Venator -Reworked

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Venator -Reworked

Bericht door Fristiee »

Hoe heb ik Venator bedacht?:Dit is mijn hobby en opleiding: Game Art:Concept arts maken, 3d modelling.
Tekenen doe ik natuurlijk al vanaf toen ik 3 was en vanaf dat tot nu, alles zelf geleerd en geïnspireerd door runescape/world of warcraft om game art als mijn opleiding te gaan kiezen.
In de toekomst zou ik mijn tekeningen tot leven brengen met 3d modelling(nog niet geleerd), en zou het aan jullie laten zien.
Misschien dat ik ook een beetje Game development ga uitproberen en mijn werk letterlijk tot leven breng in een game.

-Je mag posten(In de tekening zelf zitten er een aantal interessante dingen: lore based), meer informatie volgt.

http://www.youtube.com/watch?v=ySXsFk3v-_Eoorbeeld van muziek dat tijdens het gevecht plaatsvind: http://www.youtube.com/watch?v=ySXsFk3v-_E

Non-soloable boss

Venator(Jager in het Latijns)
Combat level: 235(Vorago is 240, ik weet niet zeker of het even sterk is als Vorago)
Lifepoints: 250000 each phase
Attack style: Melee, ranged and magic(Balanced, all attackstyles kunnen mee doen)
Weakness: Staff of light geeft 20% meer damage omdat hij van Sliske is(shadow).<Voor mensen die geen 3bill kunnen uitgeven voor Seismics :)
Race: Human
Examine: He can't control himself!
Afbeelding

Uncommon:
Venator's book
Page 1, 2, 3, 4

Rare drops:
Venator's hammerblade (meer informatie volgt)
Recharging gems.

Very rare:
Venator's mask (cosmetic)

Location:
Walking somewhere in the deepest of the Wilderness hunting for enemies.(In de Wilderness kunnen mensen je aanvallen, als Vorago dichtbij is zal hij de speler die iemand aanvalt doden)

Did you find him?
Je kan hem challenge, wanneer het gevecht begint zal Venator je teleporteren een klein vierkante arena daarna zal hij zijn kracht inzetten en met zijn hammer op de grond slaan en een aardbeving maken die 50,000 hit verspreid door het aantal spelers die er zijn.

Gevecht met Venator:

Wat heb je nodig? Een basetank(hoeft niet, is alleen handig), dpsers: Ze moeten alle combat styles gaan gebruiken.
Phases: 5

Na elke einde van een phase kan je zien naar welke richting hij opkijkt, ga zo snel mogelijk uit zijn zicht!
Venator recharges door zijn wapen in de lucht te houden, na 3 seconde slaat hij met zijn wapen op de grond waardoor een windkracht/beving richting de kant waar hij naar kijkt gaat. Ontwijk je het niet snel genoeg? Dan krijg je een damage tussen 3k-5k.
Dit doet hij 3x.

Phase 1:

Venator zwaait met zijn wapen in de lucht waardoor de mensen die 5 vakjes van hem afstaan een bleeding krijgen van 1200, de bleeding stopt pas als zijn lifepoints onder de 120k is. Na de 120k lifepoints zal Venator zijn wapen in de luchthouden en zijn rechargen en zal na 20 seconde +100k lifepoints krijgen als je hem niet snel genoeg naar 1 lifepoints brengt.

Phase 2:

Venator activeert zijn berserker(zelfde effect als beserker abilitie), hierdoor lopen de mensen erg veel schade op.
Probeer hem te stunnen, dit zal tijdelijk(ligt eraan hoelang de stun duurt) zijn berserker uitschakelen.
Wanneer zijn berserker actief is kan je 100% damage op hem doen, wanneer hij gestunt is 50%.

Phase 3:

Venator roept de krachten van de shadows op waardoor een complete schaduw komt buiten het gebied van melee distance, wie hier instaat krijgt 2k bleed.
Nadat hij dit heeft gedaan slaat hij 3 spelers in het shadow gebied en bind ze waardoor ze vast zitten in de shadow gebied, je kunt hier alleen uit komen door freedom of escape/surge.
Als alle 3 de spelers weer terug in melee distance zijn gooit hij weer 3 spelers in de shadow gebied en zo gaat het maar door.

Phase 4:

In deze phase worden zijn shadow krachten sterker en recharged zijn wapen voor 8 seconde.
Na de 8 seconde komen er shadow spikes in de shadow gebied, mocht je er nog in staan dan krijg je een damage van 10k.
Je kunt dit ontwijken door in één van de corners waar light is te gaan staan.
Dit doet hij constant totdat hij 1lp is.
In deze phase doe je alleen 50% damage.

Phase 5:

In deze phase prayed Venator soulsplit en melee/ranged/mage reflect.
Om de 30 seconde komt er één vakje die niet zwart is waar alle spelers heen moeten, anders krijgen ze 500 bleed waardoor Venator healt.
Het zijn 4 dezelfde vakjes die om de 30 seconde veranderen, twee melee distance en de andere 2 verder weg.
Melee distance 1: Prayed Venator melee reflect, ranged is aangeraden om te gebruiken.
Vakje die verder wegstaat 1: prayed Venator ranged reflect, magic is aangeraden(duh) om te gebruiken.
Vakje die verder wegstaat 2: prayed Venator mage reflect, ranged is aangeraden om te gebruiken.
Melee distance 2: Prayed Venator mage reflect, melee is aangeraden om te gebruiken.
Probeer deze phase zo snel mogelijk af te maken want anders loop je erg veel damage op.

Lore(Niet alles zal erin staan omdat de rest in zijn boek staat)-SPOILERS VAN BESTAANDE QUESTEN

Zoals je ziet zie je een Sliske logo op zijn riem, dat betekent dat Sliske hem gemaakt heeft(future quest).
Zijn masker heeft controle over zijn lichaam en zijn krachten.
De tatoeages: Als je heel goed kijkt, zie je the stone of Jas, de eclipse en meer. Dus eigenlijk wat er in de toekomst komt.
Op zijn vingers zie je de godenlogo's: Saradomin, Zamorak, Armadyl en Seren(De andere goden vind hij nutteloos), in Missing Presumed dead probeerde Sliske een nieuwe God Wars beginnen. Sliske heeft Venator gemaakt voor de toekomstige God Wars, na de God Wars probeert sliske een krachtig wapen te maken(misschien een nieuwe elder weapon?) met Venator's wapen...(Misschien Sliske plan om echt de onverslaanbare god te worden)Verder vertel ik natuurlijk niet hoe, guess it;)



Meer volgt(?)
Laatst gewijzigd door Fristiee op zaterdag 2 november 2013, 16:14, 7 keer totaal gewijzigd.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Mystery »

Die ziet er übervet uit. :D
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Renschmov »

Wauw, hartstikke mooi! Met wat uitbreiding kan dit een super suggestie worden. Heb je dat trouwens zelf getekend?
Afbeelding
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door JochemRS »

50k hit vind ik een beetje overdreven. Ook neem ik aan het hij zichzelf wél kan controleren, anders kan hij toch nooit sterk zijn (hinting @ examine text)... wel mooi getekend trouwens
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Fristiee »

Fristiee schreef:
Renschmov schreef: Wauw, hartstikke mooi! Met wat uitbreiding kan dit een super suggestie worden. Heb je dat trouwens zelf getekend?
Ja en ik ben er nog mee bezig om het uit te werken.

Toegevoegd na 2 minuten:
JochemRS schreef: 50k hit vind ik een beetje overdreven. Ook neem ik aan het hij zichzelf wél kan controleren, anders kan hij toch nooit sterk zijn (hinting @ examine text)... wel mooi getekend trouwens
Gewoon net zoals Vorago ;) er is teamwork voor nodig om hem te verslaan.
En het masker, van de quest: Missing Presumed dead heeft de controle over zijn krachten.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Bearserk »

Deze guy kan zo als boss in het nieuwe barrows gestopt worden.
Afbeelding
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Fristiee »

Bearblock schreef: Deze guy kan zo als boss in het nieuwe barrows gestopt worden.
Dacht ik ook al aan :P
skykilling
Berichten: 232
Lid geworden op: donderdag 9 augustus 2012, 19:09
RS: Puur Water (p2p)

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door skykilling »

lijkt teveel op vorago. wel nice getekent.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Zeekoe »

skykilling schreef: lijkt teveel op vorago. wel nice getekent.
Wat?

