Het kleinesuggestiestopic [Archief]

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Hier, speciaal nog voor jullie, een teaser van mijn construction rework idee dat ik aan het maken ben. Het is een screenshot van één van de interfaces :) Helemaal zelf gemaakt btw :)
Afbeelding
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

Erg mooi gemaakt Exoemo. :)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Siddy00 »

Wauw, mooi gemaakt! (en yay voor meer dan 15 pets!) Erg benieuwd naar de volledige suggestie als hij af is! ^_^
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Kan nog wel even duren voordat de hele suggestie af is, maar de basis is zeker al gelegd.

Mijn construction rework gaat eruit komen te zien dat je vanaf dan een groot stuk land krijgt (zoals de citadels), en dat je dat land in zones kan verdelen: House, garden, lake en dungeon. Dit ter vervanging van het huidige onvrije kamer-systeem. Je zal in het huis en de tuin zelf ook nog extra muren en hekken kunnen bouwen, zodat je zelf eventueel kamers kan vormen. Je zal dus ook eigen deuren kunnen plaatsen.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Zeekoe »

Ziet er nice uit! :shock:
Typhon
Berichten: 1033
Lid geworden op: maandag 21 juli 2008, 13:03
RS: Scheper (p2p)
Clan: 't Gekkenhuis
Oude naam: Jcscheper

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Typhon »

Zou het niet geweldig zijn als er een optie kwam dat je elke quest opnieuw kan doen?
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Going4Quests »

Als je meerderjarig bent, en je interfaces kan programmeren, kan je dan gaan solliciteren bij Jagex? :D
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door JochemRS »

Ik hou echt heel veel van construction, vooral van dungeons. Maar de pit-monsters in de dungeon zijn nog steeds niet geupdate naar EOC standaarden, een pit iron dragon heeft 1550 hp en een max hit van 550 met zijn dragonfire attack, wat natuurlijk veel te weinig is, zeker voor zijn 204 combat. Ik wil graag weer mijn construction trainen en mijn huis, voornamelijk mijn dungeon weer is opnieuw bouwen, maar dan wil ik wel dat het ook wat waard is, en niet dit soort shit :shock:

Als je het er mee eens bent reageer dat dan aub hier :D Alvast bedankt

Het zou ook nog is helpen om wat money uit het spel te halen wat ofc. niet verkeerd is met al die nieuwe coins in de game van sof.
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door jan951 »

Ik zat te denken aan het volgende:

Er lopen behoorlijk wat goblins, ratten e.d. rond in runescape.
Zou het geen aardig idee zijn om een knopje te maken. Clear area.

Wat houdt deze optie nu precies in:
Zodra je een rat of goblin (of andere soorten monsters die hiervoor zijn aangewezen) hebt gedood, dan komt hij niet terug, maar zal hij voor altijd weg blijven als je deze optie aan hebt staan. Je zal hiervoor ook alle rattenholen moeten dichten die in de omgeving zijn, anders zal het niet werken.
Het leuke vind ik, is dat je je omgeving van vervelende monsters kan verlossen, die voor als je een hoog level hebt eigenlijk niet meer van betekenis zijn.

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door jens9 »

Smithing reballance

Intro
Een bekend voorgesteld idee, aangepast aan de evolution of combat.

