maakt, maar bij sommige suggesties is de auteur al van het forum af. Kijk dus éérst op een profiel van de suggestiemaker voordat je feedback geeft.
  • Kijken kost niets! - Natuurlijk kun je ook als bezoeker dit mooie forum eens doorspitten. Hier zijn mooie suggesties gegeven en hier kun je, zoals het vorige punt omschreef, feedback geven. Het forum is dan ook bedoeld voor nostalgische doeleinden.
Dit kun je als gewoon lid:
  • Berichten plaatsen
  • Onderwerpen bumpen
  • Je berichten wijzigen
  • Vragen om hulp (zie hieronder)
Als je nog enige hulp nodig hebt, kun je onderstaand team een privébericht sturen en zij zullen proberen je probleem of vraag op te lossen. Voor nu veel leesplezier en misschien sta jij binnenkort wel in dit archief!
Gesloten