War of the avatar (clan vs clan)

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Support of niet ?

Ja, ik support.
7
100%
Neen, ik support niet.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 7

SoulTaken0_o
Berichten: 61
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2012, 21:30
RS: SoulTaken0_o (p2p)
Clan: Caelo

War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door SoulTaken0_o »

Afbeelding
Afbeelding
Inleiding

Bij het bekijken van het volgende filmpje kwam ik op het idee van een uitbreiding aan "Clan Wars" in het spel toe te voegen.
Het idee is namelijk dat jij met je clan en avatar tegen een andere clan gaat strijden.

Requirements

Afbeelding Een clan van min. 5 personen.

Afbeelding Een clan avatar.

Afbeelding Armour,voedsel,potions,... is allemaal toegestaan.

Doel

Het doel van het spel is om elkaars avatar te verslagen zo snel als je kan, want zo alleen kan je winnen.

De Avatars zullen in het gebied waar het spel zich plaats vind meer life points krijgen, waardoor het toch een vrij sterk wezen is om te verslagen.

Hoe hoger je tier van je avatar is, hoe sterker en meer life points hij zal hebben.

bv :

Afbeelding Tier 1 clan avatar : 60.000 Hp

Afbeelding Tier 2 clan avatar : 80.000 Hp

Afbeelding Tier 3 clan avatar : 100.000 Hp

Het spel starten

Nu er zijn 2 mogelijkheden volgens mij, ofwel komt er een nieuw portaal voor "war of the avatar" ofwel krijg je de volgende optie zoals je hier op de tekening kan zien ->

Afbeelding

Het spelgebied

Het spelgebied zou zowat ongeveer hetzelfde zijn als clan wars, alleen meer speciaals zoals de clan avatar zelf is.

Dus meer een gebied met allerlei soorten magische stenen uit de grond (zowat meer een fantasie gebied).

Afbeelding

Dit is gewoon om een voorbeeld te geven over wat ik net bedoel met zowat magisch achtige toestanden :p

In-game
(thx to : Daan the 1e)

De avatar zal na X aantal kills een speciale ability gebruiken die je kan helpen in het gevecht.
AbilityPlaatjeKillsOmschrijving
Fire haedAfbeelding3"Fire haed"
* 1 minuut lang 100 hit op al je tegenstanders om de 5 seconden
* Totaal van 1200 lifepoints die je de tegenstanders kan aanrichten
Water armAfbeelding5"Water arm"
* Als deze abilitie geactiveerd is zal je avatar met ranged style aanvallen
* De range aanvallen zijn "ice shards" die hij zal afvuren
Air handAfbeelding8tekst"Air hand"
* Herlaad gedurende 1 minuut je adrenaline 20% sneller
* Laat je een beetje sneller lopen
Earth bodyAfbeelding10"Earth body"
* De avatar krijgt gedurende 2 minuten de helft van een hit die op hem gehit word
* Als speler zelf verhoogt je defence level gedurende 1 minuut met 7 lvls
Spawn MinionAfbeelding13"Spawn Minion"
* De avatar zal een aantal minions oproepen maar je moet een beetje geluk hebben met het aantal minions
* De avatar kan 1-5 minions spawnen
AvaHealAfbeelding15"AvaHeal"
* Healt je avatar met 10% van zijn totale lifepoints
* Healt de minions die hij kan spawnen met de "Spawn Minion" ability ook maar met 5%
Rewards

Met deze clan event kan je namelijk "clan points" verdienen, hier zal je sterkere buffs met kunnen kopen voor je clan avatar.

Hoe sterker je buffs zijn, hoe sterker jouw clan zal worden.

Dit is hoe de shop er zou uitzien.

Afbeelding

de punten die je nodig hebt is misschien te veel of te weinig, het is gewoon om een idee te geven van wat ik met deze suggestie wil bereiken :)

Als je met je muis over de clan avatar gaat in de shop zal er op komen welke effecten de buffs aan je avatar (ook aan je clan dan) zal geven.

Een voorbeeld van de buffs kan ik helaas nog niet geven, want dat is nog niet bekend wat de stats van de buffs zijn/kunnen zijn.

Slot

Dit was dan weer maar eens een ideetje van mij :D ik hoop dat jullie het een goed idee vonden ;)

Greetzz SoulTaken0_o
Laatst gewijzigd door SoulTaken0_o op zondag 20 oktober 2013, 11:35, 9 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
iJoey
Berichten: 408
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2011, 16:25
RS: Bazuz (OSRS)
Clan: Slay Clan

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door iJoey »

De suggestie is nogal kort, misschien kun je het nog wat uitbreiden door meer te vertellen. :)
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door Sir Fire181 »

Zet alles in het midden. Leest nu niet lekker voor mij.
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door Slay a Stone »

Silfer schreef: Bij langere stukken tekst is het juist onhandig om te centreren, als je 't mij vraagt. Het klopt dan wel weer dat dit niet al te lang is wat de tekst betreft.