Smithing Aanpassing
  • Er is nu een faal kans tijdens het proces tussen bar en wapen/armour.
  • Op het moment dat je het wapen vrijspeeld zal de faal kans ongeveer 50% zijn.
  • Met de ring of smithing word dit verhoogd tot 60%
  • Elke level boven het level dat je het aanmaken van dit wapen/armour vrijspeeld zal je slaagkans vergroten met 0,5% Bijvoorbeeld een Bronze dagger zal op smithing level 99 een 99,5% slaagkans bereiken.
  • Een faal wil niet zeggen dat je de materialen verliest. Inplaats daarvan krijg je een corrupt versie in de plaats.
  • Wanner je een corrupt versie produceert zul je slecht 90% van de totale exp verdienen.
Adjustment Corrupt Equipement
  • Corrupt Equipement zal nu sneller verlopen bij het gebruik van combat abilities die worden uitgevoerd door vijandige spelers. Dit voorkomt dat corrupt equipement een plaatsvervanger wordt voor normale equipement, vooral voor wildy gebruik. Het verlopen van de tijd zal vooral verlagen wanneer je tegenstander gebruik maakt van ultieme abilities.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Sorry, maar ik vind dat een slecht idee. Smithing is nu al underpowered, en jij wilt het rebalancen door smithing nóg slechter te maken?
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Renschmov »

Nee, dit vind ik ook echt niks. Het enige armour dat op de markt komt via Smithing, is armour voor lage levels. Armour voor hoge levels wordt vrijwel alleen maar verkregen via drops. Ik snap dan echt niet waarom je Smithing zou willen nerfen...
jens9 schreef:
  • Op het moment dat je het wapen vrijspeeld zal de faal kans ongeveer 50% zijn.
  • Met de ring of smithing word dit verhoogd tot 60%
Er staat nu trouwens dat met een ring of smithing de faalkans groter wordt ^^ ;)
Afbeelding
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door jens9 »

Renschmov schreef: Nee, dit vind ik ook echt niks. Het enige armour dat op de markt komt via Smithing, is armour voor lage levels. Armour voor hoge levels wordt vrijwel alleen maar verkregen via drops. Ik snap dan echt niet waarom je Smithing zou willen nerfen...
jens9 schreef:
  • Op het moment dat je het wapen vrijspeeld zal de faal kans ongeveer 50% zijn.
  • Met de ring of smithing word dit verhoogd tot 60%
Er staat nu trouwens dat met een ring of smithing de faalkans groter wordt ^^ ;)
Kleine typo, het was trouwens maar een oefening voor een groter ideetje. Ze zouden smithing echt wat interessanter moeten maken voor hogere levels. Misschien iets voor een later ideetje.
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

Bakriminel bolts zijn nutteloos aangezien Royal bolts beter en goedkoper zijn (beiden level 80 bolts).

Mijn suggestie is om ze om te vormen tot Bakriminel throwing knifes (level 80 Thrown weapons of level 75 als 80 te OP zou zijn voor iets dat bijna niets kost). Er komen dan ook Off-hand bakriminel throwing knifes. Bakriminel bolt tips worden Bakriminel knife blades en Bakriminel bolt shafts worden Bakriminel knife handles.

Ook moeten de Bloodwood trees meer logs geven, maar wel maar één respawn per dag na 00:00 GMT in plaats van per 6 uur.



De Bolt pouch is ook nutteloos. Kan vanaf nu gedragen worden in de ammo slot. Je kan de pouch open en selecteren welke bolt je wilt gebruiken voor je ranged wapens, als je dual crossbows hebt kun je 2 soorten bolts selecteren, één voor de mainhand crossbow en een ander voor de off-hand crossbow, net als met dual magic bij het selecteren van je spreuken.

Dit is omdat bijvoorbeeld iemand gebruikt mainhand Chaotische crossbow en off-hand Rune crossbow en Royal bolts als ammo, dan werkt de Rune crossbow niet omdat Rune crossbows geen Royal bolts kunnen schieten. Een ander voorbeeld is met Karil pistol crossbows die bolt racks gebruiken (deze kunnen dan vanaf nu ook in de Bolt pouch gezet worden).
Deemril
Berichten: 424
Lid geworden op: maandag 26 maart 2012, 10:11
RS: Deemril (p2p)
Clan: RSR
Oude naam: Tyraz

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Deemril »

Exoemo schreef: Kan nog wel even duren voordat de hele suggestie af is, maar de basis is zeker al gelegd.

