Het kleinesuggestiestopic [Archief]

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Het kleinesuggestiestopic [Archief]

Bericht door Wout12345 »

Eerste post. :D Ik zal maar eens beginnen met het goede voorbeeld te geven:

Deze suggestie heb ik laatst ingezonden voor de Suggestie Awards, maar ik heb er nooit een topic voor gemaakt. Bij deze plaats ik hem dan toch.
In- of uitklappen • Mutated Spinolyp
Mutated Spinolyp
"Not just a Spinolyp anymore."
Soort monsterNormaal monster
F2P of P2PP2P
Combatlevel556
Life points5000
Maximale hit420
AgressiefJa
FamilieSpinolyps
Valt aan metMelee, Ranged, Magic
ZwakteCrush, Fire Spells
Kan jou vergiftigenJa

Plaatje

Aangezien ik niet goed ben met Photoshop ofzo en dus geen goed plaatje kan maken, zal ik proberen te beschrijven hoe de Mutated Spinolyp eruit ziet.

Over het algemeen ziet zijn lichaam eruit zoals bij een gewone Spinolyp. Hij heeft een soort rode bal die voor zijn hoofd hangt (deze is wel verbonden met zijn lichaam) is een soort licht zoals Aquanites en Rocktails hebben, maar dan met een laagje Dragon er rond. Op zijn rug zijn scherpe dingen in de vorm van een "kromgetrokken" driehoek, Spikes, deze zijn gemaakt van een stevig, hard maar ook elastisch soort Dragon (daarom kunnen ze gebruikt worden voor Dragon Crossbow Limbs). Hij heeft drie armen: twee langs zijn zijkanten zoals bij een mens en eentje die juist boven zijn nek uitkomt en over zijn hoofd reikt. Elke arm bestaat uit twee delen, waarvan het laatste deel een soort mes is (ook van Dragon).

Door zijn metaalachtige huid met stukken Dragon is hij sterk tegen Stab en Slash, maar zwak tegen Crush. Ook kunnen Fire Spells hem uitdrogen, dit richt extra veel schade aan (hij is dan ook een amfibie).

Woonplaats

De Mutated Spinolyp kan op zes verschillende plaatsen te vinden zijn, maar wel niet tegelijk. Op de plaatsen waar hij niet is zal een gigantisch, halfdoorzichtig ei te vinden zijn (zoals bij de dagannoths op Waterbirth Island). Dit zijn de zes plaatsen waar hij kan zijn (klik op de namen voor dee exacte locatie):
  • Iceberg: Voor deze moet je Cold War gestart of gedaan hebben, want dan kan je Larry's bootje nemen dat te vinden is bij de Rock Crabs in de Fremennik Province.
  • Miscellania: Het eiland is makkelijk te bereiken vanaf dat je Throne of Miscellania gestart of gedaan hebt, door de boot van de Sailor te nemen in Rellekka.
  • Ghorrock: Hier moest je al komen tijdens Tale of the Muspah. Je kan er komen op dezelfde manier als tijdens de Quest (met het bootje bij de Rellekka Hunter Area).
  • Pirates' Cove: Hier kan je naartoe met Lokar Searunner vanaf Rellekka, of met de boot vanaf Lunar Isle, maar voor beiden moet je Lunar Diplomacy gestart of gedaan hebben.
  • Lighthouse: Larrissa, die bij de ingang van de toren staat, kan je naar het eilandje teleporten na de Quest Horror from the Deep. Als je er wegwilt kan je zwemmen naar de Lighthouse, maar dit kost je wel 50 LP.
  • Fremennik Isles: Hiervoor moet je The Fremennik Isles gedaan of begonnen zijn. Je kan Jatiszo bereiken met het bootje vanuit Rellekka. Pas op: bij de ingang bevinden zich een aantal Ice Trolls.
De dungeon is op elke plaats hetzelfde. Hij ziet er zo uit:
Afbeelding
In het midden bevindt zich de Mutated Spinolyp, daarrond in elk poeltje één gewone Spinolyp (als je deze probeert aan te vallen zal de Mutated Spinolyp je wegslaan bij de Spinolyp). De kamer helt naar beneden naar de Mutated Spinlyp en heeft een rode gloed omdat er een laagje rood Dragon over het licht van de Spinolyp is, dat de hele kamer verlicht.

