Falador Rework

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Gesloten
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Falador Rework

Bericht door Going4Quests »

Ik wil al voor een heel lange tijd een grafische rework voor Falador, maar op RuneFest 3 is er helaas gezegd geweest dat er minder grafische vernieuwingen plaats gaan vinden omdat het te veel budget in beslag neemt voor gameplay. Hierdoor ben ik gaan na te denken hoe Jagex dan toch (snel) een rework voor Falador kan maken, en ik denk dat ik een goed idee hiervoor heb.
Gewone huizen
Met de vrij recente update die de nieuwe tutorial introduceerde is Ashdale toegevoegd, een stad van Saradoministen en dus in de stijl van een echte Saradominist city. Zo ben ik beginnen te denken dat Falador bijgewerkt zou kunnen worden met onderdelen van Ashdale zodat er niet te veel budget "verloren gaat".
Afbeelding
De meeste huisjes hebben ook ongeveer dezelfde kleur dakpan als de daken in Falador dus dat komt denk ik wel goed. Ook zijn muren makkelijk verkleurt of kunnen de prachtige witte muren van Burthorpe herbruikt worden. Burthorpe is tenslotte ook in Asgarnia en Saradominist.
White Knight Castle
Voor het White Knight Castle zou Jagex een witte recolor kunnen maken van het Black Knight's Fortress of zich baseren op kastelen en/of forten van Burthorpe. (zie hierboven)
Guards
Ik dacht dat ik ergens ooit gelezen had (in-game) dat de guards in het Clan Camp en de Clan Citadels van Falador komen, dus zo kan Jagex de grafische models van de City Guards ineens doorvoeren met blauwe capes.
White Knights
Het armour van spelers en NPCS tijdens de World Events en in God Wars Dungeon hebben allemaal nieuwe graphics van White/Temple Knights. Dus ik denk dat deze ook overgedragen kunnen worden.
Afbeelding
Indien jullie nog ideeën hebben hoe Falador makkelijk vernieuwt kan worden hoor ik het graag van jullie! Ik ben bezig met een Engelse versie ook voor op de RSOF te posten binnenkort. :)

Met vriendelijke groeten
Going4Quests
Laatst gewijzigd door Going4Quests op dinsdag 25 februari 2014, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: Falador Rework

Bericht door Noob »

Hoewel ik het idee van de NPC's wel oké vind (en me afvraag waarom ze dat nog niet gedaan hebben...), zint het me niet zo om in Falador een kopie van andere onderdelen van Gielinor te zien. Dan wacht ik liever nog een jaar of twee. :P
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Falador Rework

Bericht door Going4Quests »

Ach, zo is dat wel algemeen in RS kingdom per kingdom of God per God.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Falador Rework

Bericht door Bearserk »

pls niet nog meer graphics recyclen, het ziet er gewoon echt niet uit.
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Falador Rework

Bericht door Lars »

Leuk idee maar wat is er mis met falador atm? :P
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Falador Rework

Bericht door Going4Quests »

Nogal outdated in graphics.
sjoerdd
Berichten: 343
Lid geworden op: dinsdag 24 augustus 2010, 19:34
RS: Pann (p2p)

Re: Falador Rework

Bericht door sjoerdd »

Going4Quests schreef: Nogal outdated in graphics.
niet alleen graphics, op Artisans Workshop na is er niets te doen ;o
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Falador Rework

Bericht door Going4Quests »

Oh Falador rework staat op de to do list van de ninjas. :shock:
Gesloten