Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Vind je dit leuk?

Ja
6
67%
Nee
1
11%
Eerst zien, dan geloven.
1
11%
Geen idee.
1
11%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Sir Fire181 »

Hunt and Stunt
[/b]
Bij deze presenteer ik jullie een gloednieuwe Minigame: Hunt and Stunt. Het is een spelletje waar je Ranged, Agility en Hunter mee kunt trainen. Het is grappig, en je zal ook veel lol hebben. Bij deze was dit een kleine inleiding. Hoofdstukindeling:
  • Welke eisen heb ik nodig?
  • Waar kan ik het spel spelen?
  • De Uitleg
  • Beloningen
  • Overige Informatie
  • Einde
Welke eisen heb ik nodig?

Je hebt een paar eisen nodig tijdens het spelen van deze minigame. De eisen zijn:
  • Minimaal 58 Hunter
  • Minimaal 60 Ranged
  • Minimaal 50 Agility
Wanneer je aan de eisen voldoet kun je het spel spelen. Je kunt je stats bij de Minigame niet boosten. Je moet echt de eisen zelf hebben.

Waar kan ik het spel spelen?

Het spel is in een ruimte waar je via de surface niet zomaar naartoe kunt. Je moet je laten teleporteren door een Seer van Relleka. Deze woont in een huisje ten oosten van Relleka. Als je de teleporteerplek op de kaart wil bekijken, klik dan hier. Wanneer de Seer je teleporteert, kom je in een bos. Onder de muur, is het een speciale area om je team te joinen. Er staat ook een bank, je mag namelijk geen spullen meenemen in de minigame. Boven de muur speelt de minigame plaats. Je kunt hier ook door speciale gaten kijken die daarvoor in de muur zitten. De plattegrond van de minigame en surface ziet er ongeveer zo uit:
Afbeelding
De Uitleg

Het spel is simpel. Ik zou het zelf leuk vinden om te doen. Je hebt 2 groepen. De Hunters en de Rangers. Links is de Hunter, rechts de Ranger. De groepen staan met hun letter aangegeven op de kaart hierboven. Om de 20 minuten begint er een nieuwe ronde. Wanneer je begint, heb je een passende Hunteroutfit aan. Het lijkt op Larupia, maar dan minder uitgebreid. Het doel voor de Hunters: De Hunters moeten Relleka Kebbits, Relleka Butterflies en Relleka Chinchompa's. vangen. Al het gereedschap dat je nodig hebt is in je basis verkrijgbaar. Dat hunten in de bijhorende pits voor kebbits, die als bruine vlekken zijn aangegeven op de kaart, tussen de bomen voor vlinders en chinchompa's op open plekken. De Hunters moeten ook obstakels overbruggen om bij die gebieden te komen. Dit zijn precies dezelfde vallen als in Isafdar, maar dan ietsje moeilijker en uitgebreider. Wanneer de Hunter's iets vangen moeten ze het naar hun basis brengen. Daar staat een tafel. Doe de dieren erop en ze tellen allemaal als 1 punt.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Rangers. Zij hebben het een stukje zwaarder. Zij moeten de Hunters neerschieten om hun dieren in te pikken. Rangers kunnen per Hunter neerschieten 1 punt krijgen. Zij kunnen de dieren van de grond oppakken. Ze kunnen de dieren vrijlaten of meenemen naar hun basis om zelf punten te scoren. Er is wel 1 nadeel voor de Rangers. Rangers zullen moeilijkere obstakels krijgen en kan dus langer duren dan dat Hunters erover zijn. De Rangers hebben ook outifts. Zij hebben een soort Robin Hood outfit. De Rangers kunnen nog meer punten scoren door bijvoorbeeld de dieren weg te jagen bij de pits. Dit kan je maar 2x per pit. Dit werkt alleen bij Kebbit's en Chinchompa's. Pas wel op bij Chinchompa's. Als ze ontploffen krijgt de Ranger de schade!

Welk team na 20 minuten de meeste punten heeft gehaald wint en krijgt een beloning.


