Groepsproject Paint 3 • [Gesloten] • Winnaar: Daan the 1e

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door ThaTerror »

In het begin van een rivier worden nog stenen meegenomen, dus moeten we misschien we nog een paar daar neer leggen.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Ik reserveer de map tot 21:00
De Neusbeer
Berichten: 39
Lid geworden op: donderdag 20 september 2012, 21:24

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door De Neusbeer »

Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

hier is die dan:

Afbeelding
grote veranderingen:
-in het westen is er een stadje bij gekomen waar veel gehandeld word, deze heeft ook een lodestone.
-in het noorden is er een kasteel en een agility parcour gekomen, in het kasteel is er een daily challence mannetje, deze geeft challences aan mensen met hoge levels en die een quest hebben gehaald om in zijn kasteel te komen.

kleine veranderingen:
-de rivier is een beetje aangepast waar die ontstaat
-er is een pad van een dorpje naar de stad gegaan
Toegevoegd na 1 minuten:
De Neusbeer schreef: Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
ik wou joun deel ook weer toevoegen maar ik kon niet zien wat alles was dus had ik het toch maar niet gedaan, veel succes met de kaart verbeteren. :)
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door ThaTerror »

Daan the 1e schreef: hier is die dan:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
grote veranderingen:
-in het westen is er een stadje bij gekomen waar veel gehandeld word, deze heeft ook een lodestone.
-in het noorden is er een kasteel en een agility parcour gekomen, in het kasteel is er een daily challence mannetje, deze geeft challences aan mensen met hoge levels en die een quest hebben gehaald om in zijn kasteel te komen.

kleine veranderingen:
-de rivier is een beetje aangepast waar die ontstaat
-er is een pad van een dorpje naar de stad gegaan
Toegevoegd na 1 minuten:
De Neusbeer schreef: Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
ik wou joun deel ook weer toevoegen maar ik kon niet zien wat alles was dus had ik het toch maar niet gedaan, veel succes met de kaart verbeteren. :)
Originele rivier vond ik eerlijk gezegd leuker.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Tha Terror schreef:
Daan the 1e schreef: hier is die dan:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
grote veranderingen:
-in het westen is er een stadje bij gekomen waar veel gehandeld word, deze heeft ook een lodestone.
-in het noorden is er een kasteel en een agility parcour gekomen, in het kasteel is er een daily challence mannetje, deze geeft challences aan mensen met hoge levels en die een quest hebben gehaald om in zijn kasteel te komen.

kleine veranderingen:
-de rivier is een beetje aangepast waar die ontstaat
-er is een pad van een dorpje naar de stad gegaan
Toegevoegd na 1 minuten:
De Neusbeer schreef: Ik voeg mijn onbruikbare deel zo wel weer toe, na 21:00 als degene voor mij klaar is.
ik wou joun deel ook weer toevoegen maar ik kon niet zien wat alles was dus had ik het toch maar niet gedaan, veel succes met de kaart verbeteren. :)
Originele rivier vond ik eerlijk gezegd leuker.
Je mag van mij de aangepaste stukken van de rivier wel aanpassen naar hoe het was, het leek mij eerst zo wat mooier, maar dat is het niet.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Mystery »

Hm, de deadline kunnen we eerder instellen dan verwacht, niet?
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Slay a Stone »

Er moet nog wel wat opgevuld worden maar hij moet niet meer groter dus als er nog 5 mensen fzo nog wat aan doen is het wel vol. Dan nog iemand die zorgt dat overal bomen,stenen etc staan en dan is het wel goed denk ik.
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Ee hebben dacht ik nog geen datum afgesproken, dus als meerdere mensen een "compleet" gevoel hebben bij de kaart. Dan vind ik dat die op dat moment af is.
Onion
Berichten: 774
Lid geworden op: maandag 1 maart 2010, 17:44

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Onion »

Ik leen hem voor een kwartiertje of zo.