In ieder geval vind ik 't wel leuk. Het deed me om de een of andere reden aan Soul Wars denken, ook al heb ik dat spel nooit gesnapt :') De uitwerking kan nog wat bijschaven gebruiken maar het concept is tof!
Kill de andere boss door monsters te doden die zijn moeilijkheid om hem te doden verlagen(slayer lvl)? Verder nette suggestie, wel een beetje kort ;)
Afbeelding
SoulTaken0_o
Berichten: 61
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2012, 21:30
RS: SoulTaken0_o (p2p)
Clan: Caelo

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door SoulTaken0_o »

Dood een Steen schreef:
Silfer schreef: Bij langere stukken tekst is het juist onhandig om te centreren, als je 't mij vraagt. Het klopt dan wel weer dat dit niet al te lang is wat de tekst betreft.

In ieder geval vind ik 't wel leuk. Het deed me om de een of andere reden aan Soul Wars denken, ook al heb ik dat spel nooit gesnapt :') De uitwerking kan nog wat bijschaven gebruiken maar het concept is tof!
Kill de andere boss door monsters te doden die zijn moeilijkheid om hem te doden verlagen(slayer lvl)? Verder nette suggestie, wel een beetje kort ;)
Dat is ook een leuk idee, als je wil mag je mij daar bij helpen om wat monsters te verzinnen ?
Bedankt !
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door Slay a Stone »

SoulTaken0_o schreef:
Dood een Steen schreef:
Silfer schreef: Bij langere stukken tekst is het juist onhandig om te centreren, als je 't mij vraagt. Het klopt dan wel weer dat dit niet al te lang is wat de tekst betreft.

In ieder geval vind ik 't wel leuk. Het deed me om de een of andere reden aan Soul Wars denken, ook al heb ik dat spel nooit gesnapt :') De uitwerking kan nog wat bijschaven gebruiken maar het concept is tof!
Kill de andere boss door monsters te doden die zijn moeilijkheid om hem te doden verlagen(slayer lvl)? Verder nette suggestie, wel een beetje kort ;)
Dat is ook een leuk idee, als je wil mag je mij daar bij helpen om wat monsters te verzinnen ?
Bedankt !
Dat was de uitleg van soul wars maar wat je zou kunnen doen is een boss maken die je moet verslaan door andere monsters te doden en die dan untradeable drops geven, mess die iets te maken heeft met deze minigame.
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door Daan the 1e »

missChien (!) kan je avatar een soort van "ability's" geven.
Bijvoorbeeld, als je besluit dat de avatar armen van vuur heeft hij nadat je team 3 kills heeft gemaakt hij op elke tegenstander per sekonde 3 hit voor 1 min.
En bijvoorbeeld als hij een body van water heeft je team als je ze een kill ratio van 0/75 hebben een platebody van ijs krijgen waardoor er 50% minder op gehit word
En als hij legs van lucht heeft je team 10% sneller rent en een agility bonus van 5lvl's heeft.


Je kan misschien ook de avatar aanvallend maken na een aantal kills op jouw team. (bijvoorbeeld als je team 2x intotaal gedood is dat hij dan met combat 300 je tegenstanders aanvalt.)

Originele suggestie, en een leuk idee.
SoulTaken0_o
Berichten: 61
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2012, 21:30
RS: SoulTaken0_o (p2p)
Clan: Caelo

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door SoulTaken0_o »

Daan the 1e schreef: missChien (!) kan je avatar een soort van "ability's" geven.
Bijvoorbeeld, als je besluit dat de avatar armen van vuur heeft hij nadat je team 3 kills heeft gemaakt hij op elke tegenstander per sekonde 3 hit voor 1 min.
En bijvoorbeeld als hij een body van water heeft je team als je ze een kill ratio van 0/75 hebben een platebody van ijs krijgen waardoor er 50% minder op gehit word
En als hij legs van lucht heeft je team 10% sneller rent en een agility bonus van 5lvl's heeft.


Je kan misschien ook de avatar aanvallend maken na een aantal kills op jouw team. (bijvoorbeeld als je team 2x intotaal gedood is dat hij dan met combat 300 je tegenstanders aanvalt.)

Originele suggestie, en een leuk idee.
Bedankt voor de reactie, heb er veel over zitten nadenken en heb het uiteindelijk verder uitgewerkt.
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door Kweet Vaniks »

Kort maar krachtige suggestie, mooie plaatjes ook :).
SoulTaken0_o
Berichten: 61
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2012, 21:30
RS: SoulTaken0_o (p2p)
Clan: Caelo

Re: War of the avatar (clan vs clan)

Bericht door SoulTaken0_o »

Kweet Vaniks schreef: Kort maar krachtige suggestie, mooie plaatjes ook :).
dankjewel :)
Afbeelding
Plaats reactie