Beloningen

Als je wint krijg je 3 Token, als je verliest 0 of met geluk 1. Je kunt verschillende beloningen kopen van die tokens. Namelijk:
  • Hunter Experience - 1800 xp per 3 tokens
  • Ranged Experience - 750 xp per 3 tokens
  • Agility Experience - 900 xp per 3 tokens
  • Hunter's Bow - 375 tokens
  • Hunter's Arrows - 50 voor 10 tokens
  • Amulet of Speed - 575 tokens
De Hunter's Bow is een gewone boog voor Combat. Hij is net zo sterk als een Magic Shortbow. De Arrows horen echter bij deze boog. Andere pijlen niet mogelijk.

Amulet of Speed is een amulet voor Hunter. Het is een Strung Rabbit Foot, maar dan Enchant. Als je deze om hebt, zal je sneller beestjes vangen. Na 5 uur hunten moet hij worden opgeladen voor 30 tokens. De Hunter's Bow en Arrow zijn hieronder op een plaatje te bekijken.
Afbeelding Afbeelding
Overige Informatie

Je kan 3 muziekjes vrijspelen:
  • Forbidden Forest - In het bos wanneer je een team moet kiezen
  • The Hunter - Wanneer je Hunter bent
  • The Ranger - Wanneer je Ranger bent
Einde

Ik heb met plezier dit Topic gemaakt. Bij de plaatjes haakte ik soms even vast, maar ik kreeg de draad weer opgepakt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Cijfers geven is niet verboden.

Einde Suggestie
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op donderdag 26 januari 2012, 20:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door bladerboy60 »

leuk. goed uitgewerkt naar mijn idee.
Matthijs
Berichten: 1616
Lid geworden op: maandag 8 december 2008, 17:18
Oude naam: chiara206

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Matthijs »

Awesome uitgewerkt, maar die hunter xp, is zeer weinig, per 3 tokens.
Dedicate yourself and you will find yourself.
[/i]
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Sir Fire181 »

Matthijs schreef: Awesome uitgewerkt, maar die hunter xp, is zeer weinig, per 3 tokens.
Dan pas ik dat gegarandeerd speciaal voor je aan. ;)
Afbeelding Afbeelding
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door bladerboy60 »

Matthijs schreef: Awesome uitgewerkt, maar die hunter xp, is zeer weinig, per 3 tokens.
als je hem aanpast kan jeh et beter per 1 token doen. de hunt xp die je dus dit lvl krijgt is dus heel weinig per 20 minuten
Beanoodle
Berichten: 5594
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Beanoodle »

erg leuke suggestie
Hugo Baws
Berichten: 542
Lid geworden op: maandag 14 december 2009, 19:57
RS: Hugo Baws (p2p)
Oude naam: I Hugo I

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Hugo Baws »

Met welke pijlen zijn de Hunters Arrows gelijk? Dat is wel even belangrijk.

Leuk idee verder!
Bedankt Verhaert3 <3
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Sir Fire181 »

Hugo Baws schreef: Met welke pijlen zijn de Hunters Arrows gelijk? Dat is wel even belangrijk.

Leuk idee verder!
Het zit tussen een Rune en Dragon arrow.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
feintmoney
Berichten: 115
Lid geworden op: zaterdag 13 augustus 2011, 10:55
RS: feintmoney (p2p)

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door feintmoney »

Nice sugestie alleen is 600 niet een beetje teveel voor de boog? das 4000 minuten spelen (als je iedere keer wint).
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Sir Fire181 »

feintmoney schreef:Nice sugestie alleen is 600 niet een beetje teveel voor de boog? das 4000 minuten spelen (als je iedere keer wint).
Ik vind het aan 1 kant wel redelijk, maar ik wil hem wel verlagen voor je naar...375.
Afbeelding Afbeelding
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Dento »

Coole suggestie :D En heel goed uitgewerkt!

Btw, je maakt veel suggesties :o Misschien zal ik ook eens een suggestie maken :)
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Sir Fire181 »

Dento schreef: Coole suggestie :D En heel goed uitgewerkt!

Btw, je maakt veel suggesties :o Misschien zal ik ook eens een suggestie maken :)
Ik kan je altijd helpen ;)
Afbeelding Afbeelding
Called
Berichten: 94
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2012, 19:09

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Called »

Mooi uitgewerkt alleen vind ik de punten verdeling niet zo goed
zo kan je maar 600 hunter xp verdienen per 20 minuten en dan nog alleen als je wint
daar moet beter over nagedacht worden verder vind ik het best oke
Afbeelding

Going for max cape.