Mijn construction rework gaat eruit komen te zien dat je vanaf dan een groot stuk land krijgt (zoals de citadels), en dat je dat land in zones kan verdelen: House, garden, lake en dungeon. Dit ter vervanging van het huidige onvrije kamer-systeem. Je zal in het huis en de tuin zelf ook nog extra muren en hekken kunnen bouwen, zodat je zelf eventueel kamers kan vormen. Je zal dus ook eigen deuren kunnen plaatsen.
Dat zou inderdaad wel leuk zijn mocht je meer vrijheid hebben in je huis. Kiezen waar je wat zet van meubels in je huis en dergelijke. :wub:
Afbeelding
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Deemril schreef:
Exoemo schreef: Kan nog wel even duren voordat de hele suggestie af is, maar de basis is zeker al gelegd.

Mijn construction rework gaat eruit komen te zien dat je vanaf dan een groot stuk land krijgt (zoals de citadels), en dat je dat land in zones kan verdelen: House, garden, lake en dungeon. Dit ter vervanging van het huidige onvrije kamer-systeem. Je zal in het huis en de tuin zelf ook nog extra muren en hekken kunnen bouwen, zodat je zelf eventueel kamers kan vormen. Je zal dus ook eigen deuren kunnen plaatsen.
Dat zou inderdaad wel leuk zijn mocht je meer vrijheid hebben in je huis. Kiezen waar je wat zet van meubels in je huis en dergelijke. :wub:
Jup dat is exact het plan
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Siddy00 »

Mars schreef: Bakriminel bolts zijn nutteloos aangezien Royal bolts beter en goedkoper zijn (beiden level 80 bolts).

Mijn suggestie is om ze om te vormen tot Bakriminel throwing knifes (level 80 Thrown weapons of level 75 als 80 te OP zou zijn voor iets dat bijna niets kost). Er komen dan ook Off-hand bakriminel throwing knifes. Bakriminel bolt tips worden Bakriminel knife blades en Bakriminel bolt shafts worden Bakriminel knife handles.

Ook moeten de Bloodwood trees meer logs geven, maar wel maar één respawn per dag na 00:00 GMT in plaats van per 6 uur.



De Bolt pouch is ook nutteloos. Kan vanaf nu gedragen worden in de ammo slot. Je kan de pouch open en selecteren welke bolt je wilt gebruiken voor je ranged wapens, als je dual crossbows hebt kun je 2 soorten bolts selecteren, één voor de mainhand crossbow en een ander voor de off-hand crossbow, net als met dual magic bij het selecteren van je spreuken.

Dit is omdat bijvoorbeeld iemand gebruikt mainhand Chaotische crossbow en off-hand Rune crossbow en Royal bolts als ammo, dan werkt de Rune crossbow niet omdat Rune crossbows geen Royal bolts kunnen schieten. Een ander voorbeeld is met Karil pistol crossbows die bolt racks gebruiken (deze kunnen dan vanaf nu ook in de Bolt pouch gezet worden).

Dit zou inderdaad erg handig zijn en zou ik ook echt in het spel zien komen, heb je het toevallig ook al gepost op de RSOF? :D
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Melanie »

Ja op HLF.
Deemril
Berichten: 424
Lid geworden op: maandag 26 maart 2012, 10:11
RS: Deemril (p2p)
Clan: RSR
Oude naam: Tyraz

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Deemril »

Ik zou het mooi vinden mocht de effigy drop rate van voor de nerf behouden blijft tijdens slayer tasks. Zo geef je slayer weer een boost! En wat meer degelijke drops, aangezien de meeste drops niet zo veel meer waard zijn... (whips 90k!?)
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Het kleinesuggestiestopic

Bericht door Slay a Stone »

Beter om slayer weer levendig te maken is dat je 1m per task krijgt @ Kuradel en 3m als je jad doet of zo. Dan heb je een mooie 2/3m per uur ^^
Afbeelding
Plaats reactie