Dead of chivalry - vervolg!?!

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
sanderkrijt
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 7 augustus 2011, 7:17
RS: Sanderkrijt (f2p)
Clan: TheWarMonkeys

Dead of chivalry - vervolg!?!

Bericht door sanderkrijt »

Hallo lunagang,

Aangezien de doodsheid in mijn favoriete forum deel :( ben ik opzoek gegaan naar een oplossing :-k . Ik mag dan nooit wat posten maar ik las het met plezier! Maar heb ik zelf maar wat gemaakt of geprobeerd.

Ik zat op het engelse(/officiële) suggestie forum en zag dit bericht:
In- of uitklappen •
13-Feb-2014 13:54:21
door mod stu:
The Death of Chivalry is a F2P novice quest released last year, which replaced the Black Knights' Fortress quest.

A sequel to Death of Chivalry is not currently in development, but in the meantime I'd like to gather your feedback and suggestions about how you'd like Sir Owen's quest series to continue.

At this early stage, I'm particularly interested in your preferences for story structure and character development.

eg

What would you like to happen in the sequel?

Which characters from Death of Chivalry (Sir Owen, Fern, Saradomin, Dawn, etc) would you like to see return? Which would you rather not see again?

What burning questions do you have that you'd like to ask the cast of characters?

What would you like to happen to these characters?

What choices would you like to make during the quest?

Which choices that you made in Death of Chivalry would you most like to see acknowledged?

What rewards would you like to get? (Bear in mind that it'd be a novice entry-level quest, but some post-quest rewards could be locked behind high-level skill requirements.)

En daar ben ik dus aan gaan werken! :mrgreen:
maar voor de mensen die niet goed engels kunnen heb ik hier een vertaling:
In- of uitklappen • vertaling
The Death of Chivalry is een F2P quest die begin dit jaar uit kwam. deze quest heeft de quest Black knights' fortress vervangen

er word op het moment niet gewerkd aan een vervolg op de Death of Chivalry, maar ondertussen zou ik graag feedback en suggesties hebben over de quest serie van Sir Owen om zo deze te kunnen vervolgen.

dit is een vroeg deel van het proces van het maken van een nieuwe quest, ik ben vooral geintreseerd in jullie voorkeuring voor het verhaal en de karakters.

bijv.

Wat wil je dat gebeurd in het vervolg?

Welke karakters van Death of Chivalry (Sir Owen, Fern, Saradomin, Dawn, etc) zou je graag opnieuw willen zien? en welke niet?

Welke brandende vragen zou je willen stellen aan de karakters?

Wat zou je graag zien gebeuren met de karakters?

Welke keuzes zou je graag tijdens de quest willen maken?

Welke keuzes die je hebt gemaakt in Death of Chivalry zouden invloed moeten hebben op wat er gebeurd in het vervolg?

welke beloningen wil je aan het eind van de quest krijgen? (hoe wel in je gedachten dat het een quest is voor beginnende mensen, sommige beloningen hebben een hogere level in een skill nodig!)

hier heb ik een leistje van alle sugesties(alleen mij dus nog!):
In- of uitklappen • alls je je eigen idee wil geven!

Code: Selecteer alles

[b]Wat wil je dat gebeurd in het vervolg?[/b]

[b]Welke karakters van Death of Chivalry (Sir Owen, Fern, Saradomin, Dawn, etc) zou je graag opnieuw willen zien? en welke niet?
[/b]
[b]Welke brandende vragen zou je willen stellen aan de karakters?[/b]

[b]Wat zou je graag zien gebeuren met de karakters?[/b]

[b]Welke keuzes zou je graag tijdens de quest willen maken?[/b]

[b]Welke keuzes die je hebt gemaakt in Death of Chivalry zouden invloed moeten hebben op wat er gebeurd in het vervolg?[/b]
[b]
welke beloningen wil je aan het eind van de quest krijgen? (hoe wel in je gedachten dat het een quest is voor beginnende mensen, sommige beloningen hebben een hogere level in een skill nodig!)[/b]

In- of uitklappen • wat ik wil
Wat wil je dat gebeurd in het vervolg?
ik hoop dat er nog meer goden kommen. en dat je keuze moet maken die uitmakken voor de rest van de quest of voor je beloningen.

Welke karakters van Death of Chivalry (Sir Owen, Fern, Saradomin, Dawn, etc) zou je graag opnieuw willen zien? en welke niet?
ik zou graag natuurlijk Sir owen, dawn en fern willen terug zien. maar van mij mag Saradomin weg!

Welke brandende vragen zou je willen stellen aan de karakters?
aan fern waar de enchanted villages is en of er nog andere centaurs zijn!

Wat zou je graag zien gebeuren met de karakters?
ik zou het vet vinden als sarodomin (of een andere god) door een gebeurtenis iets toe doet aan het terein of een karakter. maar natuurlijk ook dat sir owen weer hellemaal geneest.

Welke keuzes zou je graag tijdens de quest willen maken?
kiezen voor Sarodomin of om toch godless (godenloos) te gaan. want ik zelf vecht liever techen de goden zonder een andere god dan met!

Welke keuzes die je hebt gemaakt in Death of Chivalry zouden invloed moeten hebben op wat er gebeurd in het vervolg?
het zou vet zijn wanneer je beleefd techen saradomin doet dat hij jou meer zou helpen of juist sir Owen.

welke beloningen wil je aan het eind van de quest krijgen? (hoe wel in je gedachten dat het een quest is voor beginnende mensen, sommige beloningen hebben een hogere level in een skill nodig!)
ik zou het vet vinden om nog meer titels te krijgen. of iets van de hoorn van Elora om jezelf mee te genezen of je vrienden weer tot leven te weken wat er dan tot zou leiden dat ze dan als gecorrumpeerde versie van hen terug kommen!


bedankte voor het lezen, ik hoop dat jullie het vet vonden! :D/
gr. SK
Runescape is a game!
Plaats reactie