Drops

Als de Mutated Spinolyp doodgaat zal hij even (enkele seconden) rondspartelen op het land, waar daarna zijn drops verschijnen.
  • Big bones (altijd)
  • Spinolyp Meat (3-5, altijd)
  • Water Rune (25-500, heel vaak)
  • Coins (1000-5000, vaak)
  • Gold ore (10, vaak)
  • Gold Charm (10, vaak)
  • Green Charm (8, vaak)
  • Grimy Dwarf Weed (soms)
  • Noted Uncut Sapphire (2-4, soms)
  • Noted Uncut Emerald (1-3, soms)
  • Noted Uncut Ruby (1-2, soms)
  • Uncut Diamond (soms)
  • Grimy Lantadyme (soms)
  • Crimson Charm (7, soms)
  • Blue Charm (5, soms)
  • Ranarr Seed (5, soms)
  • Toadflax Seed (3, soms)
  • Snapdragon Seed (soms)
  • Long Bone (soms)
  • Curved Bone (soms)
  • Noted Water Talisman (10, soms)
  • Rune plateskirt (zeldzaam)
  • Mystic Hat (zeldzaam)
  • Dragonite Bolts (10-100, zeldzaam)
  • Dragon Med Helm (zeldzaam)
  • Tooth of a half key (zeldzaam)
  • Loop of a half key (zeldzaam)
  • Red d'hide chaps (zeldzaam)
  • Starved Ancient Effigy (zeldzaam)
  • Torstol Seed (zeldzaam)
  • Hard Clue Scroll (zeldzaam)
  • Elite Clue Scroll (zeldzaam)
  • Rare Drop Table (zeldzaam)
  • Shield Left Half (heel zeldzaam)
  • Rune Platebody (heel zeldzaam)
  • Perfect Dragon Spikes (heel zeldzaam)
Extra informatie

Dit monster kan zeker beschouwd worden als een Boss, vanwege zijn speciale aanvallen en zijn hoge combat. Het is aangeraden om dit in een team te doen, al kan je met een hoog combat (130+) hem wel solo doen.

Hij heeft een paar normale aanvallen:
  • Orb of Water: Hij vormt een bol water boven zijn hoofd, die hij daarna op één persoon afvuurt. Max hit: 350 (Magic).
  • Stab: Hij steekt je met één van zijn armen. Max hit: 480 (Stab).
  • Acid Spray: Hij maakt een gorgelend geluid en spuw een soort zuur op 5 willekeurige personen. Max hit: 160 (Ranged, Poisonous).
Hiernaast heeft hij, zoals alle Bosses, een aantal speciale aanvallen:
  • Immense Wave: Hij draait rond en met zijn armen maakt hij een watergolf die iedereen tegen de rand van de kamer gooit. Ook worden eventuele Light Sources gedoofd (op Seer's Headbands na). Max hit: 520 (ranged)
  • Lightning of Death: Het licht dat voor zijn hoofd hangt, dooft uit. Hierdoor wordt de kamer even donker als bv. de Lumbridge Swamp Dungeon zonder Light Source. Als je wel een Light Source bijhebt, zal je nog goed kunnen zien. Je zal nu kleine bliksemtjes over zijn lichaam zien flitsen. Na ongeveer 5 seconden zal hij een soort bliksem afschieten recht voor zich. Iedereen die op deze rij (waar de Spinolyp naar kijkt) staat, wordt gehit. Max hit: 840 (Magic).
  • Scorpion Strike: Hij zal de arm op zijn rug steken, zoals een schorpioen, in een willekeurig vakje. Iedereen die op dit vakje staat wordt gehit. Als er niemand staat, zal de Spinolyp zijn arm voor 5 seconden vastzitten in de grond, waardoor hij even niet kan aanvallen. Max hit: 290 (Stab).
  • Large Sweep: Hij zal zwaaien met zijn linker-of rechterarm, waardoor iedereen links of rechts, respectievelijk, gehit wordt. Max hit: 320 (Slash).
Protect to/Deflect Prayers werken volledig tegen zijn normale aanvallen, en voor 50% tegen zijn speciale aanvallen. Deze Spinolyp draint je Prayer ook, namelijk met 1 punt per 100 LP die hij hit.

