"Public off" terug

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

"Public off" terug

Bericht door Rems »

Ik was laatst aan het afk vissen bij rocktails in w84. Zoals iedereen weet, is het daar erg druk. Het komt best vaak voor dat mensen allemaal zitten te bitchen op elkaar daaro, stomme kút banner die hele tijd schreeuwen "henkie penke has a total level of 3116!" wow such stats. En niet te vergeten rocktails die tegen players praten (??????????????)

Vroeger had je hier een mooie 'public off' knop voor, zo kon je alle tards muten. Nu is die er niet meer, er is alleen een 'public hide' ze noemen hem wel 'off' maar je ziet alsnog gele tekst in je scherm, alleen niet in de balk. Oja, en nog 1, ookal heb je je public op zogenaamd 'off' staat gaat dat msn-mannetje met wereld bol alsnog knipperen als er tards praten, wanneer je bijvoorbeeld in het tabje clan chat zit.

Ik vind dit erg afleidend allemaal, vooral die banners zijn stront **** gódverdomme irritant. Ik doe vooral rocktails tijdens schoolwerk, dus ik zou het fijn vinden als ik alleen rustgevende vissers op mijn beeldscherm zie.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: "Public off" terug

Bericht door Mystery »

Alleen is het niet echt een grote suggestie he. :p Misschien kun je het voorstellen op de RSoF zelf, zodat het Ninjateam ernaar kan kijken bijvoorbeeld.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: "Public off" terug

Bericht door Rems »

Tentamenweek maakt mij meestal chagrijnig :-({|=

Welk forumdeel kan ik dat posten?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: "Public off" terug

Bericht door Mystery »

Suggestions ergens denk ik. :p
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: "Public off" terug

Bericht door Kweet Vaniks »

Gnome
Berichten: 618
Lid geworden op: woensdag 22 september 2010, 19:04
RS: Magic Mike (p2p)
Clan: Virtuous
Oude naam: redbullplane

Re: "Public off" terug

Bericht door Gnome »

Waarom vloek je in je suggestie?
Afbeelding
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: "Public off" terug

Bericht door Eend »

Hij wil op die manier aantonen hoe de public hide optie hem dermate heeft beïnvloedt zodat hij nu zelf lelijke woorden gaat zeggen. Zodra de public off er terug is, zal hij deze woorden niet meer gauw tegenkomen en dus ook niet langer overnemen.

Mijn stem heb je.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: "Public off" terug

Bericht door Gozert »

Als je ze @ignore plant, stoppen die banners dan ook niet?
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: "Public off" terug

Bericht door Ricardo »

Eend schreef: Hij wil op die manier aantonen hoe de public hide optie hem dermate heeft beïnvloedt zodat hij nu zelf lelijke woorden gaat zeggen. Zodra de public off er terug is, zal hij deze woorden niet meer gauw tegenkomen en dus ook niet langer overnemen.

Mijn stem heb je.
Plaats reactie