Afbeelding

-Noorden van donkere stad met bomen gevuld.
-Een paar veranderingetjes gemaakt bij de ingang van de stad.
-Wat ruwe randjes van de grote rivier weggehaald.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Slay a Stone »

Als ik morgen tijd heb zal ik ook nog wel wat bouwen.
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Slay a Stone schreef: Als ik morgen tijd heb zal ik ook nog wel wat bouwen.
Wil je dan aanpassen wat ik telkens vergeet? Naast het ancient forest zijn er 2 transport tekens in het water, wil je dat aanpassen?
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Mike Ross »

Die transport tekens zijn gewoon bootjes lijkt me?
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Exoemo »

Yup die bootjes had ik er gezet, dient als transportmiddel van The Ancient Forest naar een ander deel in The Ancient Forest. Kaart gereserveerd tot 23;30 btw ;)

Toegevoegd na 12 minuten:

Afbeelding

Wijzigingen
  • Nieuw agility parcours in het westen
  • De mijn in het oosten een grondige vernieuwing gegeven
  • Op sommige plekken nieuwe stenen en bomen geplaatst. Ook is er een klein hekje rond het pad in het westen geplaatst, ter hoogte van mijn nieuw agility parcours. Verder is er daar ook een nieuw meer.
  • Een klein slordigheidsfoutje in The Ancient Forest opgelost
  • Bij de grote stad met het grote marktplein in het westen heb ik de muren van de huizen aangepast zodat ze zijn zoals ze moeten zijn. Overal in de hoeken van de muren is het uiterste puntje weggedaan.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Slay a Stone »

Daan the 1e schreef:
Slay a Stone schreef: Als ik morgen tijd heb zal ik ook nog wel wat bouwen.
Wil je dan aanpassen wat ik telkens vergeet? Naast het ancient forest zijn er 2 transport tekens in het water, wil je dat aanpassen?
Ik zal ze wel meer aan het bos zetten.

Toegevoegd na 2 uur en 7 minuten:

Ik begin : 10:10
IK eindig: 11:00 max

Toegevoegd na 2 uur en 39 minuten:

Afbeelding
Veranderingen:
meer bomen in net noord westen + een begraafplek waar later messchien een minigame kan komen omdat ik er nergends (kan het mis hebben) 1 zag dus ik dacht ik zet er daar 1 neer.
Trappen in de grote stad
-> Pijltje bij bos meer aan land geplakt
Een gnome gilder,lodestone,portal voor huis weg gedaan
De zee-land oneffenheden wat mooier gemaakt
Het kan best dat ik nog wat gedaan heb maar dat ik dat vergeten ben 8-[
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Het noord-westen is een beetje aan het dood gaan.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Slay a Stone »

Daan the 1e schreef: Het noord-westen is een beetje aan het dood gaan.
Ik dacht, messchien komt het wel door een vulkaan uitbarsting en daarom bouwde ik er nog wat doden bomen omheen :P
Afbeelding
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Exoemo »

Volgens mij bedoelt hij dat de vulkaan en die stad etc. eigenlijk niet zo goed passen bij de rest van de map. En tbh geef ik hem daar gelijk in.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Mike Ross »

Exoemo schreef: Volgens mij bedoelt hij dat de vulkaan en die stad etc. eigenlijk niet zo goed passen bij de rest van de map. En tbh geef ik hem daar gelijk in.
De overgangen zijn inderdaad moeilijk te maken, maar het idee vind ik wel goed:

Noord-west - (on)doden
Noord-oost - bergen, trolls etc.
Zuid-west - elves
Zuid-oost - barbaren
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Groepsproject Paint 3 • [Open]

Bericht door Daan the 1e »

Tz-Kek schreef:
Exoemo schreef: Volgens mij bedoelt hij dat de vulkaan en die stad etc. eigenlijk niet zo goed passen bij de rest van de map. En tbh geef ik hem daar gelijk in.
De overgangen zijn inderdaad moeilijk te maken, maar het idee vind ik wel goed:

Noord-west - (on)doden
Noord-oost - bergen, trolls etc.
Zuid-west - elves
Zuid-oost - barbaren
En dan kan je het midden nog in tweeën delen, het anient forest en de beschaving (niet beledigend voor het bos bedoeld...)
Plaats reactie