Skin drops: Bandos af

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Skin drops: Bandos af

Bericht door Fristiee »

Wat zijn skins? Skins zijn eigenlijk het zelfde als overrides uit solomon's general store.
Waarom skins(overrides) gemakkelijk kopen als je het als drop kan krijgen van een boss?
Je kan overrides kopen uit de sgs en laten zien dat het geld hebt om ze te kopen maar waarom niet overrides dragen om te laten zien dat je het zelf met moeite en tijd gehaald hebt?
Zelfs de sterkste/duurste gear dragen betekent niet dat je experienced bent in bepaalde dingen zoals PvM.
Het is eigenlijk het zelfde idee als achievements/tasks armour(Falador shield 4, ardougne cloak 4 enz.), je laat dus zien dat je er moeite voor heb gedaan om het te halen.

Wat zijn de voordelen?
Je kan laten zien dat je het zelf hebt gehaald.
Mensen zullen oude(dead content) bossen een bezoekje brengen.

Skins zijn cosmetic, je kan ze dragen als je ze geactiveerd hebt(precies zoals sgs items).
Skins zullen in delen worden gedropt(head part, body part enz), zodat je ze niet zomaar in één keer kunt halen maar er meer tijd in besteed om het te krijgen.
Ze zijn untradeable, dus het laat dus zien dat je er zelf moeite voor hebt gedaan.
Je kan elke part activeren zodat ze in je wardrobe komen.

Ongeveer alle bosses zullen een set droppen, misschien zelfs the giant mol(wel in hard mode).

More soon...


Momenteel ben ik bezig met de Bandos skin concept.

Wat willen jullie dat ik als volgende ga maken? Bijvoorbeeld; Armadyl, King Black Dragon of een ander dead content boss? Jullie keuze : )



General Graador en zijn minions


Bandos skin drops:
Skin pieces: 6(head, body, legs, gloves, boots and sword(2h))
Kans op drop: Rare, very rare van minions.

Concept:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Armadyl skin drops:
Concept(Dit zou hem waarschijnlijk niet worden maar het leek me leuk om een voorbeeld te laten zien):
Afbeelding
More coming soon...
Laatst gewijzigd door Fristiee op vrijdag 25 april 2014, 16:26, 5 keer totaal gewijzigd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Skin drops (uitgebreid)

Bericht door Zeekoe »

Ziet er goed uit! Als volgende zou ik graag Vorago zien, maar dat is misschien al wat snel. :P
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Re: Skin drops (uitgebreid)

Bericht door Fristiee »

Zee koe schreef: Ziet er goed uit! Als volgende zou ik graag Vorago zien, maar dat is misschien al wat snel. :P
Die ga ik zeker doen maar niet te vroeg, ik hou graag bekende/populaire bossen voor t laatst zodat ik er meer mijn best op kan doen :)
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Re: Skin drops (uitgebreid)

Bericht door Fristiee »

Bandos concept is niet zo erg goed gelukt :S Ben nou eenmaal nog een amateur.
Volgende concept zou iets beter worden.

Bandos krijgt misschien een rework.
Laatst gewijzigd door Fristiee op vrijdag 25 april 2014, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Skin drops (uitgebreid)

Bericht door Slay a Stone »

Wat me ook wel leuk lijkt is dat elke boss een pet dropt. Die krijg je dan bv of na 2000 kills, of met een heel zeldzame drop rate!
Afbeelding
Fristiee
Berichten: 90
Lid geworden op: donderdag 28 februari 2013, 18:59
RS: Fristie (p2p)
Clan: Last of PvM

Re: Skin drops (uitgebreid)

Bericht door Fristiee »

Slay a Stone schreef: Wat me ook wel leuk lijkt is dat elke boss een pet dropt. Die krijg je dan bv of na 2000 kills, of met een heel zeldzame drop rate!
Dat is zeker een leuk idee:) 2000kills lijkt me echt iets te veel, ik denk dat het beter is als het een very rare wordt.
Ik zou er over nadenken en misschien een paar concepts van maken :)
Plaats reactie