F2P Permanent

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
iJoey
Berichten: 408
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2011, 16:25
RS: Bazuz (OSRS)
Clan: Slay Clan

F2P Permanent

Bericht door iJoey »

Vanaf vandaag, 19 februari 2015, is er naast member nu ook F2P permanent dus er is geen trial van 2 weken meer!
Het is zeker eens de moeite waard om het te proberen als je geen Oldschool speelt of zelfs geen runescape meer.

Wat vinden jullie ervan tot nu toe?
Afbeelding
woodpekker0
Berichten: 71
Lid geworden op: donderdag 25 februari 2010, 12:26

Re: F2P Permanent

Bericht door woodpekker0 »

TOP!

Beetje jammer van het trade verbod voor x uur. Ben weer actief adamant arrows aan het oppakken als noob omdat dit opzich als low level veel oplevert (+swordfish, lobster). Maarja dan moet je ze wel kunnen verkopen ](*,) Maargoed over x dagen kan het wel! Vraag me wel af hoe het nu in de wildy is voor mensen die pvpen. Mijn account is namelijk wel oud en is ooit member geweest en ik kan niet traden.
Evilminded0
Ex-moderator
Berichten: 8953
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 10:44
RS: Evilminded0 (OSRS)
Oude naam: Funny Truth

Re: F2P Permanent

Bericht door Evilminded0 »

Ik vind het wel lachen, ben zojuist terug ingelogged op m'n old school account en heb voor de nostalgie een beetje rond gelopen. Heb m'n bank zo opgeruimd dat er wat rune items en andere f2p pk-gear bovenin m'n bank staat en ga binnenkort denk ik maar een keertje pk'en.

Toch denk ik niet dat ik hierdoor terug actief ga worden op RS.
"A frown is just a smile upside down."
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: F2P Permanent

Bericht door Ditjuh »

woodpekker0 schreef: TOP!

Beetje jammer van het trade verbod voor x uur. Ben weer actief adamant arrows aan het oppakken als noob omdat dit opzich als low level veel oplevert (+swordfish, lobster). Maarja dan moet je ze wel kunnen verkopen ](*,) Maargoed over x dagen kan het wel! Vraag me wel af hoe het nu in de wildy is voor mensen die pvpen. Mijn account is namelijk wel oud en is ooit member geweest en ik kan niet traden.
je kan wel gewoon dingen krijgen, alleen niks geven (trade verbod)
Afbeelding
Afbeelding
Harmr
Berichten: 508
Lid geworden op: woensdag 19 september 2007, 22:59
RS: Harmr (OSRS)
Clan: Vitality
Contacteer:

Re: F2P Permanent

Bericht door Harmr »

Ben zeker blij dat F2P is uitgekomen, gister 42k+ mensen online op Rs, is pretty solid.

-
Laatst gewijzigd door Chris op zaterdag 7 maart 2015, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame maken voor je clan kan in je onderschrift en in clan promoten.
Harmr - Proud Vitality leader.
Afbeelding
Join Vitality vandaag nog op http://www.vitality-rs.nl De grootste nederlandse 07 clan/community!
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: F2P Permanent

Bericht door imRobert7 »

Hoe kan je de spullen terughalen die je ooit had?

(sorry, ik zag dit voorbijkomen en wil het toch proberen, heb geen idee hoe en of het kan)
Plaats reactie