Wanneer de Mutated Spinolyp 0 LP heeft is hij bijna dood, en zullen de Spinolyps in de kamer een spreuk proberen uit te spreken om de Boss weer volledig te healen. Deze is opgeladen en gaat in werking na 30 seconden! Nu de Mutated Spinolyp niet meer de andere Spinolyps beschermt, moet je er snel eentje doden en met een Fishbowl Helmet en Diving Apparatus in zijn poeltje duiken. Je komt nu een een kamer terecht met dezelfde vorm, maar deze staat helemaal onder water. In het midden is er een soort slang, met een Slash wapen kan je deze doorhakken. Wanneer je dit doet wordt je naar de oppervlakte gezogen en gaat de Mutated Spinolyp dood.

Je kan de spreuk ook deactiveren door snel alle Spinolyps te doden voor de 30 seconden( dit lukt wel niet alleen, er zijn er elf). De Mutated Spinolyp sterft dan ook.

____________________________________


Dragon Crossbow en Dragonite bolts
Natuurlijk doe je deze Boss niet voor niets! Na het ontwijken van een heleboel speciale aanvallen, maak je namelijk kans op de befaamde Perfect Dragon Spikes. Iemand met 95 Smithing kan deze bij een Furnace omvormen tot Dragon Crossbow Limbs. In combinatie met Spinolyp Sinew (gemaakt van Spinolyp Meat) en een Magic Crossbow Stock kan hij door een speler met 95 Fletching worden samengevoegd tot de Dragon Crossbow.

Deze Crossbow heeft een Ranged Attack Bonus van 63, en een Attack Speed van 1. Dit wordt wel gecompenseerd doordat hij 3 Bolts tegelijk afschiet, die dus zorgen voor een eigenlijke snelheid van 1 hit per 3 ticks, even snel als darts/knives dus. Hij schiet bolts van bronze tot dragon, maar op dat laatste komen we later terug.

Het heeft ook een Special Attack, genaamd Lucky Shot (kost 50% SA energy). Hierbij wordt het Special Effect van een Enchanted bolt sowieso geactiveerd, en hit je 10% meer. Bij een non-Enchanted bolt wordt één van de twee (willekeurig) mogelijke effecten van de bolt van dat metaal geactiveerd. Bij bolts met een gem wordt het effect van de gem geactiveerd, al is hij niet Enchanted.

Hierdoor is de Dragon Crossbow vergelijkbaar met de Chaotic Crossbow. Op Accurate en Longrange is Dragon beter dan Chaotic, maar op Rapid niet. Wat niet kan vergeleken worden is natuurlijk de Special Attack, die de Chaotic Crossbow niet heeft.

Maar genoeg over die Dragon Crossbow, want de Mutated Spinolyp dropt ook nog andere dingen, zoals Dragonite Bolts (ranged strength: 150). Deze kunnen alleen met een Dragon of Chaotic Crossbow afgeschoten worden. Het Special Effect heet Enragement of the dragon en is ontzettend gevaarlijk, zowel voor jij als voor je tegenstander. Dit effect zorgt ervoor dat, al je Combat Skills op Summoning en Prayer na, verhoogd worden met je totale hit gedeeld door 10. Nadat je met deze verhoogde stats één aanval hebt gedaan (deze kan bestaan uit verschillende hits zoals Slice and Dice) worden je stats weer normaal, en worden ze meteen daarna verlaagd met het aantal waarmee ze eerst verhoogd werden. Bijvoorbeeld: Je hitte 100, 50 en 150, dat is in totaal 300, en je Attack lvl is 80. Al je Combat Stats worden dus verhoogd met 30, dus dan is je Attack lvl 110/80. Na één aanval worden je stats weer normaal en worden ze meteen weer verlaagd, dus dan is je Attack lvl 50. Deze verlaging blijft zo voor één minuut lang, dus in deze periode kan je gevaar lopen. De Dragonite Bolts kunnen niet Enchanted worden, dus de enige manier om Enragement of the dragon op te roepen is met de Special Attack van de Dragon Crossbow, Lucky Shot.
Afbeelding
Dragonite Bolts
Verhaal
Deze Spinolyp is natuurlijk niet zomaar gemuteerd. Er zit een heel verhaal achter:

Laatst wou een Lunar Mage, genaamd Sirsin, een onderzoek doen over Dagannoths, een soort amfibie dat de Lunar Sea al eeuwen teistert. Daarvoor ging hij naar de bron van alle Dagannoths, Waterbirth Island. Hij ging helemaal tot het einde van de Dungeon, naar de Dagannoth Kings. Hij probeerde eentje ervan weg te teleporten voor zijn onderzoek, maar daar was hij te groot voor. In alle haast nam hij dan maar snel een Spinolyp mee die in de buurt van de Kings was.

Sirsin ging terug naar de Moonclan en voerde experimenten uit op zijn gevangen Spinolyp. Hierdoor werd hij groter, tot wel 3 meter hoog, maar dit was geen probleem omdat zijn kooi hem nog steeds goed kon binnenhouden. Dit liep echter fout wanneer Sirsin probeerde Dragon in zijn lichaam te vermengen. Het ging dikke schubben vormen op zijn huid en scherpe stekels op zijn rug. Zijn mesvormige deel van zijn bestaande arm begon ook uit Dragon te worden, waardoor de Spinolyp gevaarlijk werd. Omdat zijn lichaam ook niet goed bestand was tegen dit metaal, begon het nog verder te muteren. Zo vormden zijn vitale organen een soort bolvormig lichaam, dat door een slang verbonden was met het oorspronkelijke lichaam van de Spinolyp. Uit het bolvormig lichaam, oftewel zijn kern, groeiden nog vier slangen waarop eieren groeiden.

De Mutated Spinolyp brak uit en het kostte alle Lunar Mages van de Moonclan om hem te verdrijven naar de zee. Sindsdien is er niets meer van hem gehoord, maar er kunnen wel conclusies getrokken worden. Zo lijkt het er bijvoorbeeld op dat de slangen van de kern kilometers lang zijn geworden, als je kijkt hoever de eieren van de Mutated Spinolyp uit elkaar liggen. Waarschijnlijk heeft het lichaam zijn kern diep onder de zeebodem begraven, waar niemand het ooit vind zodat het blijft leven. Alleen het lichaam kan gedood worden. Al heeft deze de functies om eten te verzamelen en te ademen, de belangrijke, vitale functies liggen nog steeds in zijn kern.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Sir Fire181 »

Het valt met op dat we nogal weinig POH's hebben in Runescape. Dat vind ik niet kunnen. Ik ga dit idee maar uitwerken.

POH'sLevel nodigEisen
RimmingtonLevel 1-
TaverleyLevel 10-
PollnivneachLevel 20-
RellekaLevel 30-
BrimhavenLevel 40-
YanilleLevel 50-
Mos Le'HarmlessLevel 60The Great Brain Robbery
Fremmenik IslesLevel 70Fremmenik Isles
Tutorial IslandLevel 80The Black Darkness
MiscelleniaLevel 90Throne of Miscellenia, Royal Troube
Lunar IsleLevel 99Lunar Diplomacy, Dream Mentor

Dit is de nieuwe opstelling!


BTW: De Black Darkness is een verzonnen quest van ikkeikke66, die kan je terugvinden op mijn suggestie over Tutorial Island. Kijken dus!
Afbeelding Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Melanie »

Ik zal beginnen met een simpele suggestie, nieuwe Fishing XP boost clothes:
PlaatjeItemXP Boost
AfbeeldingFisher hood0,4%
AfbeeldingFisher body0,8%
AfbeeldingFisher legs0,6%
AfbeeldingFisher boots0,2%
Set bonus0,5%
Full set2,5%
Wat zou de beste plaats zijn om ze te krijgen, Fishing Trawler of Fish Flingers?

En Wout nog steeds goede en mooi uitgewerkte suggestie.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Mystery »

Ik zou voor Fishing trawler kiezen, omdat je bij Fish flingers al genoeg bonusdingen krijgt.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Exoemo »

Beide mooie suggesties, Wout & Eagle Claws :mrgreen: Ik zou trouwens Fish Flingers pakken, Eagle. :')
Mystery schreef:Ik zou voor Fishing trawler kiezen, omdat je bij Fish flingers al genoeg bonusdingen krijgt.
Ik vind het net andersom :P
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Off-er »

Die fishing outfit is nais, maar misschien kun je ze aan verschillende dingen toevoegen? Je kan één deel uit chests krijgen, een ander deel van Flingers, weer een ander deel van Trawler en het laatste deel van Baron Shark fishing :P
Afbeelding
Tzek
Berichten: 1785
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 15:57
RS: Gestopt
Oude naam: le Stijn

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Tzek »

Kleine suggestie: 8-[

Dat je toch je spec bar ziet, ook al heeft dat wapen geen spec.
Zo kan je makkelijker switchen en zie je wanneer specen met ander wapen mogelijk is.
Wel in ander kleurtje die bar zodat het voor geen misverstanden kan zorgen.
Afbeelding
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Melanie »

Voor die Fisher outfit lijkt het idee van Off-er het leukst, maar aan welke chests had je gedacht Off-er?

En x Tzek x ik heb nog een beter idee, sommige hebben het mij al vaker zien posten maar het past perfect voor in de kleine suggestiestopic.

Mijn idee is om de Special attack bar te verplaatsen naar de minimap, als je geen special attack wapen draagt zul je het steeds zien maar niet kunnen gebruiken.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Melanie op dinsdag 30 augustus 2011, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Sherwood689 »

De fishing outfit is mooi gedaan, goed gedaan hoor. :)
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door FallenH3RO »

Dat is precies wat we nodig hebben op Runescape. Die special attack bar heet ik van harte welkom. ;)
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Shadow Blast »

Alle 3 erg goede suggesties =D>

De beste vind ik voorlopig die special attack bar onder de minimap... maar ze zijn alle 3 heel goed
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Puma »

Mijn suggestie is dat Jagex de world map eens een grafische update geeft. De laatste tijd wordt er op grafisch gebied veel geupdate maar de worldmap is sinds ik speel (2004) nog nooit grafisch geupdate. Mijn idee is om er meer een kaart look aan te geven.

Zoiets bijvoorbeeld maar dan wel wat gedetailleerder:
In- of uitklappen •
Afbeelding
De huidige world map past meer bij RS voor de HD updates.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Wout12345 »

Ik weet niet, ik vind het idee van een topografische kaart beter gewoonweg omdat het praktisch is. Zo'n kaart ziet er wel mooi uit, maar persoonlijk vind ik dat geen belangrijk aspect ervan, het enige wat is belangrijk vind bij een kaart is de functionaliteit.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Shadow Blast »

Vind het wel mooi maar de huidige blijft handiger...
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Slyfer »

Silfer schreef:Een quick-chat zin die kan bevestigen hoeveel werk je verricht voor de citadel, zodat faken een stuk lastiger wordt:
"I have collected X resources for my Clan Citadel."