Afbeelding

Afbeelding
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Dento »

Sir Fire181 schreef:
Dento schreef: Coole suggestie :D En heel goed uitgewerkt!

Btw, je maakt veel suggesties :o Misschien zal ik ook eens een suggestie maken :)
Ik kan je altijd helpen ;)
Altijd wel fijn, als het nodig is ;)
Afbeelding
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door thomkok10 »

ik snap alleen nog niet wat je aan agility hebt.
kan je dan over vallen heen? :|
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Sir Fire181 »

thomkok10 schreef:ik snap alleen nog niet wat je aan agility hebt.
kan je dan over vallen heen? :|
Klopt. Ik heb Agility obstakels in dat bos gezet om het moeilijker te maken. Anders zou het te makkelijk zijn om.

En te weinig experience? Nee hoor. Tijdens de game krijg je ook Experience. Alleen dan 3/4 deel van de xp die je normaal krijgt.
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Slay a Stone »

Xp kan zijn: je Level x 25= xp per token lijkt mij wel een logische woordformule.
En verder vind ik dat je teveel dort met "De boog is even goed als een magic shortbow" dan praat je je er te makkelijk uit, wat zijn de stats van een magic shortbow dan?
Zelfde ook met de obstakels zijn moeilijk dan doe van de elven, wat voor dan? Wat voor traps heb je, omschrijf ze. Verder mag de boog wel wat beter want niemand gaat zolang een minigame spelen als je het op de GE kan kopen voor 500 gp. Ook zal ik doen dat er elijke 5 minuten een potje start, anders wordt het te druk denk ik (net zoals je met stealing creation hebt)
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5594
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Beanoodle »

Dragon209 schreef: Xp kan zijn: je Level x 25= xp per token lijkt mij wel een logische woordformule.
En verder vind ik dat je teveel dort met "De boog is even goed als een magic shortbow" dan praat je je er te makkelijk uit, wat zijn de stats van een magic shortbow dan?
Zelfde ook met de obstakels zijn moeilijk dan doe van de elven, wat voor dan? Wat voor traps heb je, omschrijf ze. Verder mag de boog wel wat beter want niemand gaat zolang een minigame spelen als je het op de GE kan kopen voor 500 gp. Ook zal ik doen dat er elijke 5 minuten een potje start, anders wordt het te druk denk ik (net zoals je met stealing creation hebt)
alsof jouw suggesties wat voorstellen. Is er eigenlijk een suggestie die je wel goed vind? Ben een beetje bot, weet ik, mara je trapt elke suggestie waar je comment de grond in. Excuses als ik het mis heb. Positief ding, je kritiek is inhoudelijk wel beter geworden.
Laatst gewijzigd door Mystery op maandag 30 januari 2012, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Doe 's normaal..
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Slay a Stone »

Beanoodle_ schreef:
Dragon209 schreef: Xp kan zijn: je Level x 25= xp per token lijkt mij wel een logische woordformule.
En verder vind ik dat je teveel dort met "De boog is even goed als een magic shortbow" dan praat je je er te makkelijk uit, wat zijn de stats van een magic shortbow dan?
Zelfde ook met de obstakels zijn moeilijk dan doe van de elven, wat voor dan? Wat voor traps heb je, omschrijf ze. Verder mag de boog wel wat beter want niemand gaat zolang een minigame spelen als je het op de GE kan kopen voor 500 gp. Ook zal ik doen dat er elijke 5 minuten een potje start, anders wordt het te druk denk ik (net zoals je met stealing creation hebt)
alsof jouw suggesties wat voorstellen. Is er eigenlijk een suggestie die je wel goed vind? Ben een beetje bot, weet ik, mara je trapt elke suggestie waar je comment de grond in. Excuses als ik het mis heb. Positief ding, je kritiek is inhoudelijk wel beter geworden.
Boor ik hem de grond in? Het is mijn mening en er is niks ergs aan.
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Minigame - Hunt and Stunt

Bericht door Sir Fire181 »

Rustig aan jullie 2...
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie