Quest - A Ghostly Tour...

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Quest - A Ghostly Tour...

Bericht door Melanie »

Een prayer die ervoor zorgt dat je prayer langzamer leeg gaat? Lijkt me onlogisch, en je zegt niet eens hoeveel prayer point per seconde die prayer opgebruikt. Maar dat is toch geen goed idee, verander dat maar naar een item, bijvoorbeeld dat je de Holy wrech van Rum Deal nu ook je Prayer points kan vertragen met 10%.
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Quest - A Ghostly Tour...

Bericht door Writing »

Sir Fire181 schreef: Als ik komma's zou zetten zou de halve Quest bestaan uit komma's. Maarja, ik let er wel op dan. :D
Welnee :)

Voorbeeld:
Sir Fire181 schreef:Ga naar Kaqumeex bij het altaar van Guthix in Taverley. Praat met hem over de situatie. Hij wil je graag helpen, maar kan zijn leerlingen niet alleen bij altaar laten. Zeg dat zijn leerlingen ook mee mogen gaan. Kaqumeex zegent je van vreugde. Vertel dat hij naar de Guild moet gaan. Dat doet hij. Ga nu naar Varrock om de Wizard te regelen. Praat met Aubery. Vertel weer over de situatie. Hij wil je ook graag helpen, omdat hij de grootvader van Achietties is. Maar hij is bezig met een nieuwe Rune voor Magic. Zeg dat je helpt. Je krijgt nu een Rune Essence en een Vial of Energy. Doe het mengsel over de Rune heen. Het is nu een´Uncharged Energy Rune.´ Nu moet je de Rune ´´vullen´´ met Magic. Aubery geeft je de Vial of Magic. Doe deze er nu op. Je ziet een filmpje waarin je je hand op de Rune legt en er een enorme lichtflits komt die de Rune vult. Hij bedankt je voor je hulp. Hij vraagt wat hij moet doen. Stuur hem naar de Guild. Hij teleporteert nu weg. Nu naar Robin.
Ik heb het een beetje veranderd maar zoveel mogelijk aan je tekst gehouden als voorbeeld. ;)
Rogiertje schreef:Ga naar Kaqueex bij het altaar van Guthix in Taverly, praat met hem over de situatie. Hij wil je graag helpen, maar hij kan zijn leerlingen niet alleen laten bij het altaar. Zeg dat zijn leerlingen natuurlijk ook mee mogen gaan, Kaqumeex zegent je dan van vreugde. Vertel hem dat hij naar de guild moet gaan, dat doet hij en teleporteert met zijn leerlingen weg. Ga nu naar Varrock om de wizard te regelen. Praat met Aubery, hij is de man met de Magic winkel en de Runecrafting cape. Als je er bent moet je hem vertellen over de situatie. Wanneer je het hem vertelt hebt wordt het duidelijk dat Achietties zijn grootvader is, het enige wat dwars zit is dat hij bezig is met een nieuwe rune voor Magic. Zeg dat je hem wel kunt helpen en je krijgt nu van hem een rune essence en een Vial of Energy. Doe het mengel om de rune heen, het is nu een "Uncharged Energy Rune" geworden. Nu moet je rune "vullen" met Magic, Aubery geeft je een Vial of Magic, doe deze er nu op. Je krijgt opeens te zien waarin in je speler z'n hand op de rune legt en een enorme lichtflits verschijnt die de rune vult met jouw Magic ervaring. Hij bedankt je voor je hulp en vraagt wat hij nu moet doen. Stuur hem, net als Kaqumeex naar de guild en hij teleporteert weg van hier.
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Quest - A Ghostly Tour...

Bericht door Sir Fire181 »

BoxTrapMercher schreef: 3/10

Rewards zijn te overpowered. Let ook op je zinsopbouw etc.
Achja, hoop je volgende keer wel te overtuigen. ;)
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
1cooleboy200
Berichten: 60
Lid geworden op: maandag 13 april 2009, 16:00
Clan: paprikakokje

Re: Quest - A Ghostly Tour...

Bericht door 1cooleboy200 »

Ik geef deze quest een 7/10, het is een goede quest alleen een paar zaken vind ik minder:
-waarom doet je personage als een filmster?
-hoezo trouwt een geest met een mens?
Plaats reactie