Natuurlijk springt hij weer terug naar 0 zodra er een nieuwe week is begonnen.
Graag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: subject

Bericht door Mike Ross »

Nieuwe Defenders
Nadat je een quest hebt voltooid (nu geen zin om hem te maken) heb je de Warriors' Guild beschermt tegen het onheil dat komt van vijanden. De makers van de Warriors' Guild hebben onderzoek gedaan naar de techniek van deze krachten en stellen deze Defenders beschikbaar. Je kunt deze Defenders in elke volgorde krijgen, op voorwaarde dat je de quest hebt voltooid en al een Dragon Defender in je bezit hebt.
DefenderAfbeeldingAfbeelding
Barbarian Defender5050
Toktz-ket-rit7070
De Barbarian Defender zit tussen de Rune Defender en de Dragon Defender in qua stats. De Toktz-Ket-rit is even goed als een Dragon Defender, maar is sterker tegen Tzhaars, Cyclopses, Giants en Demons
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Melanie »

Voor de skillers die aan Dungeoneering doen:
PlaatjeLevelsItemsBeschrijving
Afbeelding80 Mining
80 Dungeoneering
Chaotic
pickhammer
Deze item kost 200.000 Dungeoneering tokens en begint op 20%. Je kunt er tien uur mee minen als die op 100% zit. Als je op de 0% komt, kun je het niet meer gebruiken. Je zult het dan weer bij de rewards trader moeten opladen. Dat kun je met geld of een combinatie van geld en tokens doen. Als je alleen geld betaalt, kost het maximaal 2.000.000 gp om je wapen te laten repareren. Als je ook tokens inlevert, ben je maximaal 200.000 gp kwijt. Je kan er 5 tot 10% sneller minen dan de Dragon pickaxe. Ook kan je hem als smithing hammer gebruiken, dit verbruikt geen ladingen.
Afbeelding80 Woodcutting
80 Dungeoneerring
Chaotic
saw
Deze item kost 200.000 Dungeoneering tokens en begint op 20%. Je kunt er tien uur mee choppen als die op 100% zit. Als je op de 0% komt, kun je het niet meer gebruiken. Je zult het dan weer bij de rewards trader moeten opladen. Dat kun je met geld of een combinatie van geld en tokens doen. Als je alleen geld betaalt, kost het maximaal 2.000.000 gp om je wapen te laten repareren. Als je ook tokens inlevert, ben je maximaal 200.000 gp kwijt. Je kan er 5 tot 10% sneller choppen dan de Dragon hatchet. Ook kan je hem als saw gebruiken, dit verbruikt geen ladingen.
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Job »

had hem al in gedachte maar nu post ik hem dan: set ip
wat is het?
nou dan kan je je ip instellen en alleen op dat ip kan je er dan op en als je geen ip instelt kan je er niet meer op en na 1 week is het afgelopen, dat is handig als je verkeerde ip instelt.
wat is er nou handig aan?
nou er is dan veel minder kans om gehackt te worden.
Thx J0rn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Shadow Blast »

En wat als iemand zijn ip instelt die jou gehackt heeft? Dan zit je ook met een probleem aangezien hij op een week je pin code van je bank ook kan wegdoen denk ik....

Plus in België als je van je bak van internet de stekker uittrekt krijg je een nieuw ip denk ik
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Het kleine suggestiestopic

Bericht door Puma »

Wout12345 schreef:Ik weet niet, ik vind het idee van een topografische kaart beter gewoonweg omdat het praktisch is. Zo'n kaart ziet er wel mooi uit, maar persoonlijk vind ik dat geen belangrijk aspect ervan, het enige wat is belangrijk vind bij een kaart is de functionaliteit.
Hij moet wel gedetailleerd zijn he. Dus al die icoontjes komen gewoon op de kaart te staan. Het gaat puur om het grafische aspect. Functioneel zou je er niets van merken.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie