Nieuwe reqs voor slayer masters

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Frank NSC
Berichten: 509
Lid geworden op: zaterdag 20 april 2013, 13:44
RS: Pale Memory (p2p)
Clan: Night Slayers Clan

Nieuwe reqs voor slayer masters

Bericht door Frank NSC »

Link naar RSOF:
http://services.runescape.com/m=forum/a ... 8229980,#0

Waar komt het op neer?
Voor EoC konden 1 def pures tasks halen in Shilo, sinds EoC kunnen we tot maximaal Vannaka.
De tasks van Vannaka zijn erg langzaam, zeker als je combat stats hoger worden. Hierdoor is het eigenlijk onmogelijk om als 1 def pure te slayeren.

Ik heb een nieuwe lijst gemaakt voor alle slayer masters:
Turael/Spria: No requirements.
Mazchna/Achtryn: Your highest combat skill must be atleast 20
Vannaka: Your highest combat skill must be atleast 35
Chaeldar: Your highest combat skill must be atleast 50
Sumona: Your highest combat skill must be atleast 60 and a slayer level op 35.
Duradel/Lapalok: Your highest combat skill must be atleast 70 and a slayer level of 50.
Kuradal: Your highest combat skill must be atleast 85 and a slayer level of 75.
Bijvoorbeeld.

Op deze manier kunnen mensen met 1 def op een goede manier slayeren.
Een voorbeeld:
Nu met 70 att, 67 str, 1 def en een verac's flail kill ik deadly red spiders (lvl 136) alsof 't niets is.
Abby demons zijn level 140.
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Nieuwe reqs voor slayer masters

Bericht door Roy Boy106 »

Nah combat requiment is goed genoeg voor mij. Als je een pure wilt zijn, moet je ook de consequenties volgen.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe reqs voor slayer masters

Bericht door Renschmov »

Ik snap het probleem en ik snap hoe vervelend het kan zijn, maar Slayer blijft een skill die met combat getraind moet worden en Defence is een deel van combat. Daarom vind ik het juist goed dat de combatrequirements per Slayermaster hoger zijn dan in dit topic voorgesteld wordt. Probeer jet probleem op een andere manier op te lossen, zou ik zeggen.
Afbeelding
Frank NSC
Berichten: 509
Lid geworden op: zaterdag 20 april 2013, 13:44
RS: Pale Memory (p2p)
Clan: Night Slayers Clan

Re: Nieuwe reqs voor slayer masters

Bericht door Frank NSC »

Renschmov schreef: Ik snap het probleem en ik snap hoe vervelend het kan zijn, maar Slayer blijft een skill die met combat getraind moet worden en Defence is een deel van combat. Daarom vind ik het juist goed dat de combatrequirements per Slayermaster hoger zijn dan in dit topic voorgesteld wordt. Probeer jet probleem op een andere manier op te lossen, zou ik zeggen.
Defence is een deel van combat inderdaad, maar dat zijn att, str, range en mage ook en die hoef je ook niet allemaal te trainen voor 200 combat.
Als je de huidige reqs door 2 zou delen (combat 150+ zou dus bv 75 attack en def zijn) zijn de reqs die ik hier voorstel hoger wat attack betreft.
Zie je zelf een andere oplossing anders dan def trainen :P?
Afbeelding
Plaats reactie