Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door RoodWitBlauw »

Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"
[/size]

Waarom deze suggestie?
Misschien kennen jullie dit probleem; elke keer als ik mijn bank mooi op orde heb gemaakt, heb ik na een tijd steeds hetzelfde probleem. Aangezien ik te lui ben iedere keer als ik items uit mijn inventory op de bank zet, alles weer op de 'goede'plek te zetten, ligt alles na een paar uren alweer overhoop (items in de 'verkeerde' tabs, etc.). Om dit probleem te voorkomen kopen/bemachtigen veel mensen twee dezelfde items om te zorgen dat alles op z'n plek blijft als je bijvoorbeeld een setje Bandos Armour van de bank haalt om te gaan vechten. Dit is natuurlijk niet voor iedereen te betalen, dus daarom deze suggestie!

Wat is het idee?
Mogelijkheid 1: Right-click optie
Met de right-click optie op elk item heb je nu een extra optie 'Make Placeholder'. Hierdoor word er van dat item een Placeholder gemaakt. Als je vervolgens het item van je bank haalt, blijft het icoon van het item zichtbaar en op z'n plek staan, maar staat er linksboven een '0' en is de kleur licht vervaagd. Wanneer je vervolgens het item weer op je bank zet, komt het op dezelfde plek.

Mogelijkheid 2: Placeholder mode.
Onderaan de bank interface komt een nieuwe knop, die de 'placeholder mode' activeerd. In deze modus kan je gewoon items verslepen, en tabs maken, maar geen items van de bank halen. Wanneer je op een item klikt, zal het item worden gemarkeerd als 'placeholder' en oplichten. Als je vervolgens weer uit 'placeholder mode' gaat en het item van je bank haalt, blijft het icoon van het item zichtbaar en op z'n plek staan, maar staat er linksboven een '0' en is de kleur licht vervaagd. Wanneer je vervolgens het item weer op je bank zet, komt het op dezelfde plek. Dit zou sneller moeten zijn als methode 1.

Extra toevoegingen:
Slay a Stone schreef: Optie dat je ze allemaal "aan" zet pls. Ik heb geen zin om 700 items aan te klikken.
In 'placeholder mode' zal er een optie zijn om alle items in de bank te markeren als placeholder, de items enkele items die je dan niet als placeholders wilt moet je dan nog handmatig aanklikken.

Dit zijn zomaar even wat dingen die in mij opkwamen, als jullie zelf nog een goed idee hebben of een goede toevoeging hebben op wat er al is, vertel het. :)

Quick find code: 373-374-846-65403437

~RoodWitBlauw
Laatst gewijzigd door RoodWitBlauw op donderdag 26 juni 2014, 12:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door Daan »

Tbh is dit een Nederlands forum dus ik vind dat de suggestie ook in het Nederlands moet.

Toegevoegd na 42 seconden:

Maar verder is het wel een goed idee. Hoef je ook geen 2 skillcapes te kopen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door Zeekoe »

Love it.
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door RoodWitBlauw »

Ik had hem eerst op het RS forum geplaatst, dus vandaar dat het in het engels is. Ik zal het morgen naar het nederlands vertalen en er nog op verdergaan.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door Zeekoe »

Heb je een link om te supporten?
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door Eend »

^ > 373-374-846-65403437 op Engelstalig forum.

Graag de suggestie in het Nederlands, inderdaad.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door Slay a Stone »

Optie dat je ze allemaal "aan" zet pls. Ik heb geen zin om 700 items aan te klikken.
Afbeelding
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door RoodWitBlauw »

Slay a Stone schreef: Optie dat je ze allemaal "aan" zet pls. Ik heb geen zin om 700 items aan te klikken.
Toegevoegd.
konijn99
Berichten: 552
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 9:57
RS: boskonijn9 (p2p)
Clan: paprikakokje

Re: Nieuwe Bank Functie; "Placeholders"

Bericht door konijn99 »

heb hier ook al aan gedacht, support
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bekijk mijn [road to 5k DKS kills] in het buit topic! [1000/5000]
Plaats reactie