Praat hier over kleine onderwerpen

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Praat hier over kleine onderwerpen

Bericht door AddyMace »

Ricc schreef: dinsdag 19 mei 2020, 19:57
AddyMace schreef: vrijdag 8 februari 2019, 13:09
Atem_nijo schreef: woensdag 7 november 2018, 19:39 mobile hype is binnen maandje wel over, zeker als die levels niet meer zo snel gaan. ook als ze dan member willen worden en zien dat een bond 3.6m is
http://www.misplaceditems.com/rs_tools/ ... th&total=1
Dus als ik het goed begrijp, is OSRS alleen al goed voor 75% van de totale playerbase? :lol:
Ja, minstens.
:-({|=
Elastiekje1
Berichten: 1
Lid geworden op: donderdag 3 november 2022, 21:33

Re: Praat hier over kleine onderwerpen

Bericht door Elastiekje1 »

Ik speel nu OSRS op normale runescape. Maar je kunt ook spelen dat je HP van je aanvallen ziet. En ook kunt zien welke drops er op de grond liggen. Dit is dacht ik een aparte client. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden of downloaden. En ik had ook een vraag over het switchen van spellbook etc. met de f 1,2,3,4 etc. Weet iemand hoe je die kan switchen dat ze fijn staan om bijv. te pken? alvast bedankt
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Praat hier over kleine onderwerpen

Bericht door Atem_nijo »

Elastiekje1 schreef: donderdag 3 november 2022, 21:36 Ik speel nu OSRS op normale runescape. Maar je kunt ook spelen dat je HP van je aanvallen ziet. En ook kunt zien welke drops er op de grond liggen. Dit is dacht ik een aparte client. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden of downloaden. En ik had ook een vraag over het switchen van spellbook etc. met de f 1,2,3,4 etc. Weet iemand hoe je die kan switchen dat ze fijn staan om bijv. te pken? alvast bedankt
Runelite, zie wel dat je de juiste client download, veel fishy namaak
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie