Barb fishing met abilitybar

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Thomas knal
Berichten: 6
Lid geworden op: zaterdag 13 maart 2010, 16:55
RS: knalfox (p2p)
Clan: catherby

Barb fishing met abilitybar

Bericht door Thomas knal »

Hallo iedereen,

persoonlijk heb ik een hekel aan het trainen van de skill fishing omdat die zo traag is. De snelste manier dat er is(volgens mij) is barbarian fishing. Het rotte eraan is dat je de fish niet kan droppen met je toetsen via je ability bar omdat je de barb fish dan grind. Nu moet je telkens klikken in je inventory of ability bar om te fish te kunnen droppen. Het is dom want dit is 1 van enige fish die je niet kunt quickdroppen met je abilitybar.

Ze zouden moeten updaten dat je ook barbarian fish kan droppen door middel van toetsen met je ability bar.

Wat vinden jullie hiervan?
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Barb fishing met abilitybar

Bericht door Kweet Vaniks »

Kleine suggestie topic. Verder wel een tof idee, ik ben er zeker een voorstander van.
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Barb fishing met abilitybar

Bericht door Jas »

Zorg dat je One mouse button aan hebt staan en sleep je action bar iets naar beneden, als je op de juiste plek klikt kom je automatisch op Drop te staan en hoef je alleen maar te spamklikken. Je went er heel snel aan!
Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Barb fishing met abilitybar

Bericht door Melanie »

Misschien een leuk idee om als je bv ctrl of alt indrukt + de key voor ability dat het dan 2 optie doet.
mcdonald
Berichten: 86
Lid geworden op: vrijdag 15 januari 2010, 7:32
RS: mcdonald098 (p2p)
Clan: beyond the limit

Re: Barb fishing met abilitybar

Bericht door mcdonald »

zeker dat dit een goede update zou zijn, zelf zit ik hier ook al een poosje mee
Afbeelding
Plaats reactie