Vind het gevecht mooi bedacht overigens! :D
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Slay a Stone »

skykilling schreef: lijkt teveel op vorago. wel nice getekent.
Whahaha nee gewoon niet.
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Siddy00 »

Fristiee schreef:(In de tekening zelf zitten er een aantal interessante dingen: lore based)
Ik ben inderdaad erg benieuwd naar het verhaal achter het icoon van Sliske aan z'n riem en de tekens van Saradomin, Zamorak, Armadyl en Seren (denk ik?) op zijn rechterhand. Ik twijfel er niet aan dat je daar iets voor in gedachten had, en als je daar evenveel creativiteit in kan stoppen als in de tekening en de rest van je suggestie ben ik er zeker van dat het episch wordt ^^

Over de tekening kan ik vrij kort zijn: fantastisch! Je hebt je zo te zien echt helemaal uitgeleefd, en er zit zoveel potentieel in aan achtergrondverhalen en andere epische dingen! Dan heb ik het over zijn gezicht, dat masker-achtige ding op zijn linkerschouder, de verf/tatoeages op zijn rechterarm, het icoon van Sliske, de godenlogo's en niet te vergeten zijn gigantische hamer :D

Door het gevecht in vijf fases op te delen, en met die windstoot-aanval na elke fase, zijn er inderdaad een aantal overeenkomsten met het gevecht met Vorago. Maar gezien de fases zelf volgens mij volkomen los staan van Vorago, zou ik dit eigenlijk gewoon zo laten. Je bent weer erg creatief geweest met de gevechtsfases, mijn complimenten daarvoor! Er zijn vast wel verbeterpunten (bijvoorbeeld voor de precieze tijden/schade en zo), maar de ideeën achter zijn aanvallen zijn het belangrijkst, en die heb je duidelijk weergegeven. Vooral fase 3 vind ik erg leuk bedacht, dat lijkt me echt enorm rottig om te moeten doen ;P

Iets dat ik me wel afvraag en waar je misschien nog verder mee kan (er staat onderaan nog (meer volgt), vandaar) is de locatie. Je hebt nu neergezet dat hij ergens in de Wildernis naar tegenstanders zoekt en dat je hem daar kunt uitdagen als je hem vindt. Vecht je dan gewoon in de echte Wildernis met hem, zodat andere spelers je tijdens het gevecht ook nog eens kunnen aanvallen, of wordt er een soort arena gecreëerd waar je niet meer in de Wildernis zit? Je hebt het in fase 3 bijvoorbeeld over 'buiten het gebied van melee distance', in fase 4 over 'corners' en in fase 5 over 'één vakje die niet zwart is', wat mij meer doet denken aan een soort vierkante arena dan aan een stuk barre grond midden in de Wildernis (hoewel dat ook een arena kan vormen als het afgebakend wordt).

In ieder geval zou ik er vooral mee verder gaan. Je hebt hier een pracht van een suggestie staan en meer dan genoeg middelen om hem met nog meer fantastische dingen uit te breiden ^_^
Afbeelding
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Fristiee »

In- of uitklappen •
Siddy00 schreef:
Fristiee schreef:(In de tekening zelf zitten er een aantal interessante dingen: lore based)
Ik ben inderdaad erg benieuwd naar het verhaal achter het icoon van Sliske aan z'n riem en de tekens van Saradomin, Zamorak, Armadyl en Seren (denk ik?) op zijn rechterhand. Ik twijfel er niet aan dat je daar iets voor in gedachten had, en als je daar evenveel creativiteit in kan stoppen als in de tekening en de rest van je suggestie ben ik er zeker van dat het episch wordt ^^

Over de tekening kan ik vrij kort zijn: fantastisch! Je hebt je zo te zien echt helemaal uitgeleefd, en er zit zoveel potentieel in aan achtergrondverhalen en andere epische dingen! Dan heb ik het over zijn gezicht, dat masker-achtige ding op zijn linkerschouder, de verf/tatoeages op zijn rechterarm, het icoon van Sliske, de godenlogo's en niet te vergeten zijn gigantische hamer :D

Door het gevecht in vijf fases op te delen, en met die windstoot-aanval na elke fase, zijn er inderdaad een aantal overeenkomsten met het gevecht met Vorago. Maar gezien de fases zelf volgens mij volkomen los staan van Vorago, zou ik dit eigenlijk gewoon zo laten. Je bent weer erg creatief geweest met de gevechtsfases, mijn complimenten daarvoor! Er zijn vast wel verbeterpunten (bijvoorbeeld voor de precieze tijden/schade en zo), maar de ideeën achter zijn aanvallen zijn het belangrijkst, en die heb je duidelijk weergegeven. Vooral fase 3 vind ik erg leuk bedacht, dat lijkt me echt enorm rottig om te moeten doen ;P

Iets dat ik me wel afvraag en waar je misschien nog verder mee kan (er staat onderaan nog (meer volgt), vandaar) is de locatie. Je hebt nu neergezet dat hij ergens in de Wildernis naar tegenstanders zoekt en dat je hem daar kunt uitdagen als je hem vindt. Vecht je dan gewoon in de echte Wildernis met hem, zodat andere spelers je tijdens het gevecht ook nog eens kunnen aanvallen, of wordt er een soort arena gecreëerd waar je niet meer in de Wildernis zit? Je hebt het in fase 3 bijvoorbeeld over 'buiten het gebied van melee distance', in fase 4 over 'corners' en in fase 5 over 'één vakje die niet zwart is', wat mij meer doet denken aan een soort vierkante arena dan aan een stuk barre grond midden in de Wildernis (hoewel dat ook een arena kan vormen als het afgebakend wordt).

In ieder geval zou ik er vooral mee verder gaan. Je hebt hier een pracht van een suggestie staan en meer dan genoeg middelen om hem met nog meer fantastische dingen uit te breiden ^_^

:) Dankje voor je reactie, en ja lore based bosses maken het natuurlijk interessanter.
Ook heb ik de phases zo gemaakt dat alles gebalanceerd is, zodat het niet alleen magers nuttig zijn zoals je ziet bij Vorago is melee nogal nutteloos.
De phases lijken nogal op Vorago omdat ik het even moeilijk wil maken als Vorago : )
En natuurlijk is dit nog een suggestie, het is niet perfect :p maar ik kan natuurlijk hulp gebruiken bij de phases om wat dingen te fixen : ) Misschien te veel bleeding bijv :p?
Ook ben ik nog bezig met het verder werken van dit suggestie,..

Toegevoegd na 2 minuten:
Slay a Stone schreef:
skykilling schreef: lijkt teveel op vorago. wel nice getekent.
Whahaha nee gewoon niet.
Volgens mij bedoelt hij het gevecht : )

Toegevoegd na 22 minuten:

Ik heb het bijgewerkt, alles zal worden uitgelegt; dus een stukje van de lore.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Mystery »

Slay a Stone schreef:
skykilling schreef: lijkt teveel op vorago. wel nice getekent.
Whahaha nee gewoon niet.
Let eens even een beetje op je haat. Nergens voor nodig.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Venator (Nieuwe boss)

Bericht door Slay a Stone »

Mystery schreef:
Slay a Stone schreef:
skykilling schreef: lijkt teveel op vorago. wel nice getekent.
Whahaha nee gewoon niet.
Let eens even een beetje op je haat. Nergens voor nodig.
Ik had het niet over de suggestie hoor. Suggestie zelf vind ik prachtig.
Afbeelding
Plaats reactie