Groepsproject Paint 3 • [Gesloten] • Winnaar: Daan the 1e

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door jan951 »

Ik neem de kaart tot 12:30

Toegevoegd na 1 uur en 53 minuten:

Hier is hij dan:
Afbeelding

Veranderingen:
-Meer overgang tussen "dood" land en "levend" land
-Tombe geplaatst
-Meer bomen geplaatst rondom de tombe
-Op het eilandje in de rivier een ingang naar een grot geplaatst.

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Zou de volgende editor misschien van de muur in het oosten een stadje zoals Yanille maken of een legerkampje waar je door een paar soldaten word tegen gehouden ipv een shortcut waar je niet door kan.
Ik heb zelf het gevoel dat ik al (te) veel aan de map heb gedaan dus zal ik er niks meer aan doen, behalve als ik gevraagd word om de laatste stukken met bomen en stenen op te vullen.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Mike Ross »

Daan the 1e schreef: Zou de volgende editor misschien van de muur in het oosten een stadje zoals Yanille maken of een legerkampje waar je door een paar soldaten word tegen gehouden ipv een shortcut waar je niet door kan.
Ik heb zelf het gevoel dat ik al (te) veel aan de map heb gedaan dus zal ik er niks meer aan doen, behalve als ik gevraagd word om de laatste stukken met bomen en stenen op te vullen.
Zo lang het idee blijft dat die muur er staat om barbaren tegen te houden, en niet andersom, vind ik het goed.
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Het is een stadje met soldaten diende barbaren moeten tegenhouden als ze komen, dus er verandert niks, behalve dat het gebied iets beter, vind ik, word afgesloten door een vestigingsplaats.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Mystery »

Gezien het even stilvalt zal ik nog een herinnering plaatsen.

Misschien om de activiteit te verhogen kunnen we nu een deadline instellen.
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door thomkok10 »

meschien kan iemand nog een woestijn maken.
ik heb het al geprobeerd maar hij upload niet op imgur...
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

thomkok10 schreef: meschien kan iemand nog een woestijn maken.
ik heb het al geprobeerd maar hij upload niet op imgur...
Wel goed opgeslagen? Zo nee, sla hem anders op en het werkt als het goed is.
En als dat ook niet upload alleen het deel dat je verandert hebt, dan doet de volgende het erin.
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door thomkok10 »

eindelijk ^_^
hier is ie dan!

Afbeelding

heb alleen een beetje een gebiedje gemaakt om te zorgen dat anderen er op gaan bouwen.
zelf wist ik niet zo veel om erop te bouwen dus laat ik het aan jullie over.
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Mike Ross »

Volgens mij hadden we gezegd dat het zuid-oosten (op de vorige kaart) de grens was? Dan kun je op dat punt niet ineens uitbreiden naar het zuiden.
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door thomkok10 »

sorry maar ik kon nergens anders bedenken waar een woestijn zou kunnen komen.
we hebben ook nog geen woestijn gebiedje gehad dus... meschien hebben mensen leuke ideeën voor een dorpje in de woestijn.
nogmaals excusses maar we moeten ook een woestijn hebben :D
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Slay a Stone »

Nee niks moet, ik vind dat we het op de gene ervoor houden dan zal ik morgen nog wel wat huisjes enzo bij die muur maken etc.
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Slay a Stone schreef: Nee niks moet, ik vind dat we het op de gene ervoor houden dan zal ik morgen nog wel wat huisjes enzo bij die muur maken etc.
je morgen duurt wel lang ;)


ik heb deze map maar even voor de lol uitgebreid en verbeterd, de volgende ziet maar welke kaart hij gebruikt :D

Afbeelding
grote veranderingen:
- De woestijn heeft nu 2 steden gekregen, een nieuwe rivier met een delta aan het einde, 2 nomaden dorpjes en 1 klooster;
1 stad is van woestijnrovers die een dorpje zo geplunderd hebben dat het nu ruines zijn geworden, in deze stad is ook een piramide.
De andere stad is een stadje vlak bij de rivierdelta waar een paar mensen wonen.
Het klooster zit op een berg waar je alleen kan komen via de toren die er buiten staat, daar kan je het klooster in lopen als je de trap op gaat.
- Er zijn nu 2 grote cirkels van stenen...;
Wat zullen deze nou kunnen doen, en waarom is er een kapot??? Je vind het uit in de nieuwe quest 'doors can be opened at both sides'.
- Er is nu een legerkampje waar een minigame is, er lopen soldaten rond die de barbaren moeten tegenhouden als ze komen, en houden je tegen om het gevaarlijke gebied in te gaan waar de barbaren zijn.
in de minigame kan je als soldaat mee naar de andere kant van de muur om te kijken of de barbaren niet iets van plan zijn, hiermee krijg je punten waar je het armour van de soldaten mee kan kopen, runes en een speciale helm.

kleine veranderingen:
- Kleur woestijn verbeterd;
- Meer bebossing bij een stad;
- De kleur van een paar deuren aangepast omdat die klopten;
- 3 magic trees op een eilandje vlak bij de bergen neergezet;
- Het meer bij de bergen wat aangepast waardoor die er wat beter uit ziet.
- De grens-muur met de barbaren is aangepast zodat het gebied van de barbaren niet zo klein lijkt.
Ik heb het liefst dat de woestijn blijft omdat daar ook compleet andere dingen kunnen worden gemaakt/verzonnen dat op het normale land en het, vind ik, ook meer waarde toevoegt aan de kaart. Maar als de meerderheid wil dat de woestijn weg gaat, of de volgende bewerker van de kaart, dan maakt het mij niet echt veel uit.
Mystery schreef:Gezien het even stilvalt zal ik nog een herinnering plaatsen.

Misschien om de activiteit te verhogen kunnen we nu een deadline instellen.
misschien is 1 december een goede deadline?
In- of uitklappen •
omdat ik me zaterdag ook verveelde heb ik nog wat gemaakt, dit hoeft ook niet gebruikt te worden.

Afbeelding
grote veranderingen:
- Een nieuw dorpje dat is aangevallen door de barbaren en in ruines ligt, er woont nog wel een dorpsgek die kapper en muzikant is, hij heeft een tent neergezet op de plek waar eest het gemeente huis was.

kleine veranderingen:
- Op verschillende plekken bomen neergezet;
- Een shortcut gemaakt naar de mijn vanuit een agility parcour;
- De kleur van een stukje woestijn in de ruines aangepast omdat die niet klopten

EDIT: een typefout
Laatst gewijzigd door Daan the 1e op zondag 4 november 2012, 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Slay a Stone »

OOPS was het helemaal vergeten :shock:
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Slay a Stone schreef: OOPS was het helemaal vergeten :shock:
kan gebeuren
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door thomkok10 »

ik hoop dat de woestijn blijft.
ik vind het best mooi wat Daan the 1e heeft gemaakt :D
inderdaad vind ik ook dat je hele andere dingen kan bouwen in de woestijn.
dus is er meer werk te doen.
het zorgt voor meer dingen om te bouwen.
het zet ook nog eens mensen aan het werk ;)
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Ik heb nog eenkeer de map aangepast :P
Hierbij heb ik de map naar het oosten iets groter gemaakt waardoor daar nu overal een grens is behalve in de woestijn (noord-oosten de bergen, midden de kasteeltuin, zuidoosten de muur om de barbaren tegen te houden.
Afbeelding

Ik dacht dat dit misschien wel handig zou zijn nu we een einddatum proberen vast te stellen.
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door thomkok10 »

Als er een eind datum moet worden gekozen zou het fijn zijn als het gewoon op 1 januari is want dan kunnen we genoeg dingen verzinnen.
Meschien na de eind datum kunnen we questlijnen en oude verhalen verzinnen voor deze kaart :D
Dan blijft er genoeg fantasie hier! :bier:

Meschien als het zo ver is helemaal boven de map een soort informatie boek creëren (ik bedoel niet in de paint map, gewoon boven in tekst) lekker wat informatie over gebieden ;)
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Mystery »

Ik ben het eens met de deadline van 1 december. Deze zal dan ook gehanteerd worden om de kaart zo leuk mogelijk te krijgen en het actief te houden. 1 januari is te lang, naar mijn mening.
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open] • [DEADLINE 1 DECEMBER]

Bericht door Daan the 1e »

Wow, ik kijk net bij de beginpost en zie dat ik al 10x(!!!) mee gedaan heb, dit is veel te verslavend...
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open] • [DEADLINE 1 DECEMBER]

Bericht door Mystery »

Haha, ik besloot hem eens te updaten. xD
Plaats reactie