Dit spel weer spelen?

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Daminovich »

Enige wat ik nu nog mis zijn de HD graphics. Vond zelf 2008/9 ish leukste periode
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Ruthless »

Daminovich schreef: Enige wat ik nu nog mis zijn de HD graphics. Vond zelf 2008/9 ish leukste periode
nee alsjeblieft niet, die armour etc zag er echt retarded uit na de HD update
imo is de graphics die ze nu hebben écht het runescape gevoel bij mij
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
de koning4
Berichten: 409
Lid geworden op: donderdag 10 april 2008, 21:26

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door de koning4 »

Runescape3 screenshots komen gewoon hoor + sumoning + duneoneering. Zo gek zijn ze wel door eerst een backup terug te zetten van runescape 2007 en vervolgens wordt het Runescape2 met free to play werelden. Dat laatste was eerste instantie ook te weinig stemmen, maar het kwam wel.

Wat van soort updates er nog komen en wat de toekomst zal uitwijzen op OSRS??????
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Zeekoe »

Kerel stop toch gewoon met van die wirwar te produceren. Ik kan kop noch staart knopen aan wat jij allemaal zit te verzinnen en te zeveren.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door TikTakTokTekTuk »

de koning4 schreef: Runescape3 screenshots komen gewoon hoor + sumoning + duneoneering. Zo gek zijn ze wel door eerst een backup terug te zetten van runescape 2007 en vervolgens wordt het Runescape2 met free to play werelden. Dat laatste was eerste instantie ook te weinig stemmen, maar het kwam wel.

Wat van soort updates er nog komen en wat de toekomst zal uitwijzen op OSRS??????
Wow jij bent dom
Vele kusjes aan iedereen
de koning4
Berichten: 409
Lid geworden op: donderdag 10 april 2008, 21:26

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door de koning4 »

Mensen, laten we het positief houden. Door het polssysteem krijg je over het algemeen updates die iedereen wil. :-({|=
Ruthless
Berichten: 15287
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Ruthless »

de koning4 schreef: Mensen, laten we het positief houden. Door het polssysteem krijg je over het algemeen updates die iedereen wil. :-({|=
klopt
dus geen dungeoneering en summoning
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Bob1880
Berichten: 1559
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 13:35

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Bob1880 »

de koning4 schreef: Mensen, laten we het positief houden. Door het polssysteem krijg je over het algemeen updates die iedereen wil. :-({|=
Ben jij echt 22 jaar? :-s
http://www.wijzijnantwerp.org/forum/ ROYAL ANTWERP FOOTBALL CLUB
Luckily the world sucks, otherwise we'd all fall off

Afbeelding
iJoey
Berichten: 408
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2011, 16:25
RS: Bazuz (OSRS)
Clan: Slay Clan

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door iJoey »

de koning4 schreef: Mensen, laten we het positief houden. Door het polssysteem krijg je over het algemeen updates die iedereen wil. :-({|=
Vertel eens, hoe werkt jou systeem in je pols dan?
Afbeelding
woodpekker0
Berichten: 71
Lid geworden op: donderdag 25 februari 2010, 12:26

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door woodpekker0 »

de koning4 schreef: Mensen, laten we het positief houden. Door het polssysteem krijg je over het algemeen updates die iedereen wil. :-({|=
Als er 10 updates komen waar 75% het mee eens is dan zitten er dus ook tal mensen bij die de updates(een enkele of meerdere) niet willen. Waar ligt deze grens eigenlijk in Oldschool, voor updates die worden doorgevoerd?Persoonlijk denk ik dat ze er wel mee moeten oppassen, Oldschool zit ook vol met mensen die niet te veel verandering wil zien in het spel (anders speelde iedereen natuurlijk nog braaf RS3 xD).
nee alsjeblieft niet, die armour etc zag er echt retarded uit na de HD update
imo is de graphics die ze nu hebben écht het runescape gevoel bij mij
Ik kan me niet herinneren dat de armor in low detail veranderd is sinds de HD update? Vuur wel volgens mij maar ach... Zowel begrijp ik je punt: zoniet: je kan de textures toch ook gewoon op uit houden?
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door BurnedUDown »

Eerst was er gewoon de omgeving die HD werd, armours waren pas na 2011.
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Itachi »

Ik denk dat iedereen resizeable zou waarderen, wanneer poll'en ze dat eens. : (
Plaatje
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Yves W »

Aangezien het nu F2P is, probeer ik het ook weer eens ^_^. Het enige jammere is dat ik weer een pure moet gaan trainen vanaf het begin en ik daar niet echt zoveel tijd in wil steken; is er geen makkelijke manier zoals stats overzetten van erg oude accounts? Wat is trouwens de nieuwe swiftswitch client voor OSRS?

Toegevoegd na 3 minuten:

Ook de bonds lijken me interessant; is het mogelijk op OSRS of RS3 f2p genoeg te verdienen om deze elke 14 dagen te kopen?

Edit: SwiftKit werkt nog gewoon.

Edit 2: wtf; mijn oude display naam (Yves W) is in gebruik?
Afbeelding
naaitsab
Berichten: 339
Lid geworden op: zondag 6 februari 2011, 14:07
RS: Le pro (p2p)

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door naaitsab »

Yves W schreef: Aangezien het nu F2P is, probeer ik het ook weer eens ^_^. Het enige jammere is dat ik weer een pure moet gaan trainen vanaf het begin en ik daar niet echt zoveel tijd in wil steken; is er geen makkelijke manier zoals stats overzetten van erg oude accounts? Wat is trouwens de nieuwe swiftswitch client voor OSRS?

Toegevoegd na 3 minuten:

Ook de bonds lijken me interessant; is het mogelijk op OSRS of RS3 f2p genoeg te verdienen om deze elke 14 dagen te kopen?
Op rs3 heb je zo een bond, op osrs is het wat lastiger om snel aan geld te komen.
Afbeelding]
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Dit spel weer spelen?

Bericht door Sam »

Yves W schreef: Aangezien het nu F2P is, probeer ik het ook weer eens ^_^. Het enige jammere is dat ik weer een pure moet gaan trainen vanaf het begin en ik daar niet echt zoveel tijd in wil steken; is er geen makkelijke manier zoals stats overzetten van erg oude accounts?
Beter van niet
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie